CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۱۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eooNrV/s6/2023-bmw-m2-protoype-exterior.webp

Adrian Padeanu

این خودرو حدود 450 اسب بخار قدرت و اندازه تایر M4 خواهد داشت.

بی ام و به طور رسمی شمارش معکوس را برای نمایش جهانی آخرین خودروی M که برقی‌سازی را متوقف می‌کند، آغاز کرده است. در واقع، M2 G87 به عنوان آخرین مدل فقط ICE که حامل "قوی ترین نامه جهان" است، در تاریخ ثبت خواهد شد. برند برتر آلمانی مدتی است که M2 جدید را به نمایش گذاشته است و اکنون به ما گفته می شود که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این کوپه اسپرت قرار است در آوریل 2023 وارد بازار شود.

ما این فرصت را داشتیم که در اوایل سال جاری پشت فرمان یک نمونه اولیه M2 قرار بگیریم تا از دستگاه دم شاد نمونه برداری کنیم. در واقع، BMW قصد دارد کوچکترین خودروی M خود را به طور انحصاری با طرح دیفرانسیل عقب بفروشد که نیروی موتور را از طریق یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی یا یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته M Steptronic دریافت می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/3WWwMR/s1/2023-bmw-m2-protoype-exterior.jpg

در طول مدتی که با یک نمونه اولیه کار کردیم، متوجه شدیم که M2 دارای همان دمپرهای تطبیقی ​​و همچنین تایرهای 275/35/19 جلو و 285/30/20 در عقب مانند M4 است. در مقایسه با نسخه‌های کمتر سری 2 کوپه، پرچمدار به‌طور قابل‌توجهی عریض‌تر خواهد بود، همانطور که گلگیرهای برآمده نشان می‌دهند. هنگامی که رنگ رنگارنگ M حذف می شود، M2 جدید باید کاملاً تهاجمی به نظر برسد و یک پله قابل توجه از M240i بالاتر باشد.

اکتبر هنوز راه درازی در پیش است، بنابراین ما احساس می کنیم که BMW تیزرهای زیادی در خط لوله دارد تا درباره پایان فرمول M+ICE خود تبلیغاتی ایجاد کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbwpY/s1/2023-bmw-m2-prototype-interior.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZNx9/s1/2023-bmw-m2-prototype-interior.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۲۷
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZpnA/s1/dodge-hornet-rendering.webp

Angel Sergeev

طراحی تهاجمی، فناوری ایتالیایی.

کانسپت دوج هورنت از نمایشگاه خودروی ژنو 2006 هرگز به نتیجه نرسید، اما این تغییر خیلی زود است. این خودروساز آمریکایی در حال حاضر در حال کار بر روی یک کراس اوور کوچک است که به همین نام خواهد بود و اخیراً، ما این شانس را داشتیم که نمونه اولیه آزمایشی آن در جاده‌های عمومی با استتار سبک را به تصویر بکشیم (لینک‌های مرتبط زیر را ببینید). این تصاویر جاسوسی به عنوان پایگاهی توسط Kolesa.ru مورد استفاده قرار گرفت که نسخه نهایی تولید هورنت را در رندرهای انحصاری جدید متصور بود.

این نقشه های دیجیتال طراحی بسیار تهاجمی را برای کراس اوور مبتنی بر آلفارومئو توناله پیشنهاد می کند. در جلو، یک جلوپنجره بزرگ رادیاتور در قسمت پایین سپر و یک جلوپنجره کوچکتر بین چراغ‌های جلو وجود دارد. زبان طراحی نمای جلو شبیه ترکیبی از مدل‌های فعلی دوج است، از جمله چلنجر و دورانگو به شکل دسته‌های نور و جلوپنجره.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXX9jR/s1/dodge-hornet-rendering.jpg

از طرف دیگر، مشتریان می توانند موتور 2.0 لیتری توربو چهار با 256 اسب بخار (191 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور را انتخاب کنند. به مشتریان اروپایی نیز یک موتور 1.5 لیتری هیبریدی ملایم و همچنین گزینه دیزلی ارائه خواهد شد.

هورنت قبلاً تأیید شده بود که در اواخر سال 2022 نمایش رسمی خواهد داشت. این هورنت در کنار Tonale در کارخانه مونتاژ Pomigliano d'Arco در ایتالیا تولید خواهد شد.

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۸:۱۵
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzzrnM/s1/2024-chevrolet-blazer-ss-ev-teaser.webp

Anthony Alaniz

این خودروی برقی دارای نشان SS است.

شورلت بلیزر EV را در ژانویه معرفی کرد، در ماه مارس آن را به نمایش گذاشت و امروز اولین نگاه کامل ما را به کراس اوور آینده ارائه کرد. لازم نیست مدت زیادی منتظر معرفی کامل و فاش شدن مدل باشیم. مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز نیز در توییتر اعلام کرد که این مدل را در 18 جولای معرفی خواهد کرد.

اولین بار در نمایشگاه CES در ژانویه در مورد Blazer EV شنیدیم، زمانی که این برند Silverado EV و Equinox EV را معرفی کرد. بلیزر EV جدید بر روی معماری Ultium EV جنرال موتورز سوار خواهد شد که زیربنای چندین وسیله نقلیه از Chevy و برندهای خواهر و برادر آن خواهد بود. این معماری باتری ها را در کف قرار می دهد و به جنرال موتورز یک پلت فرم اسکیت برد مقیاس پذیر برای استفاده در سراسر خط تولید خود می دهد.

در حالی که شورلت جزئیاتی از مشخصات پیشرانه ارائه نکرده است، انتظار داریم بلیزر EV بردی بین 250 تا 300 مایل (402 تا 482 کیلومتر) ارائه دهد. این امر آن را در رقابت مستقیم با فورد موستانگ Mach-E قرار می دهد که حداکثر برد 314 مایل (505 کیلومتر) را ارائه می دهد.

با این حال، Chevy نسبت به این خودروی برقی که نشان محبوب و با کارایی بالا SS را بر تن دارد، خجالت نکشیده است. ما نمی دانیم این برای بلیزر جدید چه معنایی دارد. قدرت اغلب در خودروهای برقی به قیمت برد به قیمت تمام می شود، اما در صورت رقابت با موستانگ Mach-E، با تریم GT که قدرتی معادل 480 اسب بخار (357 کیلووات) و سرعت های زیر 4.0 ثانیه دارد، ممکن است این کار را انجام دهید. به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت).

تصویر جدید یک کراس اوور جذاب را نشان می دهد که از طراحی متمایز استفاده می کند که آن را از بلیزر گازسوز جدا می کند. نسبت ها کمی بد به نظر می رسند، اما ما آن را روی زاویه عکس سنجاق می کنیم. گلخانه مشکی و لهجه‌های مشکی در اطراف پایین، رنگ بیرونی قرمز تیره تیره را می‌پوشاند که ورقه‌های منحنی را می‌پوشاند.

در جایی که با گلگیر جلو برخورد می‌کند، یک شکاف بزرگ وجود دارد، و درگاه شارژ در آنجا قرار دارد. Chevy آن را در ماه مارس منتشر کرد و نشان داد که درب شارژ پس از برداشتن کابل شارژ به طور خودکار بسته می شود. این ویدئو همچنین نشان SS را روی چرخ ها نشان داد.

خوشبختانه، بیش از یک ماه فرصت داریم تا Chevy کراس اوور جدید Blazer SS EV را معرفی کند. فروش آن در بهار سال آینده آغاز می شود، اما مشخص نیست که آیا این مدل برای تریم ها عرضه خواهد شد یا خیر. ما امیدواریم که همه این جزئیات را در هنگام عرضه رسمی در 18 جولای دریافت کنیم.

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ خرداد ۰۱ ، ۱۳:۱۱
pooya pj

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AAYfV8J.img?h=630&w=1200&m=6&q=60&o=t&l=f&f=jpg

Chris Bruce

فناوری ایمنی استاندارد بیشتری نیز وجود دارد.

نیسان آلتیما 2023 با نمای جلوی بازبینی شده و ارتقاهای فنی برای تازه نگه داشتن سدان وارد بازار می شود. فروش مدل بهینه شده از پاییز امسال آغاز می شود. این در سطوح تریم S، SV، SR، SL و SR VC-Turbo موجود است. قیمت گذاری در دسترس نیست

آلتیما تازه، عنصر کرومی V شکل روی دماغه را به نفع طراحی آبشاری که به سمت داخل به سمت پایین قسمت جلویی مخروطی می کند، از دست می دهد. لوگوی جدید نیسان در مرکز قرار دارد. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو همان شکل را دارند، اما با یک طرح اصلاح شده برای لامپ‌های داخل آن‌ها.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eePmW/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

بقیه طراحی بیرونی خودرو تغییر چندانی نمی کند. تریم SV طراحی جدیدی برای چرخ های 17 اینچی خود دارد. گریدهای SR، SL و SR VC-Turbo روی چرخ‌های ۱۹ اینچی بازطراحی شده می‌چرخند.

گالری بالا ظاهر به روز شده در تریم SR را نشان می دهد. این مدل دارای جلوپنجره مشکی کرومی است و با چراغ های LED استاندارد عرضه می شود.

نیسان همچنین دو رنگ خارجی جدید اضافه می کند: خاکستری آسمان مروارید و گارنت مروارید متالیک. آنها به سایه های موجود Scarlet Ember Tintcoat، Brilliant Silver Metallic، Gun Metallic، Super Black، Pearl White Tricoat، Glacier White و Deep Blue Pearl می پیوندند.

فضای داخلی آلتیما تجدید شده دارای تغییرات جزئی است. یک نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی جایگزین واحد 8.0 اینچی قبلی در کلاس‌های SL و SR VC-Turbo می‌شود، علاوه بر این که یک گزینه در SV است. از Apple CarPlay بی سیم پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان یک هات اسپات WiFi عمل کند. یک پد شارژ دستگاه بی سیم نیز وجود دارد.

تغییرات کوچکتر در کابین شامل یک روکش جدید برای پانل ابزار است. کلاس SR اکنون دارای پارچه داخلی دوخت است.

همه نمرات Altima 2023 اکنون به صورت استاندارد با مجموعه فناوری ایمنی Safety Shield 360 عرضه می شوند. این شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور مبتنی بر رادار، هشدار ترافیک متقاطع عقب و کمک نور بالا است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/XBBm8V/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpgگزینه های موتور برای آلتیما 2023 یکسان است. خریداران می توانند موتور تراکم متغیر 2.0 لیتری توربوشارژ را که 248 اسب بخار قدرت (185 کیلووات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند، تهیه کنند. همچنین یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 188 اسب بخار (140 کیلووات) و 180 پوند فوت (244 نیوتن متر) برای مدل های دیفرانسیل جلو یا 182 اسب بخار (136 کیلووات) و 178 پوند فوت (241 نیوتن متر) وجود دارد. برای سطوح تریم SV، SR و SL چهار چرخ متحرک. صرف نظر از نیروگاه یا پیشرانه، این سدان از جعبه دنده CVT استفاده می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAxov/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkpM9/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33k1y/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbWPo/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ خرداد ۰۱ ، ۲۳:۳۸
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33v6X/s1/2023-bentley-continental-gt-s.webp

Adrian Padeanu

سطح تریم فقط V8 گرند تورر را تیزتر می کند.

بنتلی در تلاش خود برای ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر به خریداران بی‌امان است و این نسخه جدید S برای GT و GTC نمونه‌ای مرتبط از این است که Crewe چگونه می‌خواهد راضی کند. گرند تور شیک به‌عنوان مدل V8 شروع به کار می‌کند و پیش از دریافت یک اگزوز اسپرت با نوک‌های چهارگانه به رنگ مشکی برای تقویت موسیقی متن واحد 4.0 لیتری توئین توربو کار می‌کند. بقیه مدها کاملا بصری هستند، از جمله رنگ تیره برای چراغ های جلو و عقب.

فقط نشان بالدار و حروف آن به رنگ کرومی روشن باقی مانده است و بقیه موارد سیاه هستند. در حالی که Continental Azure روی جنبه لوکس GT تمرکز دارد، S جدید به عنوان یک پیشنهاد اسپرت تر عمل می کند. گفته می شود، موتورهای هشت سیلندر با 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر (568 پوند فوت) گشتاور. این خودروها را قادر می‌سازد تا در چهار ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/L33mOl/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

تغییرات محتاطانه در نمای بیرونی شامل جلوپنجره مشکی براق رادیاتور و نشان های "S" در گلگیرهای جلو می شود، در حالی که چرخ های 22 اینچی با طراحی پنج پره Y شکل در محدوده کانتیننتال GT جدید هستند. کفش‌های جدید به‌صورت استاندارد به رنگ مشکی براق ساخته شده‌اند، اما می‌توان آن‌ها را به‌صورت اختیاری با ظاهر کمرنگ Brodgar Sating مشخص کرد. از طرف دیگر، یک مجموعه کوچکتر 21 اینچی با طراحی سه پره عرضه می شود. برای جلوه ای متضاد، بنتلی کالیپرهای ترمز را به رنگ قرمز رنگ می کند.

برای زیباتر کردن فضای داخلی، برند فوق لوکس بریتانیایی به GT S و GTC S رنگی دو رنگ داده است که در کانتیننتال دیگری نخواهید یافت. پلاک «بنتلی موتورز با مسئولیت محدود» روی صفحه‌های آج از بین رفته است زیرا با یک «S» ساده جایگزین شده است. همین حرف روی پشتی سر هم در جلو و هم در عقب گلدوزی شده است، در حالی که چرم مشکی با لهجه های قرمز در سراسر کابین تضاد دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxjo6/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

به عنوان آخرین لمس، نمایشگر راننده گرافیک عملکرد محور را از Continental GT Speed ​​به عاریت گرفته است. هیچ حرفی در مورد قیمت وجود ندارد، اما منطق به ما می گوید که اسلات نسخه S بین مدل پایه و پرچمدار W12 وجود دارد.

بنتلی با توسعه محصول کار خود را انجام نداده است، زیرا عکس های جاسوسی نشان می دهد که یک مشتق هیبریدی پلاگین در راه است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G330wZ/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZEJk/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ خرداد ۰۱ ، ۲۲:۱۸
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOOyPn/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

Jeff Perez

کراس اوور هیبریدی جمع و جور به سرعت 37 مایل در هر گالن دست می یابد و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد را ارائه می دهد.

تویوتا کرولا کراس خود را با کمی کارایی بیشتر می خواهید؟ تو خوش شانسی کرولا کراس هیبریدی یک محصول جدید به خط تولید سال 2023 است و برای اولین بار سیستم هیبریدی کارآمدتر نسل پنجم تویوتا را به دنیا معرفی می کند.

با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد - در سایر مدل‌های کرولا کراس اختیاری است - هیبریدی تقریباً 37 مایل در هر گالن را با هم برمی‌گرداند. نیروبخش آن یک موتور چهار سیلندر برقی است که 194 اسب بخار (143 کیلووات) قدرت تولید می کند که نشان دهنده بهبود 25 اسب بخاری (18 کیلووات) نسبت به مدل استاندارد غیر هیبریدی است. کرولا کراس هیبریدی با سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 8.0 ثانیه نیز بیش از یک ثانیه سریعتر از مدل گاز خالص است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/wllE0m/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

به‌روزرسانی‌های جزئی در نمای جلو انجام شده است و اکنون خریداران می‌توانند از بین پنج تریم مختلف - LE، XLE، S، SE و XSE - با گزینه‌های Sport موجود در مدل‌های S، SE و XSE انتخاب کنند. چهار تریم قبلی صندلی‌های پارچه‌ای استاندارد را در داخل ارائه می‌دهند، در حالی که XSE برتر با چرم مصنوعی SofTex ممتاز عرضه می‌شود.

شش گزینه رنگ جامد در دسترس است، از جمله Wind Chill Pearl (425 دلار اضافی)، و چهار رنگ وجود دارد که می توانید با سقف مشکی ترکیب کنید: Sonic Silver، Barcelona Red، Blue Crush، و Acidic Blast (تصویر اینجا) که یک رنگ است. رنگ کاملا جدید

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZ9yZ/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

همراه با پیشرانه الکتریکی، هر کرولا کراس هیبریدی از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و بهبود یافته تویوتا استفاده می کند. صفحه نمایش لمسی استاندارد 8.0 اینچی اکنون دارای اتصال بی سیم Apple CarPlay و Android Auto و یک هات اسپات وای فای 4G است که با پورت های USB-C بیشتری در سراسر کابین به آن ملحق شده است. تویوتا Safety Sense 3.0 نیز به صورت استاندارد عرضه می‌شود و شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، و کمک حفظ خطوط با محور کردن خطوط می‌شود.

هیچ صحبتی در مورد قیمت تویوتا کرولا کراس هیبریدی 2023 وجود ندارد، اما انتظار می رود که حق بیمه کمی نسبت به مدل استاندارد گازسوز بپردازید. کرولا کراس 2022 از 23660 دلار با هزینه مقصد 1215 دلار شروع می شود، بنابراین ما انتظار داریم که هیبریدی 2023 قیمتی در حدود 25000 دلار داشته باشد - مخصوصاً با مجموعه فناوری و ایمنی ارتقا یافته آن.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/y22yKb/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-se.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Qeeg01/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۲۰:۳۴
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/W8869q/s1/2022-bmw-ix1.jpg

Angel Sergeev

اگرچه در ایالات متحده به فروش نمی رسد.

نسل سوم BMW X1 تنها در ظاهر xDrive28i به ایالات متحده می آید، اما به مشتریان اروپایی نسخه تمام الکتریکی نیز ارائه می شود. اولین خودروی iX1 به عنوان اولین خودروی تمام چرخ متحرک الکتریکی این برند در بخش کامپکت معرفی شد که از اکتبر امسال در قاره کهن به فروش می رسد.

تنها در تریم iX1 xDrive30 موجود است، در حال حاضر، X1 بدون آلایندگی را می‌توان با تغییرات اندکی نمای جلویی آن از مدل‌های احتراقی متمایز کرد. دارای لهجه‌های آبی در اطراف مشبک‌های کلیوی و بخش پایینی اصلاح‌شده سپر است. همان لهجه‌های آبی را می‌توان در سمت زیر درها و همچنین در پشت سپر عقب مشاهده کرد. در مجموع، iX1 تقریباً شبیه X1 معمولی به نظر می رسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZypK/s1/2022-bmw-ix1.jpg

هر چند آنچه زیر پوست پنهان می شود کاملاً متفاوت است. iX1 موتورهای احتراقی را برای یک پیشرانه کاملاً الکتریکی با دو موتور الکتریکی، یکی برای هر محور، کنار می‌گذارد. خروجی ترکیبی این سیستم 313 اسب بخار (230 کیلووات) و 364 پوند فوت (494 نیوتن متر) است که iX1 را به یکی از قدرتمندترین اعضای خانواده X1 نسل سوم تبدیل می کند. BMW به لطف قابلیت AWD و شتاب 0 تا 62 مایل در ساعت (0-100 کیلومتر در ساعت) در عرض 5.7 ثانیه، قول "کشش عالی و پایداری جهت" را می دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mmkml/s1/2022-bmw-ix1.jpg

یک باتری 64.7 کیلووات ساعتی که روی زمین نصب شده است، انرژی الکتریکی را ذخیره می کند، که باید برای بردی بین 256 مایل (413 کیلومتر) تا 272 مایل (438 کیلومتر) با یک بار شارژ کافی باشد. بسته باتری از آخرین فناوری شارژ بسیار کارآمد BMW با نرم افزار جدیدی که در BMW i7 نیز یافت می شود، پشتیبانی می کند، به این معنی که شارژ DC تا 130 کیلو وات امکان پذیر است. این بدان معناست که 70 درصد باتری را می توان در 29 دقیقه شارژ کرد.

همچنین، شارژ AC با برق تک فاز و سه فاز تا حداکثر 22 کیلو وات امکان پذیر است. با این حال، توجه به این نکته مهم است که تمامی ارقام خروجی، عملکرد، برد و شارژ مقادیر پیش‌بینی‌شده توسط BMW بر اساس مرحله فعلی توسعه iX1 ارائه می‌شوند. با این حال، اشتراک 12 ماهه رایگان برای شبکه شارژ اروپا IONITY تأیید شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OooboY/s1/2022-bmw-ix1.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZyZM/s1/2022-bmw-ix1.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/W8868O/s1/2022-bmw-ix1.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۲۸
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxyzE/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

Adrian Padeanu

ما همچنین شاهد مسابقات جام GR86 هستیم که قرار است سال آینده به مسابقه برود.

تویوتا GR86 جدید را حدود یک سال پیش معرفی کرد و در حال حاضر این خودروی اسپرت مقرون‌به‌صرفه را با نسخه‌ای ویژه تقویت کرده است. بسیار شبیه استراتژی مورد استفاده برای سوپرا، تغییر MY همراه با یک نسخه محدود است. ماشین RWD نارنجی که برای تحت تاثیر قرار دادن رنگ انحصاری Solar Shift، یک جفت نوار مشکی روی ستون عقب دارد. آن نوک‌های کرومی مشکی متعلق به یک اگزوز GR catback با لوله‌های فولادی ضد زنگ است.

تویوتا برای اینکه ارزشش را داشته باشد، GR86 Special Edition را با رینگ‌های آلیاژی مشکی مات به ابعاد 18 اینچ و تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 4 مجهز کرده است. گرد کردن تغییرات در خارج، اسپویلر دم اردک و نشان برجسته "GR" است. اگرچه تصاویری از فضای داخلی فاش نشده است و ویدیو نیز کابین را نشان نمی دهد، اما می دانیم که این خودرو دارای یک نمای داخلی با تزئینات اولتراسوید/چرمی با یک نشان ویژه با کد رنگی بیرونی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkynq/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

نسخه ویژه بر اساس سطح تریم پریمیوم ساخته شده و تنها به 860 خودرو محدود خواهد شد. تویوتا اشاره می‌کند که اگزوز فقط برای نمایش نیست، زیرا موتور را قادر می‌سازد "یک علامت شنوایی عمیق و غرغر کننده در پی خود به جای بگذارد." هیچ صحبتی در مورد هزینه آن وجود ندارد، اما خود را برای پرداخت حق بیمه (دریافت؟) نسبت به GR86 Premium 2022 با قیمت 30300 دلار آماده کنید.

در اخبار مرتبط، تصاویر جدیدی از ماشین مسابقه ای GR86 در آستانه فصل 2023 منتشر شده است. این خودرو در سری جدید مسابقه‌ای تک‌ساخت تویوتا، که شامل 14 رویداد در هفت پیست مختلف در سراسر ایالات متحده است، رقابت خواهد کرد. برای شیرین کردن قابلمه، خودروساز به شرکت کنندگان یک میلیون دلار در مجموع کیف پول و جوایز پیشنهاد می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Qeegz7/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

این خودرو به عنوان یک GR86 استاندارد شروع می شود قبل از اینکه در تاسیسات جدید TRD در مورسویل، کارولینای شمالی به یک ماشین مسابقه تبدیل شود. این خودرو با گیربکس شش سرعته SADEV ترتیبی، اگزوز Borla، مدیریت موتور بوش و ترمزهای Alcon در آنجا نصب شده است. GR86 Cup همچنین دارای یک بال عقب فیبر کربنی و کمک فنرهای قابل تنظیم JRI، به علاوه یک پایه مک فرسون سفارشی و یک مخزن سوخت 22 گالن است. طبیعتاً به تجهیزات ایمنی اجباری ارائه شده توسط OMP نیز مجهز شده است.

سری مسابقات اتومبیلرانی وان ساخت سال آینده آغاز خواهد شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAwMw/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/E66QJv/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۲۸
pooya pj

https://mercedes-world.com/wp-content/uploads/2022/06/mercedes-benz-glc-debuts-1.jpg

Anthony Alaniz

GLC با نام های GLC 300 و GLC 300 4Matic در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز GLC بیش از یک دهه پیش با نام GLK معرفی شد. از آن زمان، این مدل به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند تبدیل شده است و نسل جدید به دنبال ادامه این موفقیت هستند. GLC 2023 در ایالات متحده در دو مدل عرضه می شود - GLC 300 و GLC 300 4Matic، اما نسخه های بیشتری در راه است.

مرسدس از موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ M254 خود در GLC 300 دیفرانسیل عقب و GLC 300 4Matic تمام چرخ متحرک استفاده می کند. این پیشرانه دارای فناوری هیبریدی ملایم 48 ولتی با استارت-ژنراتور یکپارچه نسل دوم است. GLC 300 258 اسب بخار (192 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و ISG 23 اسب بخار اضافی (17 کیلووات) و 148 پوند فوت (200 نیوتن متر) گشتاور را افزایش می دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33X2A/s1/2022-mercedes-glc.jpg

GLC 300 4Matic با سیستم چهار چرخ متحرک وارد بازار می‌شود، در حالی که هر دو مدل مقصد ایالات متحده موتورهای خود را با گیربکس 9 سرعته مرسدس بنز جفت می‌کنند. مرسدس می گوید هر دو نوع GLC 300 می توانند در 6.2 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) برسند. GLC دارای فرمان 4.5 درجه ای چرخ عقب است، اما به دلیل سرعت پایین در نسخه های ایالات متحده در دسترس نخواهد بود.

GLC جدید کمی بزرگتر از مدلی است که جایگزین آن شده است. طول کلی GLC از 2.4 اینچ به 185.7 رسیده است. فاصله بین دو محور 0.6 اینچ افزایش می یابد، اما 0.1 اینچ کوتاهتر است. اگرچه عرض کراس اوور یکسان است، اما مسیر جلو و عقب به ترتیب 0.3 و 1.9 اینچ رشد می کنند. ردپای بزرگتر به فضای کابین و بار بیشتر تبدیل می شود که با 1.8 فوت مکعب به 21.2 افزایش می یابد.

در حالی که GLC جدید بزرگتر است، لغزنده تر است، زیرا مرسدس ضریب درگ خود را از 0.31 به 0.29 کاهش داد. مرسدس بهینه سازی بسیاری از قطعات مانند پوشش زیر بدنه، چرخ ها و اسپویلر چرخ ها، اسپویلر سقف، و غیره، طراحی کراس اوور جدید با در نظر گرفتن راحتی، بی صدا و کارایی.

طراحی جدید GLC دارای طراحی جلویی است که چراغ‌های جلوی باریک را با جلوپنجره تلفیق می‌کند. AMG Line دارای یک جلوپنجره است که با الگوی ستاره ای سه بعدی تزئین شده است. GLC با طراحی گلخانه ای اصلاح شده و عقب کاملاً جدید با چراغ های عقب جدید، ورزشی تر از مدل فعلی به نظر می رسد. چرخ ها بین 18 تا 20 اینچ خواهد بود، در حالی که مرسدس آن را با تخته های دویدن اختیاری و چراغ دیجیتال اختیاری عرضه می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZBj1/s1/2022-mercedes-glc.jpg

در داخل، GLC 2023 با الهام گرفتن از کلاس S جدید، ارتقای قابل توجهی دریافت می کند. مرسدس بنز یک نمایشگر 12.3 اینچی درایور روی داشبورد را با یک صفحه نمایش مرکزی 11.9 اینچی جفت می کند که دارای فناوری اطلاعات سرگرمی MBUX نسل دوم این شرکت است. داشبورد و درها دارای ظاهری جدید هستند و کراس اوور دارای ویژگی‌های استانداردی مانند شارژ بی‌سیم و گرمکن صندلی‌های جلو است. مرسدس همچنین بسته های تجهیزات خود را بر اساس رفتار واقعی خریدار تغییر داد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OoobKy/s1/2022-mercedes-glc.jpg

ایمنی در GLC جدید بسیار زیاد است، مرسدس بنز بسته کمک رانندگی را ارائه می دهد. مرسدس همچنین Active Distance Assist Distronic خود را بهبود بخشیده است، که اکنون می تواند با سرعت 60 مایل در ساعت واکنش نشان دهد، از 30 مایل در ساعت.

مرسدس نگفته است که GLC جدید چه زمانی عرضه می شود، اما ما اطلاعات بیشتری در مورد خط تریم و قیمت آن به تاریخ فروش آن نزدیکتر خواهیم داشت. مرسدس در تاریخ بعدی خط تولید GLC را با یک نوع هیبریدی پلاگین توسعه خواهد داد. نسخه‌های AMG GLC با عملکرد بالا در سال آینده عرضه خواهند شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOOykM/s1/2022-mercedes-glc.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/y22y6o/s1/2022-mercedes-glc.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koonyn/s1/2022-mercedes-glc.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ خرداد ۰۱ ، ۱۰:۲۲
pooya pj

https://alpes-holidays.com/wp-content/uploads/2022/05/This-is-the-new-200mph-Maserati-MC20-Cielo-spyder-and.jpg

Anthony Alaniz

PrimaSerie Launch Edition تولید محدودی از 60 دستگاه خواهد داشت.

تقریبا دو سال از معرفی مازراتی کوپه MC20 می گذرد. در رونمایی، خودروساز گفت که یک نسخه کانورتیبل وجود خواهد داشت، و بالاخره اینجا آمد. این MC20 Cielo نام دارد و نسخه بعدی ابرخودروی جدید این شرکت است و آخرین نخواهد بود.

MC20 Cielo از همان Nettuno V6 استفاده می کند که قدرت کوپه MC20 را تامین می کند. موتور 3.0 لیتری همان 621 اسب بخار (456 کیلووات) و 538 پوند فوت (730 نیوتن متر) گشتاور را تولید می کند. این موتور با یک گیربکس هشت سرعته دوکلاچه جفت می شود و حداکثر سرعت آن بیش از 198 مایل در ساعت (320 کیلومتر در ساعت) است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Akk3jx/s1/maserati-mc20-cielo-2022.jpg

مازراتی سه نوع از مونوکوک فیبر کربنی MC20 دارد: یکی برای کوپه، دیگری برای کانورتیبل و دیگری برای EV. آنها در توزیع و لایه بندی فیبر کربن متفاوت هستند. در حالی که مازراتی مونوکوک کوپه را به دلیل وزن و عملکرد آن طراحی کرده است، مونوکوک سیلو بر افزایش استحکام تمرکز دارد. وزن MC20 Cielo تنها 143 پوند (65 کیلوگرم) بیشتر از کوپه MC20 است.

استحکام بیشتر برای جبران سقف جمع شونده سیلو ضروری است که می تواند تنها در 12 ثانیه باز و بسته شود. سقف جمع شونده همچنین دارای یک صفحه شیشه ای کروماتیک بزرگ است که به لطف فناوری کریستال مایع پراکنده پلیمری (PDLC) می تواند فوراً از شفاف به مات تبدیل شود. مازراتی ادعا می کند که این بزرگترین پنل شیشه ای در این بخش است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mm8Vg/s1/maserati-mc20-cielo-2022.jpg

مازراتی نسخه‌ی پرمصرف سری پریما را عرضه خواهد کرد. این خودروساز تولید را تنها به 60 دستگاه محدود خواهد کرد که مانند رنگ جدید آکوامارینا، تغییرات منحصر به فرد و منحصر به فردی را دریافت خواهند کرد. رنگ سه لایه، بخشی از برنامه سفارشی سازی Maserati Fuoriserie، خاکستری پاستلی را با میکای آبی رنگین کمانی ترکیب می کند.

در داخل، PrimaSerie Launch Edition دارای آلکانتارا و چرم یخی رنگ است، با دوخت کنتراست آکوامارین روی داشبورد. مازراتی همچنین از این رنگ برای عبارت PrimaSerie در پشت سری ها استفاده می کند. عبارت «PrimaSerie» به چرخ‌های 20 اینچی مشکی مات نیز کشیده می‌شود. مازراتی همچنین به نشان ها یک پایان خاص می دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZnnzLK/s1/maserati-mc20-cielo-2022.jpg

در نگاه اول، MC20 Cielo چندان متفاوت از کوپه به نظر نمی رسد، اما مازراتی مجبور شد چندین تغییر را برای قرار دادن سقف جمع شونده انجام دهد. دریچه‌های شیک‌شده Trident در پشت کوپه MC20 از بین رفته‌اند و با برگردان تیتانیوم مات Trident جایگزین شده‌اند. مازراتی همچنین مجبور شد ورودی‌های هوای موتور را تغییر دهد، اگرچه شرکت درهای پروانه‌ای کوپه را حفظ کرد.

این خودروساز همچنین در حال معرفی چرخ‌های جدید دوبل X است که از آلیاژ برش الماس ساخته شده‌اند. مازراتی همچنین رینگ‌های فیبر کربنی را ارائه می‌کند که 66 پوند (30 کیلوگرم) اضافه می‌کنند.

MC20 Cielo بسیاری از همان به‌روزرسانی‌هایی را دریافت می‌کند که مازراتی در مدل 2023 کوپه MC20 ساخته بود. این شامل اهرم‌های کنترل جدید پشت فرمان، دکمه‌ای جدید برای روشن کردن چراغ‌ها و فناوری ایمنی اضافی است. MC20 Cielo همچنین دارای ترمز اضطراری خودکار، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دوربین 360 درجه است.

مازراتی زمان عرضه و قیمت آن را اعلام نکرده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxJm0/s1/maserati-mc20-cielo-2022.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ خرداد ۰۱ ، ۰۹:۰۰
pooya pj