CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzzrnM/s1/2024-chevrolet-blazer-ss-ev-teaser.webp

Anthony Alaniz

این خودروی برقی دارای نشان SS است.

شورلت بلیزر EV را در ژانویه معرفی کرد، در ماه مارس آن را به نمایش گذاشت و امروز اولین نگاه کامل ما را به کراس اوور آینده ارائه کرد. لازم نیست مدت زیادی منتظر معرفی کامل و فاش شدن مدل باشیم. مری بارا، مدیرعامل جنرال موتورز نیز در توییتر اعلام کرد که این مدل را در 18 جولای معرفی خواهد کرد.

اولین بار در نمایشگاه CES در ژانویه در مورد Blazer EV شنیدیم، زمانی که این برند Silverado EV و Equinox EV را معرفی کرد. بلیزر EV جدید بر روی معماری Ultium EV جنرال موتورز سوار خواهد شد که زیربنای چندین وسیله نقلیه از Chevy و برندهای خواهر و برادر آن خواهد بود. این معماری باتری ها را در کف قرار می دهد و به جنرال موتورز یک پلت فرم اسکیت برد مقیاس پذیر برای استفاده در سراسر خط تولید خود می دهد.

در حالی که شورلت جزئیاتی از مشخصات پیشرانه ارائه نکرده است، انتظار داریم بلیزر EV بردی بین 250 تا 300 مایل (402 تا 482 کیلومتر) ارائه دهد. این امر آن را در رقابت مستقیم با فورد موستانگ Mach-E قرار می دهد که حداکثر برد 314 مایل (505 کیلومتر) را ارائه می دهد.

با این حال، Chevy نسبت به این خودروی برقی که نشان محبوب و با کارایی بالا SS را بر تن دارد، خجالت نکشیده است. ما نمی دانیم این برای بلیزر جدید چه معنایی دارد. قدرت اغلب در خودروهای برقی به قیمت برد به قیمت تمام می شود، اما در صورت رقابت با موستانگ Mach-E، با تریم GT که قدرتی معادل 480 اسب بخار (357 کیلووات) و سرعت های زیر 4.0 ثانیه دارد، ممکن است این کار را انجام دهید. به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت).

تصویر جدید یک کراس اوور جذاب را نشان می دهد که از طراحی متمایز استفاده می کند که آن را از بلیزر گازسوز جدا می کند. نسبت ها کمی بد به نظر می رسند، اما ما آن را روی زاویه عکس سنجاق می کنیم. گلخانه مشکی و لهجه‌های مشکی در اطراف پایین، رنگ بیرونی قرمز تیره تیره را می‌پوشاند که ورقه‌های منحنی را می‌پوشاند.

در جایی که با گلگیر جلو برخورد می‌کند، یک شکاف بزرگ وجود دارد، و درگاه شارژ در آنجا قرار دارد. Chevy آن را در ماه مارس منتشر کرد و نشان داد که درب شارژ پس از برداشتن کابل شارژ به طور خودکار بسته می شود. این ویدئو همچنین نشان SS را روی چرخ ها نشان داد.

خوشبختانه، بیش از یک ماه فرصت داریم تا Chevy کراس اوور جدید Blazer SS EV را معرفی کند. فروش آن در بهار سال آینده آغاز می شود، اما مشخص نیست که آیا این مدل برای تریم ها عرضه خواهد شد یا خیر. ما امیدواریم که همه این جزئیات را در هنگام عرضه رسمی در 18 جولای دریافت کنیم.

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی