CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

دوج هورنت 2023 پس از عکس‌های جاسوسی اخیر ارائه شد.

سه شنبه, ۲۴ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZpnA/s1/dodge-hornet-rendering.webp

Angel Sergeev

طراحی تهاجمی، فناوری ایتالیایی.

کانسپت دوج هورنت از نمایشگاه خودروی ژنو 2006 هرگز به نتیجه نرسید، اما این تغییر خیلی زود است. این خودروساز آمریکایی در حال حاضر در حال کار بر روی یک کراس اوور کوچک است که به همین نام خواهد بود و اخیراً، ما این شانس را داشتیم که نمونه اولیه آزمایشی آن در جاده‌های عمومی با استتار سبک را به تصویر بکشیم (لینک‌های مرتبط زیر را ببینید). این تصاویر جاسوسی به عنوان پایگاهی توسط Kolesa.ru مورد استفاده قرار گرفت که نسخه نهایی تولید هورنت را در رندرهای انحصاری جدید متصور بود.

این نقشه های دیجیتال طراحی بسیار تهاجمی را برای کراس اوور مبتنی بر آلفارومئو توناله پیشنهاد می کند. در جلو، یک جلوپنجره بزرگ رادیاتور در قسمت پایین سپر و یک جلوپنجره کوچکتر بین چراغ‌های جلو وجود دارد. زبان طراحی نمای جلو شبیه ترکیبی از مدل‌های فعلی دوج است، از جمله چلنجر و دورانگو به شکل دسته‌های نور و جلوپنجره.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXX9jR/s1/dodge-hornet-rendering.jpg

از طرف دیگر، مشتریان می توانند موتور 2.0 لیتری توربو چهار با 256 اسب بخار (191 کیلووات) و 295 پوند فوت (400 نیوتن متر) گشتاور را انتخاب کنند. به مشتریان اروپایی نیز یک موتور 1.5 لیتری هیبریدی ملایم و همچنین گزینه دیزلی ارائه خواهد شد.

هورنت قبلاً تأیید شده بود که در اواخر سال 2022 نمایش رسمی خواهد داشت. این هورنت در کنار Tonale در کارخانه مونتاژ Pomigliano d'Arco در ایتالیا تولید خواهد شد.

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی