CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxyzE/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

Adrian Padeanu

ما همچنین شاهد مسابقات جام GR86 هستیم که قرار است سال آینده به مسابقه برود.

تویوتا GR86 جدید را حدود یک سال پیش معرفی کرد و در حال حاضر این خودروی اسپرت مقرون‌به‌صرفه را با نسخه‌ای ویژه تقویت کرده است. بسیار شبیه استراتژی مورد استفاده برای سوپرا، تغییر MY همراه با یک نسخه محدود است. ماشین RWD نارنجی که برای تحت تاثیر قرار دادن رنگ انحصاری Solar Shift، یک جفت نوار مشکی روی ستون عقب دارد. آن نوک‌های کرومی مشکی متعلق به یک اگزوز GR catback با لوله‌های فولادی ضد زنگ است.

تویوتا برای اینکه ارزشش را داشته باشد، GR86 Special Edition را با رینگ‌های آلیاژی مشکی مات به ابعاد 18 اینچ و تایرهای میشلین پایلوت اسپورت 4 مجهز کرده است. گرد کردن تغییرات در خارج، اسپویلر دم اردک و نشان برجسته "GR" است. اگرچه تصاویری از فضای داخلی فاش نشده است و ویدیو نیز کابین را نشان نمی دهد، اما می دانیم که این خودرو دارای یک نمای داخلی با تزئینات اولتراسوید/چرمی با یک نشان ویژه با کد رنگی بیرونی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkynq/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

نسخه ویژه بر اساس سطح تریم پریمیوم ساخته شده و تنها به 860 خودرو محدود خواهد شد. تویوتا اشاره می‌کند که اگزوز فقط برای نمایش نیست، زیرا موتور را قادر می‌سازد "یک علامت شنوایی عمیق و غرغر کننده در پی خود به جای بگذارد." هیچ صحبتی در مورد هزینه آن وجود ندارد، اما خود را برای پرداخت حق بیمه (دریافت؟) نسبت به GR86 Premium 2022 با قیمت 30300 دلار آماده کنید.

در اخبار مرتبط، تصاویر جدیدی از ماشین مسابقه ای GR86 در آستانه فصل 2023 منتشر شده است. این خودرو در سری جدید مسابقه‌ای تک‌ساخت تویوتا، که شامل 14 رویداد در هفت پیست مختلف در سراسر ایالات متحده است، رقابت خواهد کرد. برای شیرین کردن قابلمه، خودروساز به شرکت کنندگان یک میلیون دلار در مجموع کیف پول و جوایز پیشنهاد می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Qeegz7/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

این خودرو به عنوان یک GR86 استاندارد شروع می شود قبل از اینکه در تاسیسات جدید TRD در مورسویل، کارولینای شمالی به یک ماشین مسابقه تبدیل شود. این خودرو با گیربکس شش سرعته SADEV ترتیبی، اگزوز Borla، مدیریت موتور بوش و ترمزهای Alcon در آنجا نصب شده است. GR86 Cup همچنین دارای یک بال عقب فیبر کربنی و کمک فنرهای قابل تنظیم JRI، به علاوه یک پایه مک فرسون سفارشی و یک مخزن سوخت 22 گالن است. طبیعتاً به تجهیزات ایمنی اجباری ارائه شده توسط OMP نیز مجهز شده است.

سری مسابقات اتومبیلرانی وان ساخت سال آینده آغاز خواهد شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAwMw/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/E66QJv/s1/2023-toyota-gr86-special-edition.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۲
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی