CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AAYfV8J.img?h=630&w=1200&m=6&q=60&o=t&l=f&f=jpg

Chris Bruce

فناوری ایمنی استاندارد بیشتری نیز وجود دارد.

نیسان آلتیما 2023 با نمای جلوی بازبینی شده و ارتقاهای فنی برای تازه نگه داشتن سدان وارد بازار می شود. فروش مدل بهینه شده از پاییز امسال آغاز می شود. این در سطوح تریم S، SV، SR، SL و SR VC-Turbo موجود است. قیمت گذاری در دسترس نیست

آلتیما تازه، عنصر کرومی V شکل روی دماغه را به نفع طراحی آبشاری که به سمت داخل به سمت پایین قسمت جلویی مخروطی می کند، از دست می دهد. لوگوی جدید نیسان در مرکز قرار دارد. به نظر می‌رسد چراغ‌های جلو همان شکل را دارند، اما با یک طرح اصلاح شده برای لامپ‌های داخل آن‌ها.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eePmW/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

بقیه طراحی بیرونی خودرو تغییر چندانی نمی کند. تریم SV طراحی جدیدی برای چرخ های 17 اینچی خود دارد. گریدهای SR، SL و SR VC-Turbo روی چرخ‌های ۱۹ اینچی بازطراحی شده می‌چرخند.

گالری بالا ظاهر به روز شده در تریم SR را نشان می دهد. این مدل دارای جلوپنجره مشکی کرومی است و با چراغ های LED استاندارد عرضه می شود.

نیسان همچنین دو رنگ خارجی جدید اضافه می کند: خاکستری آسمان مروارید و گارنت مروارید متالیک. آنها به سایه های موجود Scarlet Ember Tintcoat، Brilliant Silver Metallic، Gun Metallic، Super Black، Pearl White Tricoat، Glacier White و Deep Blue Pearl می پیوندند.

فضای داخلی آلتیما تجدید شده دارای تغییرات جزئی است. یک نمایشگر 12.3 اینچی اطلاعات سرگرمی جایگزین واحد 8.0 اینچی قبلی در کلاس‌های SL و SR VC-Turbo می‌شود، علاوه بر این که یک گزینه در SV است. از Apple CarPlay بی سیم پشتیبانی می کند و می تواند به عنوان یک هات اسپات WiFi عمل کند. یک پد شارژ دستگاه بی سیم نیز وجود دارد.

تغییرات کوچکتر در کابین شامل یک روکش جدید برای پانل ابزار است. کلاس SR اکنون دارای پارچه داخلی دوخت است.

همه نمرات Altima 2023 اکنون به صورت استاندارد با مجموعه فناوری ایمنی Safety Shield 360 عرضه می شوند. این شامل ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از خط، هشدار نقطه کور مبتنی بر رادار، هشدار ترافیک متقاطع عقب و کمک نور بالا است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/XBBm8V/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpgگزینه های موتور برای آلتیما 2023 یکسان است. خریداران می توانند موتور تراکم متغیر 2.0 لیتری توربوشارژ را که 248 اسب بخار قدرت (185 کیلووات) و 273 پوند فوت (370 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند، تهیه کنند. همچنین یک موتور 2.5 لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی با قدرت 188 اسب بخار (140 کیلووات) و 180 پوند فوت (244 نیوتن متر) برای مدل های دیفرانسیل جلو یا 182 اسب بخار (136 کیلووات) و 178 پوند فوت (241 نیوتن متر) وجود دارد. برای سطوح تریم SV، SR و SL چهار چرخ متحرک. صرف نظر از نیروگاه یا پیشرانه، این سدان از جعبه دنده CVT استفاده می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAxov/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkpM9/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33k1y/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbWPo/s1/2023-nissan-altima-sr-grade.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۰
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی