CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

اولین بنتلی کانتیننتال GT S و GTCS 2023 با اگزوز اسپرت

دوشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۱۸ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33v6X/s1/2023-bentley-continental-gt-s.webp

Adrian Padeanu

سطح تریم فقط V8 گرند تورر را تیزتر می کند.

بنتلی در تلاش خود برای ارائه گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر به خریداران بی‌امان است و این نسخه جدید S برای GT و GTC نمونه‌ای مرتبط از این است که Crewe چگونه می‌خواهد راضی کند. گرند تور شیک به‌عنوان مدل V8 شروع به کار می‌کند و پیش از دریافت یک اگزوز اسپرت با نوک‌های چهارگانه به رنگ مشکی برای تقویت موسیقی متن واحد 4.0 لیتری توئین توربو کار می‌کند. بقیه مدها کاملا بصری هستند، از جمله رنگ تیره برای چراغ های جلو و عقب.

فقط نشان بالدار و حروف آن به رنگ کرومی روشن باقی مانده است و بقیه موارد سیاه هستند. در حالی که Continental Azure روی جنبه لوکس GT تمرکز دارد، S جدید به عنوان یک پیشنهاد اسپرت تر عمل می کند. گفته می شود، موتورهای هشت سیلندر با 542 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر (568 پوند فوت) گشتاور. این خودروها را قادر می‌سازد تا در چهار ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/L33mOl/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

تغییرات محتاطانه در نمای بیرونی شامل جلوپنجره مشکی براق رادیاتور و نشان های "S" در گلگیرهای جلو می شود، در حالی که چرخ های 22 اینچی با طراحی پنج پره Y شکل در محدوده کانتیننتال GT جدید هستند. کفش‌های جدید به‌صورت استاندارد به رنگ مشکی براق ساخته شده‌اند، اما می‌توان آن‌ها را به‌صورت اختیاری با ظاهر کمرنگ Brodgar Sating مشخص کرد. از طرف دیگر، یک مجموعه کوچکتر 21 اینچی با طراحی سه پره عرضه می شود. برای جلوه ای متضاد، بنتلی کالیپرهای ترمز را به رنگ قرمز رنگ می کند.

برای زیباتر کردن فضای داخلی، برند فوق لوکس بریتانیایی به GT S و GTC S رنگی دو رنگ داده است که در کانتیننتال دیگری نخواهید یافت. پلاک «بنتلی موتورز با مسئولیت محدود» روی صفحه‌های آج از بین رفته است زیرا با یک «S» ساده جایگزین شده است. همین حرف روی پشتی سر هم در جلو و هم در عقب گلدوزی شده است، در حالی که چرم مشکی با لهجه های قرمز در سراسر کابین تضاد دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxxjo6/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

به عنوان آخرین لمس، نمایشگر راننده گرافیک عملکرد محور را از Continental GT Speed ​​به عاریت گرفته است. هیچ حرفی در مورد قیمت وجود ندارد، اما منطق به ما می گوید که اسلات نسخه S بین مدل پایه و پرچمدار W12 وجود دارد.

بنتلی با توسعه محصول کار خود را انجام نداده است، زیرا عکس های جاسوسی نشان می دهد که یک مشتق هیبریدی پلاگین در راه است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G330wZ/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZEJk/s1/bentley-continental-gt-e-gtc-s.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۶
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی