CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eooNrV/s6/2023-bmw-m2-protoype-exterior.webp

Adrian Padeanu

این خودرو حدود 450 اسب بخار قدرت و اندازه تایر M4 خواهد داشت.

بی ام و به طور رسمی شمارش معکوس را برای نمایش جهانی آخرین خودروی M که برقی‌سازی را متوقف می‌کند، آغاز کرده است. در واقع، M2 G87 به عنوان آخرین مدل فقط ICE که حامل "قوی ترین نامه جهان" است، در تاریخ ثبت خواهد شد. برند برتر آلمانی مدتی است که M2 جدید را به نمایش گذاشته است و اکنون به ما گفته می شود که در ماه اکتبر عرضه خواهد شد. این کوپه اسپرت قرار است در آوریل 2023 وارد بازار شود.

ما این فرصت را داشتیم که در اوایل سال جاری پشت فرمان یک نمونه اولیه M2 قرار بگیریم تا از دستگاه دم شاد نمونه برداری کنیم. در واقع، BMW قصد دارد کوچکترین خودروی M خود را به طور انحصاری با طرح دیفرانسیل عقب بفروشد که نیروی موتور را از طریق یک گیربکس استاندارد شش سرعته دستی یا یک جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته M Steptronic دریافت می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/3WWwMR/s1/2023-bmw-m2-protoype-exterior.jpg

در طول مدتی که با یک نمونه اولیه کار کردیم، متوجه شدیم که M2 دارای همان دمپرهای تطبیقی ​​و همچنین تایرهای 275/35/19 جلو و 285/30/20 در عقب مانند M4 است. در مقایسه با نسخه‌های کمتر سری 2 کوپه، پرچمدار به‌طور قابل‌توجهی عریض‌تر خواهد بود، همانطور که گلگیرهای برآمده نشان می‌دهند. هنگامی که رنگ رنگارنگ M حذف می شود، M2 جدید باید کاملاً تهاجمی به نظر برسد و یک پله قابل توجه از M240i بالاتر باشد.

اکتبر هنوز راه درازی در پیش است، بنابراین ما احساس می کنیم که BMW تیزرهای زیادی در خط لوله دارد تا درباره پایان فرمول M+ICE خود تبلیغاتی ایجاد کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbwpY/s1/2023-bmw-m2-prototype-interior.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZNx9/s1/2023-bmw-m2-prototype-interior.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۲۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی