CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOOyPn/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

Jeff Perez

کراس اوور هیبریدی جمع و جور به سرعت 37 مایل در هر گالن دست می یابد و سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد را ارائه می دهد.

تویوتا کرولا کراس خود را با کمی کارایی بیشتر می خواهید؟ تو خوش شانسی کرولا کراس هیبریدی یک محصول جدید به خط تولید سال 2023 است و برای اولین بار سیستم هیبریدی کارآمدتر نسل پنجم تویوتا را به دنیا معرفی می کند.

با سیستم چهار چرخ متحرک استاندارد - در سایر مدل‌های کرولا کراس اختیاری است - هیبریدی تقریباً 37 مایل در هر گالن را با هم برمی‌گرداند. نیروبخش آن یک موتور چهار سیلندر برقی است که 194 اسب بخار (143 کیلووات) قدرت تولید می کند که نشان دهنده بهبود 25 اسب بخاری (18 کیلووات) نسبت به مدل استاندارد غیر هیبریدی است. کرولا کراس هیبریدی با سرعت 0 تا 60 مایل در ساعت 8.0 ثانیه نیز بیش از یک ثانیه سریعتر از مدل گاز خالص است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/wllE0m/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

به‌روزرسانی‌های جزئی در نمای جلو انجام شده است و اکنون خریداران می‌توانند از بین پنج تریم مختلف - LE، XLE، S، SE و XSE - با گزینه‌های Sport موجود در مدل‌های S، SE و XSE انتخاب کنند. چهار تریم قبلی صندلی‌های پارچه‌ای استاندارد را در داخل ارائه می‌دهند، در حالی که XSE برتر با چرم مصنوعی SofTex ممتاز عرضه می‌شود.

شش گزینه رنگ جامد در دسترس است، از جمله Wind Chill Pearl (425 دلار اضافی)، و چهار رنگ وجود دارد که می توانید با سقف مشکی ترکیب کنید: Sonic Silver، Barcelona Red، Blue Crush، و Acidic Blast (تصویر اینجا) که یک رنگ است. رنگ کاملا جدید

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZ9yZ/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

همراه با پیشرانه الکتریکی، هر کرولا کراس هیبریدی از سیستم اطلاعات سرگرمی جدید و بهبود یافته تویوتا استفاده می کند. صفحه نمایش لمسی استاندارد 8.0 اینچی اکنون دارای اتصال بی سیم Apple CarPlay و Android Auto و یک هات اسپات وای فای 4G است که با پورت های USB-C بیشتری در سراسر کابین به آن ملحق شده است. تویوتا Safety Sense 3.0 نیز به صورت استاندارد عرضه می‌شود و شامل کروز کنترل تطبیقی، ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابر پیاده، و کمک حفظ خطوط با محور کردن خطوط می‌شود.

هیچ صحبتی در مورد قیمت تویوتا کرولا کراس هیبریدی 2023 وجود ندارد، اما انتظار می رود که حق بیمه کمی نسبت به مدل استاندارد گازسوز بپردازید. کرولا کراس 2022 از 23660 دلار با هزینه مقصد 1215 دلار شروع می شود، بنابراین ما انتظار داریم که هیبریدی 2023 قیمتی در حدود 25000 دلار داشته باشد - مخصوصاً با مجموعه فناوری و ایمنی ارتقا یافته آن.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/y22yKb/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-se.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Qeeg01/s1/2023-toyota-corolla-cross-hybrid-xse.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۳/۱۳
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی