CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۱ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/mMMykR/s3/2023-chrysler-300c.jpg

Chris Bruce

کرایسلر تنها 2000 دستگاه از 300C را برای ایالات متحده تولید می کند. شروع قیمت ها از 55000 تومان.

کرایسلر 300C برای مدل سال 2023 با موتور 6.4 لیتری V8 با قدرت 485 اسب بخار (362 کیلووات) و 475 پوند فوت (644 نیوتن متر) گشتاور بازگشته است. اگرچه فقط برای یک سال در دسترس است، زیرا سال 2023 پایان خط تولید 300 است.

300C دارای یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک است که چرخ های عقب را از طریق دیفرانسیل لغزش محدود هدایت می کند. کرایسلر می گوید می تواند بین دنده ها در 160 میلی ثانیه جابجا شود. پیشرانه قدرتمند 300C جدید را در 4.3 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) می رساند. یک چهارم مایل را در 12.4 ثانیه طی می کند. حداکثر سرعت 160 مایل در ساعت (278 کیلومتر در ساعت) است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/g44mJ7/s1/2023-chrysler-300c.jpg

این سدان عضلانی همچنین با کالیپرهای ترمز چهار پیستونی برمبو قرمز و دمپرهای فعال برای سیستم تعلیق عرضه می شود. صدای خروجی از اگزوز قابل تنظیم است و گازها از یک جفت نوک دایره ای مشکی خارج می شوند.

300C دارای جلوپنجره مشکی با نشان قرمز، سفید و آبی در گوشه بالایی است. حاشیه های اطراف چراغ های جلو و عقب نیز مشکی هستند. سه رنگ بدنه موجود است: مشکی براق، قرمز مخملی و سفید روشن. این خودرو بر روی چرخ‌های 20 اینچی فورج شده با لاستیک‌های عملکرد تمام فصل سوار می‌شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8AA19B/s1/2023-chrysler-300c-rear-view.jpg

کابین دارای روکش چرمی سیاه لاگونا با دوخت نقره ای است. لوگوی برجسته 300C روی صندلی های جلو قرار دارد. قطعات فیبر کربن و تریم مشکی پیانو شکوفایی اسپرت را به فضای داخلی می بخشد. این وسیله نقلیه با صندلی‌های جلوی گرم‌کن و تهویه‌دار، فرمان گرم‌کن و استریوی هارمن کاردون با 19 بلندگو عرضه می‌شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAMY0/s1/2023-chrysler-300c-interior.jpg

کرایسلر تولید 300C را به 2000 دستگاه برای ایالات متحده و 200 نمونه برای کانادا محدود کرده است. قیمت ها در ایالات متحده از 55000 دلار قبل از هزینه مقصد شروع می شود. این شرکت اکنون در حال رزرو آنلاین آنها است.

کرایسلر 300 اصلی برای مدل سال 1955 عرضه شد. موتور 5.4 لیتری (331 اینچ مکعبی) hemi V8 با بالابر سوپاپ جامد و دو کاربراتور چهار بشکه بود. این خودرو با قدرت 300 اسب بخار (224 کیلووات)، یک خودروی پرفورمنس قدرتمند برای آن دوران بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/rKKeOP/s1/2023-chrysler-300c-engine.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۱۴
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbLPW/s3/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

Christopher Smith

برای قدرت بیشتر، خنک کننده بهتر، تنظیم ویژه ای دریافت می کند و البته تریم مشکی زیادی نیز وجود دارد.

نسل هفتم موستانگ برای اولین بار معرفی شد و قدرت چهار سیلندر توربوشارژ و V8 را به جدیدترین تسویه حساب در استبل بازگرداند. در جدیدترین مدل هیچ گونه برقی پیدا نخواهید کرد، اما یک سطح تریم جدید به نام Dark Horse را خواهید یافت که برای تامپولینگ در روز به روز شده است.

اگر قبلاً اولین مقاله فورد موستانگ 2024 ما را بررسی نکرده اید، حتماً همه چیز جدید را در مورد اسب جنگی فورد بخوانید. Mustang Dark Horse با گنجاندن بسته عملکردی اختیاری به عنوان تجهیزات استاندارد، بر این اساس استوار است. این خودرو دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود Torsen با میله نوسانی بزرگتر در عقب، همراه با مهاربندهای برج پایه و دمپرهای ارتقا یافته در جلو است. تایرهای Beefer در هر چهار گوشه قرار دارند و ترمزهای بزرگتر Brembo با کالیپرهای آبی وظیفه توقف را بر عهده دارند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkoMy/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

فورد هنوز آماده انتشار رتبه‌بندی اسب بخار برای مدل‌های جدید موستانگ نیست، اما Dark Horse قدرت بیشتری نسبت به 5.0 لیتری Coyote V8 خود در مقابل GT دارد. تیونینگ تخصصی با ارتقاءهای دیگر به موتوری می افزاید که به گفته فورد، در حال حاضر قدرتمندتر از موتورهای قبلی خود است. نسل قبلی فورد موستانگ بولیت و ماخ 1 قدرتی معادل 480 اسب بخار (358 کیلووات) از موتور V8 داشتند و فورد 500 اسب بخار (373 کیلووات) را برای Dark Horse در نظر گرفته است. خریداران می توانند بین گیربکس شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

از نظر ظاهری، Mustang Dark Horse از ترمزهای برمبو آبی ذکر شده همراه با چراغ‌های LED تیره‌تر و جلوپنجره مشکی براق ویژه بهره می‌برد. دامن های جانبی، بال عقب برجسته و دیفیوزر بخشی از ارتقاء هستند. Dark Horse تنها راه برای به دست آوردن سایه تیره آبی به نام Blue Ember برای نمای بیرونی است و آبی بیشتری را در کابین با صندلی ها و تزئینات داخلی خواهید یافت. برای استفاده حداکثری از کابین دیجیتال جدید موستانگ، لوگوهای جدید Dark Horse جایگزین لوگوهای پونی می شوند. نام تجاری Dark Horse در بیرون نیز بیشتر است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZbMq/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

برای آن‌هایی که می‌خواهند چیز کمی سخت‌تر باشند، یک مدل Dark Horse S وجود خواهد داشت که به طور خاص برای مسابقه‌ای طراحی شده است. این یک خودروی مسابقه ای قانونی است که دارای صندلی مسابقه ای، فرمان قطع سریع، قفس ایمنی مورد تایید FIA و سیستم اطفاء حریق است که همگی در یک فضای داخلی غرق شده نصب شده اند. فورد می گوید این پایه و اساس برنامه مسابقه ای موستانگ GT3 این شرکت است که در سال 2023 آغاز می شود.

قیمت و در دسترس بودن Ford Mustang Dark Horse نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه فورد اخیراً نام Dark Horse را در سرتاسر جهان علامت تجاری کرده است، احتمالاً این مدل ویژه در خارج از آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OooXOA/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

منبع:MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ شهریور ۰۱ ، ۱۶:۴۱
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbL7J/s1/2023-ferrari-purosangue.jpg

Basem Wasef

رقیب فراری لامبورگینی اوروس عملکرد یا اشتیاق خود را فدای عملی بودن نخواهد کرد.

سه چهارم قرن طول کشید، اما فراری بالاخره از اولین چهار در خود رونمایی کرد. مدل جدید که Purosangue نام دارد به خط تولیدی می‌پیوندد که شامل همه چیز از روما شیک و 296 مدرن گرفته تا SF90 رام نشده و 812 لوکس می‌شود. بسته به دیدگاه شما، زمان لعنتی فرا رسیده است - یا حرکتی آنقدر مذموم که پیرمرد انزو باید مستقیماً بیرون برود. از گورستان سن کاتالدو و به اتاق هیئت مدیره فراری برای سروصدا کردن.

شواهد را در نظر بگیرید زیرا ما نگاهی دقیق تر به مدعی کاملاً جدید مارانلو می اندازیم. در طول جلسه جعبه سیاه که در آن تلفن‌های همراه مصادره شدند، به ما اجازه داده شد که یکی از مورد انتظارترین نسخه‌های خودکار سال را بررسی کنیم. قبل از حساب دست اول خود، بیایید موقعیت یابی را در نظر بگیریم. حداقل بر اساس ارائه ما، فراری از این ایده که مدل جدید در واقع یک وسیله نقلیه اسپرت است فاصله می گیرد. بندتو ویگنا، مدیر عامل فراری، اصرار دارد: «ما آن را یک SUV نمی نامیم. ما حتی در مورد SUV ها صحبت نمی کنیم. باشه.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXX32v/s3/2024-ferrari-purosangue-exterior-rear-view.webp

پیکربندی Purosangue در واقع نشان می‌دهد که این فراری بیشتر یک خودروی اسپرت متورم و چهار در (با پوزش از یک خودروی ژاپنی خاص) است تا یک خودروی اسپرت وسط جاده. برای شروع، فقط می توان آن را با دو صندلی عقب سطلی داشت، نه یک نیمکت آماده برای خانواده، یا - خدای ناکرده - ردیف سوم. ثانیاً، بسته‌بندی‌ها به اندازه‌ای است که به‌خاطر جنبه‌های ورزشی انجام شده است که نشان می‌دهد مردم مودنا واقعاً علاقه‌ای به خوش‌آمدن جمعیت ندارند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNPZz/s3/2024-ferrari-purosangue-exterior-side-profile-doors-open.webp

برای شروع، حجم متوسط ​​16.7 فوت مکعبی صندوق عقب به نظر می رسد که به ظاهری کوپه مانند که آیرودینامیک را نسبت به عملی بودن مطلق ترجیح می دهد، به نظر می رسد. در حالی که فراری آمار ضریب درگ خودروهای GT خود را فاش نمی کند، هر دو فلاویو مانزونی (مدیر طراحی این برند) جیانماریا فولگنزی (رئیس توسعه) یک "رقص ظریف" بین بخش های مربوطه خود را توصیف می کنند تا در عین حال، آئرودینامیک لغزنده را انجام دهند. .

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Akko2O/s3/2024-ferrari-purosangue-exterior-front-view.webp

فراری تمام مراحل را به کار گرفت تا عرشه Purosangue را به نفع یک چیدمان متعادل جمع کند. به این ترتیب، V12 بزرگ در برابر فایروال گیر کرده است و گیربکس 8 سرعته دوکلاچه یک گیربکس عقب است که به تعادل وزن 49/51 از جلو به عقب کمک می کند. سقف استاندارد فیبر کربنی مرکز ثقل را تا حد امکان پایین می‌آورد. جالب اینجاست که فراری یک چیدمان درب عقب جدید و لولایی به عقب را برای این تازه‌کار اختصاص داده است که با بسته شدن برقی بنتلی بنتایگا EWB و رولزرویس کولینان کامل می‌شود (بدون ذکر جنسیس G90).

درهای عقب با چرخش 79 درجه باز می شوند، که برای امکان ورود و خروج راحت تر مهم است - به خصوص که صندلی های عقب جادارترین نیستند. من 5 فوت 11 دارم و «پشت خودم نشستن» در عقب، فضای اضافی زیادی بین زانوهای من و پشت خمیده صندلی های جلو ایجاد نمی کند. ناراحت کننده نیست، اما به اندازه سوپر SUV های لوکس تر جادار نیست.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/KbbNmM/s3/2024-ferrari-purosangue-interior-front-seats.webp

فراری ادعا می کند Purosangue آنها در یک دسته بندی خاص خود به تنهایی ایستاده است. در حالی که همه ما طرفدار ایده فردی هستیم، بیایید فاصله بین دو محور 118.8 اینچی آن را با چند رقیب مقایسه کنیم: فاصله نزدیک به لامبورگینی اوروس پرفورمانته (118.2) و بنتلی بنتایا اسپید (117.9)، 1.7 اینچ کمتر از استون مارتین است. DBX707 (120.5) و مدل‌های کمتر عجیب‌وغریب مانند پورشه کاین GT (114.0) و ب‌ام‌و آلپینا XB7 (122.2) گران‌قیمت‌تر را در خود جای می‌دهد. به طور انبوه، Purosangue ادعا می کند که وزن خشک تخمینی 4482 پوند دارد که احتمالاً کمترین وزن در آن مجموعه رقابتی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eeMV3/s1/2024-ferrari-purosangue-exterior-rear-quarter.webp

همانطور که فضای بار متوسط ​​و صندلی عقب نشان می دهد، همه چیز در عمل از بین نمی رود. به طور بحرانی، Purosangue حتی انگشت پا را در تلاش برای یک پیشرانه دوستدار محیط زیست غوطه ور نمی کند - حداقل هنوز. در عوض، بچه جدید در بلوک، مدرسه قدیمی را با یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی عظیم در آغوش می‌کشد که بالاترین خروجی فراری GT در تاریخ را دارد: 715 اسب بخار و 528 پوند فوت گشتاور. این آسیاب 80 درصد گشتاور را تنها در 2100 دور در دقیقه، حداکثر اسب بخار در 7750 دور در دقیقه و حداکثر سرعت چرخشی 8250 دور در دقیقه تولید می کند که می تواند باند قدرت هیجان انگیزی را به آن بدهد.

کمک به این انعطاف‌پذیری، گیربکس دوکلاچه است که هشت دنده جلو را برای انتخاب ارائه می‌دهد. موتور سوپاپ خشک دارای یک سوپاپ کاملاً جدید و هندسه ورودی اصلاح شده است که برای کمک به تحویل توان کم پایان است. تخمین زده می شود که Purosangue در 3.3 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت برسد و حداکثر سرعت آن بیش از 192 مایل در ساعت باشد. مانند GTC4Lusso، مدل جدید دارای پیشرانه تمام چرخ متحرک است و واحد محرک جلو بالاتر از دنده چهارم و/یا حدود 125 مایل در ساعت خارج می شود.

همانطور که موتورخانه Purosangue از یک کتاب آشنا پیروی می کند، سیستم تعلیق آن از فناوری آینده برای به حداکثر رساندن کیفیت و هندلینگ استفاده می کند. فراری با کار با Multimatic، یک سیستم تعلیق فعال را توسعه داد که از فناوری True Active Spool Valve (TASV) شرکت کانادایی بهره می برد که از چهار محرک 48 ولتی برای کنترل ضربه دمپر استفاده می کند. از آنجایی که راه‌اندازی فاقد میله‌های تثبیت‌کننده است، محرک‌ها می‌توانند به طور هماهنگ برای مدیریت پیت و رول کار کنند. تنظیمات سریع الاثر می تواند هم حرکت چرخ و هم ارتفاع سواری را مدیریت کند، که دومی می تواند تا 10 میلی متر در هنگام پیچیدن خودرو کاهش یابد.

ما می‌توانیم تمام مشخصات و ابعاد را که می‌خواهیم بررسی کنیم، اما گاهی اوقات این مجموع چیزهای کوچکی است که بینش بزرگی را در مورد معماهای کاملاً جدیدی مانند فراری Purosangue ارائه می‌کند. آیا کراس اوور اسپرت است؟ یک SUV؟ یک سدان با استروئید؟ با توجه به تمرکز آن بر ارائه تجربه یک راننده برای چهار سرنشین، به نظر می رسد فراری فعالانه تصمیم گرفته است تا مقدار زیادی از ابزار را به خاطر عملکرد فدا کند. هک، آن‌ها حتی یک قلاب یدک‌کش را به نفع حفظ موضع خود به عنوان یک مجری در جاده، وصل نکردند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/RqqvnA/s3/2024-ferrari-purosangue-exterior-front-quarter.webp

خوب یا بد، بسیاری از خریداران احتمالی این خودروی هدفمند چهار نفره را بیشتر از هر عامل دیگری بر اساس استایل آن قضاوت می‌کنند – که قابل درک است، زیرا قیمت اولیه آن 390000 یورو (تقریباً 400000 دلار آمریکا) خریدارانی را جذب می‌کند که قبلاً انواع مختلفی از خودروها دارند. در گاراژ آنها من این را خواهم گفت: اگرچه رنگ نقره‌ای تیتانیوم آن ممکن است قوی‌ترین سایه نباشد، اما Purosangue شخصاً با بوی حجیم، به‌ویژه بند‌های متورم عقب که به خودرو حس حرکت (و احساس) می‌بخشد، زیبا می‌شود.

همانطور که پیش می‌آید، فراری جهشی به جلو که مدت‌ها انتظارش را می‌کشید، برداشته است، و Purosangue در شخص، متعادل‌تر، ظریف‌تر و جذاب‌تر از آن چیزی است که تصاویر جاسوسی تصور می‌کنیم. امیدواریم برخورد بعدی ما یک موتور با روحیه در صندلی راننده باشد. تا آن زمان، به نظر می رسد جدیدترین فراری با ژانر مبهم خود با مقدار اطمینان بخشی مهندسی متمرکز بر عملکرد مقابله کرده است. چه آن را یک سدان روی رکاب یا یک SUV بنامید، این واقعیت واحد که به نظر می رسد در اطراف راننده ساخته شده است، آینده خوبی برای اسب پرانسینگ است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzzRXG/s3/2024-ferrari-purosangue-exterior-rear-quarter.webp

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koo36B/s1/2024-ferrari-purosangue-interior-dashboard.jpg

MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ شهریور ۰۱ ، ۲۰:۰۷
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ojjpll/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

Adrian Padeanu

موتور بنزینی سیستم انتقال قدرت هیبریدی چرخ ها را به حرکت در نمی آورد.

شما می توانید با توجه به زمان ارائه یک مدل خاص متوجه شوید که یک منطقه برای یک خودروساز چقدر مهم است. Rogue در ژوئن 2020 در ایالات متحده رونمایی شد، اما تا ژوئیه سال جاری بود که X-Trail معادل آن در ژاپن به نمایش درآمد. اکنون نوبت اروپاست تا این شاسی بلند سایز متوسط ​​را با صندلی های سه ردیفه، سیستم چهارچرخ محرک اختیاری و پیشرانه برقی با موتور بنزینی توربوشارژ سه سیلندر تهیه کند.

از درون و بیرون بسیار آشنا به نظر می رسد، X-Trail که مقصد آن برای قاره قدیم است، به اندازه کافی بزرگ است که مسافرانی با قد 160 سانتی متر را در عقب ترین صندلی ها میزبانی کند. در مورد نیمکت ردیف دوم، این نیمکت دارای پیکربندی تقسیم 60:40 است و می تواند به سمت جلو حرکت کند تا دسترسی افراد به ردیف سوم آسان تر شود. با قرار گرفتن صندلی ها، ظرفیت بار 585 لیتر یا 20 لیتر بیشتر از مدل قبلی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/L33pAW/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

موتور احتراقی که قبلاً به آن اشاره کردیم در واقع چرخ ها را به حرکت در نمی آورد. در عوض، واحد سه دیگ با جابجایی 1.5 لیتری برای تولید انرژی الکتریکی لازم برای باتری استفاده می شود که سپس به موتور الکتریکی تغذیه می شود. این روش نیسان را بر آن می‌دارد که بگوید X-Trail تقریباً شبیه یک خودروی الکتریکی عمل می‌کند و گشتاور 330 نیوتن متری (243 پوند فوت) خود را تقریباً آنی ارائه می‌کند. این موتور الکترونیکی 201 اسب بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 8 ثانیه ممکن می کند.

نیسان همچنین X-Trail را در اروپا با AWD با نصب یک موتور الکتریکی در هر محور با خروجی ترکیبی 210 اسب بخار به فروش خواهد رساند. در پیکربندی تمام پنجه، این SUV در 7 ثانیه برای مدل پنج صندلی و 7.2 ثانیه با هفت صندلی کامل می شود. خیلی از مردم هنگام خرید چنین خودرویی به حداکثر سرعت اهمیت نمی دهند، اما تنظیم تک موتوره حداکثر سرعت 106 مایل در ساعت (170 کیلومتر در ساعت) را دارد در حالی که پیکربندی دو موتوره حداکثر سرعت 112 مایل در ساعت (180 کیلومتر در ساعت) را امکان پذیر می کند. .

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNX64/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

اگر این پیشرانه کمی پیچیده به نظر می رسد، یک کارخانه بنزینی ساده 1.5 لیتری با فناوری هیبریدی ملایم نیز وجود دارد. مجهز به نسبت تراکم متغیر، نیرو را به روشی قدیمی به چرخ‌ها می‌فرستد، با ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر (۲۲۱ پوند فوت) منحصراً از طریق CVT به چرخ‌های جلو می‌رود، زیرا هیچ گزینه AWD در این موتور وجود ندارد.

در جاهای دیگر، این همان Rogue است که همه ما با آن آشنا هستیم، با نمایشگر 12.3 اینچی راننده و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی با همان اندازه. در قسمت بیرونی بدنه در 10 رنگ به همراه پنج رنگ دو رنگ موجود است. X-Trail که در حال حاضر برای سفارش در برخی بازارهای یورو در دسترس است، از 38080 یورو در ایتالیا شروع می شود، جایی که در چهار سطح تریم ارائه می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8AAw6B/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OoopGL/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33prG/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ شهریور ۰۱ ، ۰۰:۰۵
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZM91/s3/2023-nissan-kicks.jpg

Angel Sergeev

حتی مدل پایه دارای Apple CarPlay و Android Auto است.

نیسان کیکس که برای اولین بار در سال 2016 در برزیل عرضه شد، از سال 2018 جایگزین جوک در محدوده مدل های آمریکای شمالی این شرکت شد. حدود سه سال بعد، این کراس اوور با طراحی جلویی جدید و فناوری های جدید فیس لیفت شد و اکنون آماده است. وارد سال مدل 2023 شوید. اصلاحات بصری را به همراه ندارد، اگرچه تغییراتی در تجهیزات و قیمت گذاری وجود دارد.

هر 2023 Kicks با سیستم ایمنی خانواده نیسان Safety Shield 360 همراه است، حتی Kicks S پایه با قیمت اولیه 20290 دلار. تجهیزات استاندارد در مدل پایه همچنین شامل یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی هفت اینچی با اتصال Apple CarPlay و Android Auto، سه پورت USB و دکمه استارت استاپ موتور است. ارتقا به Kicks SV چرخ‌های 17 اینچی، ریل‌های سقف، کروز کنترل تطبیقی، نمایشگر اطلاعات سرگرمی هشت اینچی بزرگ‌تر و استارت موتور از راه دور را اضافه می‌کند. Kicks SV حداقل با قیمت 22150 دلار به فروش می رسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mmM7p/s1/2023-nissan-kicks.jpg

Kicks SR به نوبه خود حداقل 22850 دلار قیمت دارد و دارای سقف مشکی رنگ و درپوش آینه های بیرونی، چراغ های جلو و مه شکن LED، فرمان چرمی و کنترل آب و هوای خودکار است. بسته اختیاری Premium می‌تواند سیستم صوتی هشت بلندگوی پیشرفته Bose، صندلی‌های جلو و فرمان گرم شونده، خدمات نیسان کانکت و نقطه اتصال Wi-Fi را اضافه کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P331ZA/s1/2023-nissan-kicks.jpg

کیکس اس 20290 دلار
Kicks SV 22150 دلار
Kicks SR 22850 دلار

صرف نظر از سطح تریم، تمام مدل‌های Kicks 2023 از همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر بهره می‌برند که از سال‌های مدل قبلی بدون تغییر استفاده می‌شود. این بدان معناست که حداکثر توان آن 122 اسب بخار (163 اسب بخار) و 114 پوند فوت (154 نیوتن متر) است. نیرو از طریق یک گیربکس متغیر پیوسته هدایت می شود و منحصراً به چرخ های جلو می رسد

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eelwj/s1/2023-nissan-kicks.jpg

با فیس لیفت 2021، Kicks یک جفت چراغ عقب جدید جدید در پشت با نوار LED در سراسر درب صندوق و تغییرات قابل مشاهده بیشتر در جلو دریافت کرد. برجسته‌ترین اصلاحات بصری، جلوپنجره دوگانه V-motion نامیده می‌شود که به چراغ‌های جلوی LED به‌صورت اختیاری در دسترس می‌پیوندد. سپر همچنین با شکل کلی تر و همچنین چراغ های مه شکن LED جدید در سطوح خاصی تازه شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkMAV/s1/2023-nissan-kicks.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/W88xZr/s1/2023-nissan-kicks.jpg

منبع : MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۱۴
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Z3qqK/s3/2020-zenvo-tsr-s.jpg

Jacob Oliva

خودروساز دانمارکی عجیب و غریب این طرح را قبل از اولین نمایش خود در سال 2023 به مشتریان احتمالی نشان داده است.

سال 2018 بود و رویداد نمایشگاه خودرو ژنو بود. یک خودروساز دانمارکی یک هایپرکار میلیون دلاری به نام TSR-S ارائه کرد که می تواند در عرض 2.8 ثانیه از حالت سکون به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برسد. شرکت؟ Zenvo، و به نظر می رسد که این خودروساز عجیب و غریب می خواهد سال آینده دوباره تیتر اخبار شود.

در تاییدی که برای Top Gear انجام شد، رئیس و مدیر ارشد اجرایی، جنس سوردراپ، گفت که یک هایپرخودروی Zenvo با موتور V12 در دست ساخت است. طراحی آن در حال حاضر هنوز یک راز است، اما خریداران احتمالی قبلاً پیش‌نمایش انحصاری داده شده‌اند. اولین نمایش عمومی قرار است در سال 2023 اتفاق بیفتد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/RW339/s1/2020-zenvo-tsr-s.jpg

با این حال، Sverdrup در مورد جزئیات هایپرکار آینده پنهان نیست. او به این نشریه گفت که خودروی ناشناس دارای یک شاسی فیبر کربنی مدولار جدید، همراه با گیربکس جدید، موتور V12 مدولار و پیشرانه الکتریکی خواهد بود. همه این عناصر باید در داخل طراحی و ساخته شوند.

برخلاف سوپرشارژ زنوو TSR-S، هایپرکار آینده دارای دو توربوشارژر برقی متصل به میل V12 خواهد بود که مجموعاً 1200 اسب بخار (895 کیلووات) قدرت دارند. با این حال، هدف حداکثر 1800 اسب بخار (1342 کیلووات) است که باید با استفاده از یک موتور الکتریکی به دست آید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1MAlX/s1/2020-zenvo-tsr-s.jpg

Sverdrup همچنین به اشتراک گذاشت که دو نسخه در حال برنامه ریزی هستند. یکی از آنها GT هیبریدی است که موتور الکتریکی آن بر روی محور جلو نصب شده است تا یک پیشرانه تمام چرخ محرک باشد. با این حال، این هنوز در این مرحله مورد بحث است. در همین حال، گفته می‌شود که نسخه دوم روی مسیر متمرکز است (اما همچنان قانونی است) و می‌تواند چندین عنصر هوا را برای نیروی رو به پایین بهتر داشته باشد. به گفته این نشریه، وزن مورد نظر 2756 پوند (1250 کیلوگرم) است.

قیمت نیز در حال حاضر نامشخص است، اما با توجه به خودروهای قبلی ساخته شده توسط این شرکت، مانند Zenvo TS1 GT 1.2 میلیون دلاری، انتظار چیزی کمتر از این نداریم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6M30k/s1/2020-zenvo-tsr-s.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/EM7nR/s1/2020-zenvo-tsr-s.jpg

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ شهریور ۰۱ ، ۲۲:۴۵
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jllJ26/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

Jeff Perez

بنتلی تنها 18 نمونه از Batur با قدرت 710 اسب بخار را با مبلغی حدود 2.0 میلیون دلار خواهد ساخت.

برای اولین بار پس از مدت ها، خودروهای بنتلی قرار است کمی متفاوت به نظر برسند. بنتلی مولینر باتور کوپه جدید این هفته در مونتری، کالیفرنیا به نمایش در می آید و پیش نمایشی می کند که همه مدل ها در حرکت رو به جلو چگونه خواهند بود.

Batur از چند جهت به زبان طراحی سابق بنتلی کمک می کند. چراغ‌های جلوی گرد تقسیم‌شده از بین رفته‌اند و این کوپه دارای چراغ‌های سه‌تابه شیک با لهجه‌های LED است که به سمت گلگیرهای جلو بیرون می‌آیند. جلوپنجره جدید با جزئیات سپر تهاجمی در زیر آن تکاملی است، چرخ‌های 22 اینچی منحصربه‌فرد درون چاه چرخ‌ها قرار گرفته‌اند و چراغ‌های عقب حتی باریک‌تر از قبل هستند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Znn7My/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

فضای داخلی Batur به اندازه نمای بیرونی تفاوت چشمگیری ندارد. کابین با الهام از Bacalar سال گذشته، هویت بنتلی خود را با مواد به روز شده متناسب با سبک دلخواه هر مشتری حفظ می کند - البته همه با توجه به محیط زیست.

سه انتخاب از مواد پایدار در داخل Batur موجود است: چرم اسکاتلندی و ایتالیایی و همچنین جیر مصنوعی Dinamica. فرش ها از نخ بازیافتی ساخته شده اند که برای اولین بار برای این شرکت است. و به جای فیبر کربن، بنتلی از یک کامپوزیت الیاف طبیعی استفاده می‌کند که می‌گوید منابع پایدارتری دارد. برای کسانی که به دنبال همه چیز هستند، بنتلی حتی اجزای خاص پرینت سه بعدی را در طلای 18 عیار ارائه می دهد.

بنتلی تنها 18 نمونه از مولینر باتور را با قیمت گزاف 1.65 میلیون پوند (حدود 2.0 میلیون دلار با نرخ تبدیل فعلی) خواهد ساخت و همانطور که ممکن است حدس زده باشید، هر کدام قبلاً محاسبه شده است. تولید در اوایل سال 2023 پس از تکمیل آزمایش نهایی با چند نمونه اولیه که انتظار می رود در اواخر همان سال به دست مشتریان برسد، آغاز می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/400PLY/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEELmO/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mmOBX/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/RqqEJK/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzzZOB/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/MkkX86/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33Ynr/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXX824/s1/bentley-mulliner-batur.jpg

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۰۱ ، ۱۰:۴۲
pooya pj