CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pbbLPW/s3/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

Christopher Smith

برای قدرت بیشتر، خنک کننده بهتر، تنظیم ویژه ای دریافت می کند و البته تریم مشکی زیادی نیز وجود دارد.

نسل هفتم موستانگ برای اولین بار معرفی شد و قدرت چهار سیلندر توربوشارژ و V8 را به جدیدترین تسویه حساب در استبل بازگرداند. در جدیدترین مدل هیچ گونه برقی پیدا نخواهید کرد، اما یک سطح تریم جدید به نام Dark Horse را خواهید یافت که برای تامپولینگ در روز به روز شده است.

اگر قبلاً اولین مقاله فورد موستانگ 2024 ما را بررسی نکرده اید، حتماً همه چیز جدید را در مورد اسب جنگی فورد بخوانید. Mustang Dark Horse با گنجاندن بسته عملکردی اختیاری به عنوان تجهیزات استاندارد، بر این اساس استوار است. این خودرو دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود Torsen با میله نوسانی بزرگتر در عقب، همراه با مهاربندهای برج پایه و دمپرهای ارتقا یافته در جلو است. تایرهای Beefer در هر چهار گوشه قرار دارند و ترمزهای بزرگتر Brembo با کالیپرهای آبی وظیفه توقف را بر عهده دارند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkoMy/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

فورد هنوز آماده انتشار رتبه‌بندی اسب بخار برای مدل‌های جدید موستانگ نیست، اما Dark Horse قدرت بیشتری نسبت به 5.0 لیتری Coyote V8 خود در مقابل GT دارد. تیونینگ تخصصی با ارتقاءهای دیگر به موتوری می افزاید که به گفته فورد، در حال حاضر قدرتمندتر از موتورهای قبلی خود است. نسل قبلی فورد موستانگ بولیت و ماخ 1 قدرتی معادل 480 اسب بخار (358 کیلووات) از موتور V8 داشتند و فورد 500 اسب بخار (373 کیلووات) را برای Dark Horse در نظر گرفته است. خریداران می توانند بین گیربکس شش سرعته دستی یا 10 سرعته اتوماتیک یکی را انتخاب کنند.

از نظر ظاهری، Mustang Dark Horse از ترمزهای برمبو آبی ذکر شده همراه با چراغ‌های LED تیره‌تر و جلوپنجره مشکی براق ویژه بهره می‌برد. دامن های جانبی، بال عقب برجسته و دیفیوزر بخشی از ارتقاء هستند. Dark Horse تنها راه برای به دست آوردن سایه تیره آبی به نام Blue Ember برای نمای بیرونی است و آبی بیشتری را در کابین با صندلی ها و تزئینات داخلی خواهید یافت. برای استفاده حداکثری از کابین دیجیتال جدید موستانگ، لوگوهای جدید Dark Horse جایگزین لوگوهای پونی می شوند. نام تجاری Dark Horse در بیرون نیز بیشتر است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZbMq/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

برای آن‌هایی که می‌خواهند چیز کمی سخت‌تر باشند، یک مدل Dark Horse S وجود خواهد داشت که به طور خاص برای مسابقه‌ای طراحی شده است. این یک خودروی مسابقه ای قانونی است که دارای صندلی مسابقه ای، فرمان قطع سریع، قفس ایمنی مورد تایید FIA و سیستم اطفاء حریق است که همگی در یک فضای داخلی غرق شده نصب شده اند. فورد می گوید این پایه و اساس برنامه مسابقه ای موستانگ GT3 این شرکت است که در سال 2023 آغاز می شود.

قیمت و در دسترس بودن Ford Mustang Dark Horse نزدیک به تاریخ فروش آن اعلام خواهد شد. با توجه به اینکه فورد اخیراً نام Dark Horse را در سرتاسر جهان علامت تجاری کرده است، احتمالاً این مدل ویژه در خارج از آمریکای شمالی عرضه خواهد شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OooXOA/s1/2024-ford-mustang-dark-horse.jpg

منبع:MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۲۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی