CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

نیسان X-Trail 2023 در اروپا به عنوان Electrified Rogue معرفی شد.

پنجشنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۱، ۱۲:۰۵ ق.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ojjpll/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

Adrian Padeanu

موتور بنزینی سیستم انتقال قدرت هیبریدی چرخ ها را به حرکت در نمی آورد.

شما می توانید با توجه به زمان ارائه یک مدل خاص متوجه شوید که یک منطقه برای یک خودروساز چقدر مهم است. Rogue در ژوئن 2020 در ایالات متحده رونمایی شد، اما تا ژوئیه سال جاری بود که X-Trail معادل آن در ژاپن به نمایش درآمد. اکنون نوبت اروپاست تا این شاسی بلند سایز متوسط ​​را با صندلی های سه ردیفه، سیستم چهارچرخ محرک اختیاری و پیشرانه برقی با موتور بنزینی توربوشارژ سه سیلندر تهیه کند.

از درون و بیرون بسیار آشنا به نظر می رسد، X-Trail که مقصد آن برای قاره قدیم است، به اندازه کافی بزرگ است که مسافرانی با قد 160 سانتی متر را در عقب ترین صندلی ها میزبانی کند. در مورد نیمکت ردیف دوم، این نیمکت دارای پیکربندی تقسیم 60:40 است و می تواند به سمت جلو حرکت کند تا دسترسی افراد به ردیف سوم آسان تر شود. با قرار گرفتن صندلی ها، ظرفیت بار 585 لیتر یا 20 لیتر بیشتر از مدل قبلی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/L33pAW/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

موتور احتراقی که قبلاً به آن اشاره کردیم در واقع چرخ ها را به حرکت در نمی آورد. در عوض، واحد سه دیگ با جابجایی 1.5 لیتری برای تولید انرژی الکتریکی لازم برای باتری استفاده می شود که سپس به موتور الکتریکی تغذیه می شود. این روش نیسان را بر آن می‌دارد که بگوید X-Trail تقریباً شبیه یک خودروی الکتریکی عمل می‌کند و گشتاور 330 نیوتن متری (243 پوند فوت) خود را تقریباً آنی ارائه می‌کند. این موتور الکترونیکی 201 اسب بخار قدرت دارد و شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 8 ثانیه ممکن می کند.

نیسان همچنین X-Trail را در اروپا با AWD با نصب یک موتور الکتریکی در هر محور با خروجی ترکیبی 210 اسب بخار به فروش خواهد رساند. در پیکربندی تمام پنجه، این SUV در 7 ثانیه برای مدل پنج صندلی و 7.2 ثانیه با هفت صندلی کامل می شود. خیلی از مردم هنگام خرید چنین خودرویی به حداکثر سرعت اهمیت نمی دهند، اما تنظیم تک موتوره حداکثر سرعت 106 مایل در ساعت (170 کیلومتر در ساعت) را دارد در حالی که پیکربندی دو موتوره حداکثر سرعت 112 مایل در ساعت (180 کیلومتر در ساعت) را امکان پذیر می کند. .

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNX64/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

اگر این پیشرانه کمی پیچیده به نظر می رسد، یک کارخانه بنزینی ساده 1.5 لیتری با فناوری هیبریدی ملایم نیز وجود دارد. مجهز به نسبت تراکم متغیر، نیرو را به روشی قدیمی به چرخ‌ها می‌فرستد، با ۱۶۱ اسب بخار قدرت و ۳۰۰ نیوتن متر (۲۲۱ پوند فوت) منحصراً از طریق CVT به چرخ‌های جلو می‌رود، زیرا هیچ گزینه AWD در این موتور وجود ندارد.

در جاهای دیگر، این همان Rogue است که همه ما با آن آشنا هستیم، با نمایشگر 12.3 اینچی راننده و صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی با همان اندازه. در قسمت بیرونی بدنه در 10 رنگ به همراه پنج رنگ دو رنگ موجود است. X-Trail که در حال حاضر برای سفارش در برخی بازارهای یورو در دسترس است، از 38080 یورو در ایتالیا شروع می شود، جایی که در چهار سطح تریم ارائه می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8AAw6B/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OoopGL/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33prG/s1/nuova-nissan-x-trail-2022.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۶/۱۷
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی