CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۳ مطلب در دی ۱۴۰۱ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Mk32lN/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

Christopher Smith

همه GT-R ها با طراحی جدید جلوپنجره، آیرودینامیک بهبود یافته و اصلاحات در سواری به روز رسانی جزئی دریافت می کنند.

نیسان GT-R ممکن است قدیمی باشد، اما هنوز هم چند ترفند در آستین خود برای سال 2024 دارد. یک مدل به روز شده در سالن خودرو توکیو 2023 برای بازار ژاپن عرضه شد و تغییراتی در جلوپنجره، به روز رسانی سیستم تعلیق و چند تریم جدید نسخه ویژه که پلتفرم ماندگار را در جلو و مرکز در دنیای سرعت حفظ می کند.

در بیرون، به سختی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد، مگر اینکه به جلو نگاه کنید. جلوپنجره و فاسیای بازطراحی شده خطوط صاف تر و کمی تقارن را به چهره GT-R آورده است. نیسان همچنین می گوید عملکرد آیرودینامیکی بهبود یافته است، در حالی که در زیر پوست، اصلاحات روی پلت فرم، سواری راحت تری را با کاهش صدا و لرزش ارائه می دهد. در حالی که ممکن است به نظر برسد که GT-R در سنین بالا نرم می شود، نیسان به ما اطمینان می دهد که موتور 3.8 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو مانند همیشه قدرتمند است و همچنان 562 اسب بخار در خط تولید تولید می کند، اما برای Nismo که ثابت می ماند. در 591 اسب بخار

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eJABp/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

این در مورد نسخه ویژه Nismo نیز صادق است، یکی از دو سطح تریم جدید که به حوزه GT-R در ژاپن می پیوندد. تنظیمات آیرودینامیکی بیشتری را به دست می آورد که بر عملکرد تمرکز دارد و سیستم تعلیق تنظیمات عملکرد ویژه ای را دریافت می کند. یک دیفرانسیل مکانیکی با لغزش محدود به محور جلو وصل شده است تا ضربه بهتری روی آسفالت داشته باشد. کاپوت کربنی Nismo و صندلی‌های کربن سیاه جدید Recaro برای سال 2024 تازه هستند و موتور دارای قطعات متعادل وزن برای اصلاح بیشتر است. نیسان می گوید نسخه ویژه نیسمو 2024 بالاترین عملکرد GT-R را در بین همه آنها دارد.

برای کسانی که به دنبال یک GT-R متمایز هستند که چندان تهاجمی نیست، مشخصات T وجود دارد. دومین تریم جدید برای سال 2024، بالاتر از Premium قرار می گیرد و نسخه 562 اسب بخاری 3.8 لیتری شش دیگ توئین توربو را اجرا می کند. از آنجا، مهندسان نیسان ترکیبی خاص از تنظیم سیستم تعلیق را برای تعادل بین راحتی و عملکرد به T-Spec ارائه می دهند. همچنین مجموعه ای از ترمزهای دیسکی کربنی دریافت می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NG1Avb/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

GT-R 2024 به روز شده در بهار امسال به نمایندگی های ژاپن می رسد. نسخه های بهینه سازی شده توسط Nismo در تابستان وارد بازار خواهند شد. سال گذشته تولید GT-R در اروپا به دلیل قوانین آلایندگی متوقف شد. مشخص نیست که آیا این تغییرات به سواحل ایالات متحده می رسد یا خیر.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZeyKo/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

منبع:MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ دی ۰۱ ، ۰۸:۳۳
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxpQBb/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

Anthony Alaniz

احتمالاً در سال 2024 به فروش خواهد رسید.

فراری در حال کار بر روی جانشین 812 است. احتمالاً تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده رونمایی نخواهد شد، اما یک ویدیوی جاسوسی جدید نشان می‌دهد که توسعه این ابرخودرو ادامه دارد. ویدئوی جاسوسی جدید جزئیات جدیدی را فاش نمی کند، اما نشان می دهد که ماشین در حال لغزش در اطراف پیست مسابقه فیورانو در ایتالیا است و در عین حال نت گلویی اگزوز ماشین را نیز به تصویر می کشد.

این ویدیو نشان می‌دهد که فراری همچنان ماشین را زیر بدنه اصلاح‌شده رم که در استتار نیز پیچیده شده است، پنهان می‌کند. هیچ وقت نمی توان خیلی ایمن بود. در نگاه اول شبیه به ابرخودروی V8 دو توربوشارژر به نظر می‌رسد، اما بررسی دقیق‌تر خودروی آزمایشی را نشان می‌دهد که قوس چرخ‌های پهن‌تر و سپر جلویی بازطراحی‌شده با ورودی‌های اضافی برای بهبود قابلیت‌های خنک‌کننده آن را نشان می‌دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vxop0A/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

فراری با شیب کامل در اطراف فیورانو پرواز نمی کند. با این حال، به نظر می‌رسد که راننده آزمایشی پشت فرمان کمی سرگرم می‌شود و سوپراسپرت را در گوشه‌های متعدد پیست می‌چرخاند. آنها سرسره های کم سرعتی هستند، اما همچنان سرگرم کننده به نظر می رسند.

ما اطلاعات کمی در مورد پیشرانه جدید V12 داریم. موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری که 812 Competizione را تامین می کند، 830 اسب بخار قدرت (618 کیلووات) و 510 پوند فوت (692 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و این خودروساز قبلاً فاش کرده بود که روی نسخه قوی تری کار می کند. با این حال، خودروساز فاش نکرد که چه مدلی می تواند موتور را تامین کند. به نظر می رسد که برای جانشینی 812 آماده است، اما این خودروساز در حال کار بر روی جایگزینی لافراری است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G32WYG/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

بیشتر خودروسازان به سمت الکتریکی کردن خط تولید خود می‌جنگند. این اتفاق در فراری رخ خواهد داد و اولین خودروی برقی این خودروساز قرار است در سال 2025 وارد بازار شود. با این حال، برند ionic تا زمانی که ممکن است به ساخت موتورهای احتراقی ادامه خواهد داد، از جمله حداقل یک نسل جدید دیگر از V12 باشکوه.

فراری خودروی نسل بعدی را در زیر بدنه اصلاح‌شده رم پنهان می‌کند که نشان می‌دهد هنوز در مراحل اولیه چرخه توسعه خود است. با ورود رسمی سال جدید، ما باید شاهد به دست آوردن بدنه تولیدی فراری قبل از فرا رسیدن سال 2024 باشیم. حتی ممکن است امسال برای اولین بار عرضه شود، اما حتی اگر این اتفاق بیفتد، هنوز انتظار نداریم تا سال 2024 به فروش برسد.

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ دی ۰۱ ، ۲۲:۱۶
pooya pj

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AA15zOWr.img?h=630&w=1200&m=6&q=60&o=t&l=f&f=jpg

Christopher Smith

نسل بعدی SUV بدنه ای جعبه ای کاملا متفاوت از Equinox EV خواهد داشت.

شورولت اکینوکس جدید در راه است و ما در مورد نسخه الکتریکی صحبت نمی کنیم. انتظار می‌رود نسل جدید شاسی‌بلند احتراقی برای مدل سال 2024 وارد بازار شود و عکس‌های جاسوسی جدید پیش‌نمایشی از آنچه در آینده خواهد آمد ارائه می‌دهند.

بلافاصله مشخص است که مدل سوخت‌سوز صرفاً یک کپی از Equinox EV نخواهد بود که در اوایل سال 2022 معرفی شد. این امر به ویژه در ستون D قابل توجه است، جایی که شیشه کناری با قاب تقریباً عمودی تا سقف کشیده می شود، دقیقاً مانند Equinox EV. Equinox کنونی از شیشه‌های زاویه‌دار برای نمای ظریف‌تر استفاده می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/mMxWYB/s1/2025-chevrolet-equinox-rear-view-spy-photo.jpg

ما همچنین توجه شما را به قسمت جلویی جلب می کنیم، جایی که یک صورت ایستاده به سختی از طریق استتار قابل مشاهده است. در اینجا تأثیر Equinox EV کمی بیشتر است، به ویژه با چراغ‌های نازک در روز در بالا. برخلاف EV، یک جلوپنجره بزرگ برای تغذیه موتور بنزینی وجود دارد. چراغ های اصلی به راحتی در دو طرف جلوپنجره دیده می شوند. چراغ‌های عقب نگهدارنده در عقب تأیید می‌کنند که این خودروی آزمایشی هنوز آماده تولید نیست.

واضح است که شورلت از روندهای اخیر طراحی‌های شاسی‌بلند باکس‌تر و خشن‌تر مشابه هوندا پایلوت جدید و سوبارو فورستر پیروی می‌کند که هر دو در 18 ماه گذشته معرفی شدند. این باعث می‌شود که خودروی شیک‌تر Equinox EV فضای خاص خود را در خط تولید Chevy به‌عنوان یک حمل‌کننده خانوادگی متمرکز بر خیابان داشته باشد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkKyOx/s1/2025-chevrolet-equinox-side-view-spy-photo.jpg

در مورد قدرت، منابع ما چیزی در مورد انتخاب موتور نشنیده اند. در حال حاضر، یک توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 175 اسب بخار در تمام سطوح تریم Equinox ارائه می شود که چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را می چرخاند. همیشه این امکان وجود دارد که پیشرانه های هیبریدی جدید به حزب بپیوندند.

Equinox در حال حاضر در نسل سوم خود قرار دارد و در سال 2016 عرضه شده است. یک به روز رسانی میان چرخه برای مدل سال 2021 آغاز شد و مدل های 2023 قبلاً در وب سایت شورولت فهرست شده اند. با توجه به اینکه این اولین مشاهده ما از یک نمونه اولیه نسل چهارم است، انتظار نداریم تا اواخر سال 2023 رونمایی شود، احتمالاً به عنوان یک مدل 2025 عرضه شود.

منبع:MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ دی ۰۱ ، ۱۷:۰۹
pooya pj