CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Mk32lN/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

Christopher Smith

همه GT-R ها با طراحی جدید جلوپنجره، آیرودینامیک بهبود یافته و اصلاحات در سواری به روز رسانی جزئی دریافت می کنند.

نیسان GT-R ممکن است قدیمی باشد، اما هنوز هم چند ترفند در آستین خود برای سال 2024 دارد. یک مدل به روز شده در سالن خودرو توکیو 2023 برای بازار ژاپن عرضه شد و تغییراتی در جلوپنجره، به روز رسانی سیستم تعلیق و چند تریم جدید نسخه ویژه که پلتفرم ماندگار را در جلو و مرکز در دنیای سرعت حفظ می کند.

در بیرون، به سختی متوجه تفاوت‌ها خواهید شد، مگر اینکه به جلو نگاه کنید. جلوپنجره و فاسیای بازطراحی شده خطوط صاف تر و کمی تقارن را به چهره GT-R آورده است. نیسان همچنین می گوید عملکرد آیرودینامیکی بهبود یافته است، در حالی که در زیر پوست، اصلاحات روی پلت فرم، سواری راحت تری را با کاهش صدا و لرزش ارائه می دهد. در حالی که ممکن است به نظر برسد که GT-R در سنین بالا نرم می شود، نیسان به ما اطمینان می دهد که موتور 3.8 لیتری V6 با توربوشارژ دوقلو مانند همیشه قدرتمند است و همچنان 562 اسب بخار در خط تولید تولید می کند، اما برای Nismo که ثابت می ماند. در 591 اسب بخار

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eJABp/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

این در مورد نسخه ویژه Nismo نیز صادق است، یکی از دو سطح تریم جدید که به حوزه GT-R در ژاپن می پیوندد. تنظیمات آیرودینامیکی بیشتری را به دست می آورد که بر عملکرد تمرکز دارد و سیستم تعلیق تنظیمات عملکرد ویژه ای را دریافت می کند. یک دیفرانسیل مکانیکی با لغزش محدود به محور جلو وصل شده است تا ضربه بهتری روی آسفالت داشته باشد. کاپوت کربنی Nismo و صندلی‌های کربن سیاه جدید Recaro برای سال 2024 تازه هستند و موتور دارای قطعات متعادل وزن برای اصلاح بیشتر است. نیسان می گوید نسخه ویژه نیسمو 2024 بالاترین عملکرد GT-R را در بین همه آنها دارد.

برای کسانی که به دنبال یک GT-R متمایز هستند که چندان تهاجمی نیست، مشخصات T وجود دارد. دومین تریم جدید برای سال 2024، بالاتر از Premium قرار می گیرد و نسخه 562 اسب بخاری 3.8 لیتری شش دیگ توئین توربو را اجرا می کند. از آنجا، مهندسان نیسان ترکیبی خاص از تنظیم سیستم تعلیق را برای تعادل بین راحتی و عملکرد به T-Spec ارائه می دهند. همچنین مجموعه ای از ترمزهای دیسکی کربنی دریافت می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NG1Avb/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

GT-R 2024 به روز شده در بهار امسال به نمایندگی های ژاپن می رسد. نسخه های بهینه سازی شده توسط Nismo در تابستان وارد بازار خواهند شد. سال گذشته تولید GT-R در اروپا به دلیل قوانین آلایندگی متوقف شد. مشخص نیست که آیا این تغییرات به سواحل ایالات متحده می رسد یا خیر.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZeyKo/s1/2024-nissan-gt-r-nismo-special-edition.jpg

منبع:MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۲۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی