CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AA15zOWr.img?h=630&w=1200&m=6&q=60&o=t&l=f&f=jpg

Christopher Smith

نسل بعدی SUV بدنه ای جعبه ای کاملا متفاوت از Equinox EV خواهد داشت.

شورولت اکینوکس جدید در راه است و ما در مورد نسخه الکتریکی صحبت نمی کنیم. انتظار می‌رود نسل جدید شاسی‌بلند احتراقی برای مدل سال 2024 وارد بازار شود و عکس‌های جاسوسی جدید پیش‌نمایشی از آنچه در آینده خواهد آمد ارائه می‌دهند.

بلافاصله مشخص است که مدل سوخت‌سوز صرفاً یک کپی از Equinox EV نخواهد بود که در اوایل سال 2022 معرفی شد. این امر به ویژه در ستون D قابل توجه است، جایی که شیشه کناری با قاب تقریباً عمودی تا سقف کشیده می شود، دقیقاً مانند Equinox EV. Equinox کنونی از شیشه‌های زاویه‌دار برای نمای ظریف‌تر استفاده می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/mMxWYB/s1/2025-chevrolet-equinox-rear-view-spy-photo.jpg

ما همچنین توجه شما را به قسمت جلویی جلب می کنیم، جایی که یک صورت ایستاده به سختی از طریق استتار قابل مشاهده است. در اینجا تأثیر Equinox EV کمی بیشتر است، به ویژه با چراغ‌های نازک در روز در بالا. برخلاف EV، یک جلوپنجره بزرگ برای تغذیه موتور بنزینی وجود دارد. چراغ های اصلی به راحتی در دو طرف جلوپنجره دیده می شوند. چراغ‌های عقب نگهدارنده در عقب تأیید می‌کنند که این خودروی آزمایشی هنوز آماده تولید نیست.

واضح است که شورلت از روندهای اخیر طراحی‌های شاسی‌بلند باکس‌تر و خشن‌تر مشابه هوندا پایلوت جدید و سوبارو فورستر پیروی می‌کند که هر دو در 18 ماه گذشته معرفی شدند. این باعث می‌شود که خودروی شیک‌تر Equinox EV فضای خاص خود را در خط تولید Chevy به‌عنوان یک حمل‌کننده خانوادگی متمرکز بر خیابان داشته باشد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkKyOx/s1/2025-chevrolet-equinox-side-view-spy-photo.jpg

در مورد قدرت، منابع ما چیزی در مورد انتخاب موتور نشنیده اند. در حال حاضر، یک توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر با قدرت 175 اسب بخار در تمام سطوح تریم Equinox ارائه می شود که چرخ های جلو یا هر چهار چرخ را می چرخاند. همیشه این امکان وجود دارد که پیشرانه های هیبریدی جدید به حزب بپیوندند.

Equinox در حال حاضر در نسل سوم خود قرار دارد و در سال 2016 عرضه شده است. یک به روز رسانی میان چرخه برای مدل سال 2021 آغاز شد و مدل های 2023 قبلاً در وب سایت شورولت فهرست شده اند. با توجه به اینکه این اولین مشاهده ما از یک نمونه اولیه نسل چهارم است، انتظار نداریم تا اواخر سال 2023 رونمایی شود، احتمالاً به عنوان یک مدل 2025 عرضه شود.

منبع:MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۰۲
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی