CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxpQBb/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

Anthony Alaniz

احتمالاً در سال 2024 به فروش خواهد رسید.

فراری در حال کار بر روی جانشین 812 است. احتمالاً تا اواخر امسال یا اوایل سال آینده رونمایی نخواهد شد، اما یک ویدیوی جاسوسی جدید نشان می‌دهد که توسعه این ابرخودرو ادامه دارد. ویدئوی جاسوسی جدید جزئیات جدیدی را فاش نمی کند، اما نشان می دهد که ماشین در حال لغزش در اطراف پیست مسابقه فیورانو در ایتالیا است و در عین حال نت گلویی اگزوز ماشین را نیز به تصویر می کشد.

این ویدیو نشان می‌دهد که فراری همچنان ماشین را زیر بدنه اصلاح‌شده رم که در استتار نیز پیچیده شده است، پنهان می‌کند. هیچ وقت نمی توان خیلی ایمن بود. در نگاه اول شبیه به ابرخودروی V8 دو توربوشارژر به نظر می‌رسد، اما بررسی دقیق‌تر خودروی آزمایشی را نشان می‌دهد که قوس چرخ‌های پهن‌تر و سپر جلویی بازطراحی‌شده با ورودی‌های اضافی برای بهبود قابلیت‌های خنک‌کننده آن را نشان می‌دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vxop0A/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

فراری با شیب کامل در اطراف فیورانو پرواز نمی کند. با این حال، به نظر می‌رسد که راننده آزمایشی پشت فرمان کمی سرگرم می‌شود و سوپراسپرت را در گوشه‌های متعدد پیست می‌چرخاند. آنها سرسره های کم سرعتی هستند، اما همچنان سرگرم کننده به نظر می رسند.

ما اطلاعات کمی در مورد پیشرانه جدید V12 داریم. موتور V12 تنفس طبیعی 6.5 لیتری که 812 Competizione را تامین می کند، 830 اسب بخار قدرت (618 کیلووات) و 510 پوند فوت (692 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند و این خودروساز قبلاً فاش کرده بود که روی نسخه قوی تری کار می کند. با این حال، خودروساز فاش نکرد که چه مدلی می تواند موتور را تامین کند. به نظر می رسد که برای جانشینی 812 آماده است، اما این خودروساز در حال کار بر روی جایگزینی لافراری است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G32WYG/s1/ferrari-front-engine-v12-spy-photos.jpg

بیشتر خودروسازان به سمت الکتریکی کردن خط تولید خود می‌جنگند. این اتفاق در فراری رخ خواهد داد و اولین خودروی برقی این خودروساز قرار است در سال 2025 وارد بازار شود. با این حال، برند ionic تا زمانی که ممکن است به ساخت موتورهای احتراقی ادامه خواهد داد، از جمله حداقل یک نسل جدید دیگر از V12 باشکوه.

فراری خودروی نسل بعدی را در زیر بدنه اصلاح‌شده رم پنهان می‌کند که نشان می‌دهد هنوز در مراحل اولیه چرخه توسعه خود است. با ورود رسمی سال جدید، ما باید شاهد به دست آوردن بدنه تولیدی فراری قبل از فرا رسیدن سال 2024 باشیم. حتی ممکن است امسال برای اولین بار عرضه شود، اما حتی اگر این اتفاق بیفتد، هنوز انتظار نداریم تا سال 2024 به فروش برسد.

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۰/۱۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی