CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۴ مطلب در مرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432219_highRes.jpg?w=892&h=502

Greg Potts

طراح مد پل اسمیت اولین بار در سال 1997 با Mini همکاری کرد. ممکن است نتیجه نهایی 84 نوار و 24 رنگ آن را روی تی شرت ها ، شلوارها و تقریباً هر لباس دیگری که می توانید تصور کنید دیده باشید. دهه ها

ما طرفداران زیادی از این پروژه اخیر هستیم. مینی نوار جدید (یکبار مصرف) را بررسی کنید. در اصل ، اسمیت س theالات "از چه چیزی ساخته شده است؟" و "آیا می توانیم از شر آن خلاص شویم؟" هنگام کار با طراحان مینی-اگرچه آنها فقط دو بار به دلیل شما می دانید.

نتیجه یک مینی الکتریک سبک وزن و برداشته با دهانه بزرگ اما نمای بیرونی بی رنگ است که رنگ آمیزی نشده و دارای تعدادی پیچ در معرض دید است. با این حال ، فضای داخلی جایی است که همه چیز اتفاق می افتد. پنج رنگ روشن تقریباً با هیچ چیز دیگری ترکیب نمی شوند - واقعاً در آنجا خالی است. فرمان با یک واحد سفارشی جایگزین شده است که کیسه هوای خود را نشان می دهد ، اطلاعات سرگرمی با پایه تلفن جایگزین شده است و حتی کارت های درب با مش جایگزین می شود. همه بسیار شیک و شیک هستند ، اینطور نیست؟

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432219_highRes.jpg?w=892&h=502

تنها کنترل های فیزیکی سوئیچ های کمی برای شروع/توقف و هر پنجره هستند.

اسمیت به دنبال چند ماده بازیافتی و سازگار با محیط زیست نیز بوده است. رنگ قهوه ای روی خط و درها چوب پنبه بازیافت شده است ، هیچ اثری از چرم وجود ندارد و تشک های کف از لاستیک بازیافتی ساخته شده اند. ستون ها و سقف از فلز برهنه با یک رنگ آبی روشن استفاده می شود - ظاهراً شبیه به پوشش بد یک کت و شلوار ساده است. خوب.

https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/media_embed/public/2021/08/P90432239_highRes.jpg?itok=1f_rz8xu

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432224_highRes.jpg?w=892&h=502

منبع: TopGear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۰۰ ، ۲۳:۱۴
pooya pj

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan3.jpg?w=892&h=502

به عنوان تنها معیار خود وارد یک نمایشگاه تویوتا شوید که شامل یک یاریس است و در حال حاضر سه چیز به شما پیشنهاد می شود: یک هاچ بک هیبریدی اتوماتیک ، یک کراس اوور با جاده نرم ، یا یک خودروی رالی مخصوص جاده ای و همولوگاسیون.

کاملاً گسترده ، ها مانند زمانی که خانه کاری محلی ماهی و چیپس و پیتزا نیز انجام می دهد. خوب ، یاریس به تازگی بالهای خود را باز کرده است ، زیرا اکنون یک وانت است. شرط می بندید که آن را ندیده اید.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan2.jpg?w=892&h=502

و این ممکن است معقول ترین شیئی باشد که توسط مغز انسان تصور شده است. شما به تویوتا یاریس هیبرید ECOVan نگاه می کنید ، در اصل دریچه هیبریدی معمولی است که صندلی های عقب آن بیرون کشیده شده است ، یک طبقه چوبی (با روکش لاستیکی) در جای آنها گذاشته شده و یک قفس تقسیم شده برای جلوگیری از پرتاب ناخواسته بار گرانبهای شما قرار داده شده است. داشبورد

نیازی به گفتن نیست که از یاریس معمولی جادارتر است ، با 720 لیتر فضای چمدان برای بلعیدن 430 کیلو بار. وانت سوزوکی جیمنی که به تازگی روانه بازار شده است ، هرچند زیبا باشد ، 863 لیتر اما فقط 150 کیلوگرم عرضه می کند. اگر وسایل سنگین تری را روی زمین مسطح حمل می کنید ، این نوع وانت ژاپنی است که می خواهید.

پنجره های عقب باقی می مانند (با پیچ و خم های کوچک شایان ستایش مانند سال 1993) اما می توان آنها را خاموش کرد تا نام کسب و کار شما نمایش داده شود. شما می توانید سطوح تریم را انتخاب کنید ، هرچند هیچ کدام از زیبایی های فولادی و فضای داخلی استاندارد و باتلاقی را که ما به دنبال یک وسیله نقلیه تجاری هستیم ، به ارمغان نمی آورد. آلیاژها ، CarPlay ، کنترل آب و هوا و مجموعه ای از وسایل ایمنی فعال را می توان در همه ECOVans یافت.

توجیه قطعه ECO با پیچ و مهره همان 114 اسب بخار برقی بنزینی مانند یاریس است ، با موتور 1.5 لیتری 3 سیله ای که بیشتر نیروی محرکه و گیربکس CVT را برای چرخ های جلو فیلتر می کند. خیر ، به نظر نمی رسد موتور توربو 257 اسب بخار و سیستم شلوغ 4WD هات هاچ GR Yaris در لیست گزینه ها باشد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan5.jpg?w=892&h=502

منبع: TopGear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۰۴
pooya pj

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Flying%20Spur%20Odyssean%20Edition%20-%201.jpg?w=892&h=502

Stephen Dobie

اخیراً بنتلی نسخه هیبریدی خودروی Flying Spur limo خود را به بازار عرضه کرد. اما ما گمان می کنیم هنوز برخی از افراد فروخته نخواهند شد - استفاده از نیروی V6 در اتومبیلی که به عنوان W12 راه اندازی شده است ممکن است فوراً "لوکس" فریاد نزند ، مهم نیست که این V6 چقدر افزایش الکترونیکی دارد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Flying%20Spur%20Odyssean%20Edition%20-%203.jpg?w=892&h=502

اما بنتلی قبلاً چنین نگرانی هایی را برآورده کرده است. این نسخه Flying Spur Odyssean Edition است که فقط به صورت ترکیبی در دسترس است و در اینجا می تواند به آرامی از هر مرد ثروتمند اکراه در جهت آینده فقط برقی شرکت Crewe استفاده کند.

این ادعا این است که از طراحی 100 کانسپت بنتلی الهام گرفته است ، اما واقعیت این است که "الهام" مربوط به برخی از گل رزهای طلایی (یا کم رنگ برودگار در بنتلی) با جزئیات پایین تر از خار خار ، در اطراف چراغ های مدور آن و روی چرخهای 21 اینچی "با کمال ادب هنوز به ما محکم گفته شده است:" یک پالت نمایه خارجی از شش رنگ برای هماهنگی با لهجه های کم رنگ Brodgar توصیه شده است ، "اما پالت کامل بنتلی را می توان انتخاب کرد." با استفاده از نمونه ای از مربیان خود ، زیبایی را بهم نزنید.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/07/Flying%20Spur%20Odyssean%20Edition%20-%204.jpg?w=892&h=502

در داخل ، جایی است که همه چیز جالب تر می شود ، با پیوند واضح تر زیبایی شناسی با 100 EXP در پالت رنگ ادیسه و با صحبت در مورد پایداری در مواد آن. در پشت صندلی ها توئید وجود دارد - از 100 درصد پشم انگلیس ، میهن پرستان ساخته شده است - در حالی که روکش های پوستی منافذ باز ظاهراً 90 درصد لاک کمتری از چوب براق استفاده می کنند که ممکن است در داخل آن معمولاً تصور کرده باشید.

ذهن بقیه صندلی ها هنوز پوشانده شده است ، اما بنتلی به S1 Flying Spur 1955 اشاره دارد که در روند طراحی استفاده شده است و هنوز هم همان چرم تولید شده 66 سال پیش را دارد. به طور خلاصه ، پایداری با دوام کاملاً سنی حاصل می شود هرچند ما دوست داریم توید بیشتر ببینیم ...

غیر از این ، این کاملاً مشابه Spur Hybrid معمولی است - یک موتور 2.9 لیتری V6 بنزینی با یک موتور الکترونیکی برای قله های 536 اسب بخار و 553 پوند فوت و 4.1 ثانیه زمان 0-62 مایل در ساعت ترکیب می شود.

منبع: TopGear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ مرداد ۰۰ ، ۰۰:۴۰
pooya pj

Volvo XC20 - front (watermarked)

John McIlroy

رئیس این شرکت اعلام کرده است که SUV الکتریکی آینده ولوو احتمالاً در چین ساخته خواهد شد - اما بعید به نظر می رسد که XC20 نامیده شود.

مدیر عامل مارک سوئدی هاکان ساموئلسون قبلاً تأیید کرده است که مدل جدید از سبک بدنه SUV بهره می برد و مبتنی بر یک پلت فرم کاملاً الکتریکی است که توسط مالک ولوو ، مجتمع چینی Geely توسعه یافته است. ولوو قبلاً اتومبیل جدید را تحریک کرده است ، از جمله آن در یک مدل مدل که در اوایل سال جاری ارائه شد ، و انتظار می رود که نقش عمده ای در جاه طلبی این شرکت داشته باشد تا فروش آن را از حدود 800،000 دستگاه در سال به 1.2 میلیون افزایش دهد تا سال 2025.

اولی پس از آن یک SUV کوچکتر وجود خواهد داشت ، و این همان چیزی است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. بله بسیار محتمل است که در چین ساخته شود.

Volvo XC20 - rear (watermarked)

وی افزود: "اتومبیل های بیشتری برای پیگیری وجود خواهد داشت و من فکر می کنم که باید به فکر شکل های جدید بدنه باشیم." "این فقط سدان ، واگن و SUV نیست. برق نیز شکل اتومبیل ها را تغییر می دهد. آنها باید بیشتر آیرودینامیکی باشند ، بنابراین شاید در آینده مردم را کمی متعجب کنیم. این فقط اتومبیل های معمولی نیست که ما تاکنون داشته ایم. "

ولوو هر دو XC10 و XC20 مارک تجاری دارد ، بنابراین به نظر می رسید احتمالاً از یکی از این نشان ها برای مدل جدید استفاده کرده باشد. با این حال ، ساموئلسون گمانه زنی های اخیر را مبنی بر اینکه با شروع جایگزینی برای XC90 فعلی ، این شرکت قصد دارد نامگذاری خود را به جای "نام رمز" به نام های مناسب تغییر دهد ، تأیید کرد. ساموئلسون گفت: "اگر امروز به اتومبیل ها نگاه کنید ، همه آنها دارای XC ، T8 ، AWD ، دوربین دو سربار هستند - مشخصات کامل آنها در عقب بسیاری از اتومبیل ها است." "اکنون ما در مورد یک معماری جدید صحبت می کنیم - برق متولد شده ، همه برقی. من فکر می کنم خوب و واضح است که مشخص کنیم این یک آغاز جدید است.

به همین دلیل است که ما قرار نیست اعداد و حروف داشته باشیم - نوع مهندسی نام. ما همانطور که شما به یک کودک تازه متولد شده می دهید ما می خواهیم به اتومبیل ها نامی ببخشیم. ما اکنون یک بحث بسیار جالب و خلاقانه در مورد این موضوع داریم. "

رشد ولوو در سال های اخیر به دلیل ظرفیت تولید کمی مختل شده است اما مدیر ارشد مالی شرکت Bjorn Annwall گفت که این مقیاس در حال حاضر برای پشتیبانی از رشد 1.2 میلیون دستگاه در سال وجود دارد. وی گفت: "کم و بیش ما توانایی رشد به 1.2 میلیون داریم." "ما باید در بخش های زیرمجموعه سرمایه گذاری های کمی انجام دهیم وقتی که به BEV تغییر می دهیم اما این موارد جزئی هستند. زیرساختهای اساسی وجود دارد. با این اوصاف ، ما قصد نداریم رشد اواسط دهه را متوقف کنیم و برای رشد بیش از 1.2 میلیون نفر نیاز به افزودن ظرفیت کارخانه داریم. در این بازه زمانی احتمالاً به کارخانه دیگری در جایی از اروپا احتیاج داریم.

منبع: Auto Express

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۰۰ ، ۱۱:۵۴
pooya pj