CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan3.jpg?w=892&h=502

به عنوان تنها معیار خود وارد یک نمایشگاه تویوتا شوید که شامل یک یاریس است و در حال حاضر سه چیز به شما پیشنهاد می شود: یک هاچ بک هیبریدی اتوماتیک ، یک کراس اوور با جاده نرم ، یا یک خودروی رالی مخصوص جاده ای و همولوگاسیون.

کاملاً گسترده ، ها مانند زمانی که خانه کاری محلی ماهی و چیپس و پیتزا نیز انجام می دهد. خوب ، یاریس به تازگی بالهای خود را باز کرده است ، زیرا اکنون یک وانت است. شرط می بندید که آن را ندیده اید.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan2.jpg?w=892&h=502

و این ممکن است معقول ترین شیئی باشد که توسط مغز انسان تصور شده است. شما به تویوتا یاریس هیبرید ECOVan نگاه می کنید ، در اصل دریچه هیبریدی معمولی است که صندلی های عقب آن بیرون کشیده شده است ، یک طبقه چوبی (با روکش لاستیکی) در جای آنها گذاشته شده و یک قفس تقسیم شده برای جلوگیری از پرتاب ناخواسته بار گرانبهای شما قرار داده شده است. داشبورد

نیازی به گفتن نیست که از یاریس معمولی جادارتر است ، با 720 لیتر فضای چمدان برای بلعیدن 430 کیلو بار. وانت سوزوکی جیمنی که به تازگی روانه بازار شده است ، هرچند زیبا باشد ، 863 لیتر اما فقط 150 کیلوگرم عرضه می کند. اگر وسایل سنگین تری را روی زمین مسطح حمل می کنید ، این نوع وانت ژاپنی است که می خواهید.

پنجره های عقب باقی می مانند (با پیچ و خم های کوچک شایان ستایش مانند سال 1993) اما می توان آنها را خاموش کرد تا نام کسب و کار شما نمایش داده شود. شما می توانید سطوح تریم را انتخاب کنید ، هرچند هیچ کدام از زیبایی های فولادی و فضای داخلی استاندارد و باتلاقی را که ما به دنبال یک وسیله نقلیه تجاری هستیم ، به ارمغان نمی آورد. آلیاژها ، CarPlay ، کنترل آب و هوا و مجموعه ای از وسایل ایمنی فعال را می توان در همه ECOVans یافت.

توجیه قطعه ECO با پیچ و مهره همان 114 اسب بخار برقی بنزینی مانند یاریس است ، با موتور 1.5 لیتری 3 سیله ای که بیشتر نیروی محرکه و گیربکس CVT را برای چرخ های جلو فیلتر می کند. خیر ، به نظر نمی رسد موتور توربو 257 اسب بخار و سیستم شلوغ 4WD هات هاچ GR Yaris در لیست گزینه ها باشد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/toyotayariselectrichybridecovan5.jpg?w=892&h=502

منبع: TopGear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی