CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

همکاری جدید مینی، پل اسمیت را ببینید.

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۱۴ ب.ظ

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432219_highRes.jpg?w=892&h=502

Greg Potts

طراح مد پل اسمیت اولین بار در سال 1997 با Mini همکاری کرد. ممکن است نتیجه نهایی 84 نوار و 24 رنگ آن را روی تی شرت ها ، شلوارها و تقریباً هر لباس دیگری که می توانید تصور کنید دیده باشید. دهه ها

ما طرفداران زیادی از این پروژه اخیر هستیم. مینی نوار جدید (یکبار مصرف) را بررسی کنید. در اصل ، اسمیت س theالات "از چه چیزی ساخته شده است؟" و "آیا می توانیم از شر آن خلاص شویم؟" هنگام کار با طراحان مینی-اگرچه آنها فقط دو بار به دلیل شما می دانید.

نتیجه یک مینی الکتریک سبک وزن و برداشته با دهانه بزرگ اما نمای بیرونی بی رنگ است که رنگ آمیزی نشده و دارای تعدادی پیچ در معرض دید است. با این حال ، فضای داخلی جایی است که همه چیز اتفاق می افتد. پنج رنگ روشن تقریباً با هیچ چیز دیگری ترکیب نمی شوند - واقعاً در آنجا خالی است. فرمان با یک واحد سفارشی جایگزین شده است که کیسه هوای خود را نشان می دهد ، اطلاعات سرگرمی با پایه تلفن جایگزین شده است و حتی کارت های درب با مش جایگزین می شود. همه بسیار شیک و شیک هستند ، اینطور نیست؟

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432219_highRes.jpg?w=892&h=502

تنها کنترل های فیزیکی سوئیچ های کمی برای شروع/توقف و هر پنجره هستند.

اسمیت به دنبال چند ماده بازیافتی و سازگار با محیط زیست نیز بوده است. رنگ قهوه ای روی خط و درها چوب پنبه بازیافت شده است ، هیچ اثری از چرم وجود ندارد و تشک های کف از لاستیک بازیافتی ساخته شده اند. ستون ها و سقف از فلز برهنه با یک رنگ آبی روشن استفاده می شود - ظاهراً شبیه به پوشش بد یک کت و شلوار ساده است. خوب.

https://www.topgear.com/sites/default/files/styles/media_embed/public/2021/08/P90432239_highRes.jpg?itok=1f_rz8xu

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/P90432224_highRes.jpg?w=892&h=502

منبع: TopGear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۲۱
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی