CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

Volvo XC20 - front (watermarked)

John McIlroy

رئیس این شرکت اعلام کرده است که SUV الکتریکی آینده ولوو احتمالاً در چین ساخته خواهد شد - اما بعید به نظر می رسد که XC20 نامیده شود.

مدیر عامل مارک سوئدی هاکان ساموئلسون قبلاً تأیید کرده است که مدل جدید از سبک بدنه SUV بهره می برد و مبتنی بر یک پلت فرم کاملاً الکتریکی است که توسط مالک ولوو ، مجتمع چینی Geely توسعه یافته است. ولوو قبلاً اتومبیل جدید را تحریک کرده است ، از جمله آن در یک مدل مدل که در اوایل سال جاری ارائه شد ، و انتظار می رود که نقش عمده ای در جاه طلبی این شرکت داشته باشد تا فروش آن را از حدود 800،000 دستگاه در سال به 1.2 میلیون افزایش دهد تا سال 2025.

اولی پس از آن یک SUV کوچکتر وجود خواهد داشت ، و این همان چیزی است که ما در اینجا در مورد آن صحبت می کنیم. بله بسیار محتمل است که در چین ساخته شود.

Volvo XC20 - rear (watermarked)

وی افزود: "اتومبیل های بیشتری برای پیگیری وجود خواهد داشت و من فکر می کنم که باید به فکر شکل های جدید بدنه باشیم." "این فقط سدان ، واگن و SUV نیست. برق نیز شکل اتومبیل ها را تغییر می دهد. آنها باید بیشتر آیرودینامیکی باشند ، بنابراین شاید در آینده مردم را کمی متعجب کنیم. این فقط اتومبیل های معمولی نیست که ما تاکنون داشته ایم. "

ولوو هر دو XC10 و XC20 مارک تجاری دارد ، بنابراین به نظر می رسید احتمالاً از یکی از این نشان ها برای مدل جدید استفاده کرده باشد. با این حال ، ساموئلسون گمانه زنی های اخیر را مبنی بر اینکه با شروع جایگزینی برای XC90 فعلی ، این شرکت قصد دارد نامگذاری خود را به جای "نام رمز" به نام های مناسب تغییر دهد ، تأیید کرد. ساموئلسون گفت: "اگر امروز به اتومبیل ها نگاه کنید ، همه آنها دارای XC ، T8 ، AWD ، دوربین دو سربار هستند - مشخصات کامل آنها در عقب بسیاری از اتومبیل ها است." "اکنون ما در مورد یک معماری جدید صحبت می کنیم - برق متولد شده ، همه برقی. من فکر می کنم خوب و واضح است که مشخص کنیم این یک آغاز جدید است.

به همین دلیل است که ما قرار نیست اعداد و حروف داشته باشیم - نوع مهندسی نام. ما همانطور که شما به یک کودک تازه متولد شده می دهید ما می خواهیم به اتومبیل ها نامی ببخشیم. ما اکنون یک بحث بسیار جالب و خلاقانه در مورد این موضوع داریم. "

رشد ولوو در سال های اخیر به دلیل ظرفیت تولید کمی مختل شده است اما مدیر ارشد مالی شرکت Bjorn Annwall گفت که این مقیاس در حال حاضر برای پشتیبانی از رشد 1.2 میلیون دستگاه در سال وجود دارد. وی گفت: "کم و بیش ما توانایی رشد به 1.2 میلیون داریم." "ما باید در بخش های زیرمجموعه سرمایه گذاری های کمی انجام دهیم وقتی که به BEV تغییر می دهیم اما این موارد جزئی هستند. زیرساختهای اساسی وجود دارد. با این اوصاف ، ما قصد نداریم رشد اواسط دهه را متوقف کنیم و برای رشد بیش از 1.2 میلیون نفر نیاز به افزودن ظرفیت کارخانه داریم. در این بازه زمانی احتمالاً به کارخانه دیگری در جایی از اروپا احتیاج داریم.

منبع: Auto Express

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۵/۰۳
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی