CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jbzPR/s3/acura-integra-prototype.webp

Brett T. Evans

این خودروی پنج در دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوی پرتوان و یک دستی شش سرعته در دسترس است.

با بازگشت به ترکیب آکورا پس از دو دهه غیبت، اینتگرا پروتوتایپ امشب اولین تعظیم خود را در لس آنجلس انجام داد. و اگر کانسپت های قبلی این خودروساز لوکس نشانه ای باشد، هاچ بک پنج در باید پیش نمایشی بسیار نزدیک از اینتگرا 2023 آینده باشد. اگرچه برخی از جزئیات زیر سوال هستند، اما نمی توان انکار کرد که Integra جدید یک حفره بسیار نوستالژیک را در خط تولید سدان های لوکس آکورا پر خواهد کرد.

مانند نسل اول Integra از سال 1986، نمونه اولیه به شکل یک سدان لیفت بک خواهد بود، هرچند که به وضوح با نشانه های ظاهری فعلی آکورا مدرن شده است. این بدان معناست که چراغ‌های جلو LED با نورپردازی شیک‌شکل که جلوپنجره‌ای زاویه‌دار «پنتاگون الماس» را در جلو قرار می‌دهند. چراغ‌های عقب گسترده با طراحی داخلی بریدگی در دو طرف دریچه عقب تهاجمی فست‌بک ظاهر می‌شوند. یک خط واضح از قوس چرخ جلو بلند می شود، درب جلو را قطع می کند و بدون اینکه طراحی تمیز اینتگرا را خراب کند، کمی تهاجمی به نمایه می دهد. سپرهای جلو و عقب نیز دارای لوگوی "INTEGRA" الهام گرفته شده در پلاستیک هستند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vL9mY/s3/acura-integra-prototype.webp

برآمدگی بلند جلو، نسبت کوچک داشبورد به محور، و خط سقف قوس دار، خیانت به سیویک هاچ بک است که احتمالاً پشت آن نشانه های طراحی آکورا پنهان شده است. با این حال، آکورا در آرایش اینتگرا به خوبی عمل کرد، با جلوی تمیز به لطف جلوپنجره بدون قاب و کاپوت که تا حدودی یادآور نسل دوم اینتگرا با نحوه ادغام آن با سپر و گلگیرها است. حتی رنگ زرد Indy نیز برای یادآوری رنگ زرد Phoenix از Integra Type R در نظر گرفته شده است. با این حال، کسانی که امیدوار به کاهش یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند، ناامید خواهند شد.

از آنجایی که این یک تمرین طراحی است، نمونه اولیه Acura Integra که ما شخصاً دیدیم در واقع داخلی ندارد. ما فرض می‌کنیم که از سیویک دوست‌داشتنی به‌عنوان نقطه‌ی پرش استفاده می‌کند، که کمی با بال‌مانند، رنگ‌های متضاد پایین TLX و همچنین مواد نرم‌تر در سرتاسر کابین آرایش می‌کند. ممکن است رابط صفحه لمسی واقعی آکورا نمایان شود، یا اینتگرا می‌تواند از نسخه‌ای از سیستم اطلاعات سرگرمی بصری هوندا سیویک، مملو از صفحه‌نمایش لمسی 9.0 اینچی و اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو استفاده کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/l9jBM/s1/acura-integra-prototype.jpg

چیزی قرض گرفته شده

اگرچه به طور رسمی تایید نشده است، اما پروتوتایپ اینتگرا احتمالا بر روی شاسی سیویک هاچ سوار خواهد شد که از یک توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر پرقدرت نیرو می گیرد. این همان عبارتی است که هوندا برای توصیف موتور سیویک سی سدان استفاده می‌کند، اما امیدواریم که آکورا نسبت به 200 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت (149 کیلووات و 260 نیوتن متر) آن خودرو کمی قدرت بیشتری را فشار دهد. حتی اگر نه، اگر سیویک Si با راحتی بالابر می‌خواهید، Integra به همان اندازه نزدیک است و این دلیل کافی برای برخی برای انتخاب آن خواهد بود.

برخلاف مدل دستی Si، 2023 Integra هم گیربکس شش سرعته و هم یک گیربکس اتوماتیک تایید نشده با مشخصات - احتمالاً یک گیربکس دائماً متغیر را ارائه می دهد. دیفرانسیل جلو استاندارد خواهد بود و به نظر نمی رسد که نمونه اولیه Acura Integra (یا جانشین آن که قصد تولید دارد) سیستم چهارچرخ محرک Super Handling با گشتاور را ارائه دهد. پروتوتایپ Integra باید همان ساختار قوی سیویک هاچ بک را داشته باشد (هندلینگ زیرک و رول محدود بدنه) و ما امیدواریم که آکورا یک گزینه تایر تابستانی چسبناک را نیز ارائه دهد تا سدان کامپکت خود را در جاده های پر پیچ و خم حرکت دهد.

توپ کریستال

نسخه تولیدی Integra Prototype باید در اواسط سال 2022 وارد نمایندگی ها شود. قیمت دقیق مشخص نیست، اگرچه آکورا اعلام کرد که این خودروی تولیدی از حدود 30000 دلار شروع خواهد شد و توجه مرسدس بنز کلاس A و BMW سری 2 گرن کوپه گران قیمت را به خود جلب کرد. ما همچنین برای یک اینتگرا تایپ S که از موتور چهار سیلندر 306 اسب بخاری (228 کیلووات) هوندا سیویک تایپ R استفاده می کند، دست به کار شده ایم. چنین تگ یک فویل ژاپنی جذاب برای مرسدس AMG CLA 35 و BMW M235i Gran Coupe خواهد بود، به خصوص اگر دارای حرکات فوق‌العاده دیفرانسیل جلوی اینتگرا باشد.

صرف نظر از این، ما از اینکه می‌بینیم Acura چنین نام داستانی را از گذشته خود احیا می‌کند بسیار هیجان‌زده هستیم و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که این روند ادامه یابد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمونه اولیه Acura Integra و نوع تولید 2023 آن، با ما همراه باشید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Gx4gb/s1/acura-integra-prototype.jpg

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۰۰ ، ۱۵:۱۵
pooya pj

New 2022 Range Rover arrives with plug-in hybrid power and seven seats |  Auto Express

Sean Carson

شاسی بلند لوکس رنج روور جدید با دو پیشرانه PHEV و قابلیت هفت سرنشینه رونمایی شد.

در بیش از 50 سال، تنها چهار نسل از رنج روور وجود داشته است، بنابراین این خودروی کاملاً جدید و نسل پنجم برای سال 2022 یک گام مهم برای لندرور است. حداقل به این دلیل که شاسی بلند لوکس نمادین این برند بریتانیایی برای اولین بار به صورت هیبریدی پلاگین و با هفت صندلی در دسترس خواهد بود.

رنج روور جدید در حال حاضر با قیمت 94400 پوند به فروش می رسد و اولین مدل در پلت فرم جدید MLA-Flex این برند بریتانیایی است که امکان پیشرانه های محرکه با موتور احتراقی، فناوری هیبریدی پلاگین و پیشرانه تمام الکتریکی را فراهم می کند. در آن جبهه، یک Range Rover EV برای سال 2024 تایید شده است.
رنج روور جدید 2022: موتورها، قدرت و عملکرد

با این حال، خبر مهم اینجاست که رنج روور 2022 با دو گزینه هیبریدی پلاگین عرضه خواهد شد. اولین موتور با نشان P440e، ترکیبی از یک موتور 3.0 لیتری شش توربوشارژ مستقیم با باتری 38.2 کیلووات ساعتی (قابل استفاده 31.8 کیلووات ساعت) و یک موتور الکتریکی 141 اسب بخاری برای مجموع خروجی ترکیبی 434 اسب بخار و گشتاور 620 نیوتن متر است.

گزینه دوم، با نشان P510e، قدرت بیشتری را از واحد بنزینی 3.0 لیتری خود ارائه می دهد، اما از باتری و موتور الکتریکی یکسانی استفاده می کند و مجموع خروجی ترکیبی را به 503 اسب بخار و گشتاور 700 نیوتن متر می رساند و زمان 0-62 مایل در ساعت 5.7 ثانیه را ارائه می دهد. حداکثر سرعت 87 مایل در ساعت در حالت رانندگی EV خودرو است

برق رسانی مشترک در هر دو گزینه پلاگین به این معنی است که انواع رنج روور هیبریدی می توانند تا 62 مایل را با یک بار شارژ کامل طی کنند، در حالی که لندرور ادعا می کند برد صفر آلایندگی در دنیای واقعی 50 مایل و انتشار CO2 کمتر از 30 گرم در کیلومتر است. ترمز احیا کننده به عنوان بخشی از فناوری ترمز با سیم خودروی جدید نیز از ویژگی های آن برخوردار است، در حالی که اطلاعات کامل کارایی هنوز تایید نشده است.

قابلیت شارژ سریع تا 50 کیلووات گنجانده شده است، بنابراین شارژ 80 درصدی کمتر از یک ساعت طول می کشد. شارژ کامل با استفاده از جعبه دیواری خانه پنج ساعت طول می کشد.

در کنار حالت کاملاً الکتریکی EV، گزینه‌ای از حالت هیبریدی وجود دارد - تنظیم پیش‌فرض، که هم منابع انرژی را ترکیب می‌کند و هم از فناوری بهینه‌سازی انرژی پیش‌بینی‌کننده استفاده می‌کند، و همچنین از geofence برای اطمینان از در دسترس بودن پیشرانه الکتریکی در مناطق کم آلاینده، به عنوان مثال - و حالت Save. . این تنظیم اخیر حالت شارژ قابل برنامه ریزی را برای استقرار در آینده در سفر راننده حفظ می کند.

Range Rover - rear

فناوری هیبریدی ملایم نیز در خط تولید موتورها با موتور 3.0 لیتری بنزینی 394 اسب بخاری (0-62 مایل در ساعت در 5.8 ثانیه، 29.7 مایل در ساعت ترکیبی و 215 گرم در کیلومتر CO2) و همچنین دو گزینه دیزلی به چشم می خورد. مدل های 3.0 لیتری شش موتوره مستقیم D300 و D350 به ترتیب 296 اسب بخار و 345 اسب بخار قدرت دارند که تا 37.2 مایل بر کیلوگرم ممکن است و انتشار CO2 از 198 گرم در کیلومتر است.

در بالای محدوده موتور یک واحد بنزینی جدید 4.4 لیتری توئین توربو V8 با قدرت 523 اسب بخار و گشتاور 750 نیوتن متر قرار دارد. به لطف سیستم پرتاب دینامیک، سرعت 0-62 مایل در ساعت در 4.6 ثانیه انجام می شود، در حالی که حداکثر سرعت به 155 مایل در ساعت محدود شده است.

همه پیشرانه ها به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با قابلیت برد پایین و سیستم چهار چرخ محرک لندروور با فناوری Terrain Response 2 متصل می شوند که پیشرانه را برای سطوح مختلف تنظیم می کند، در حالی که سیستم هوشمند تمام چرخ محرک می تواند جلو را جدا کند. محور در جاده بین 21 تا 100 مایل در ساعت برای بهبود کارایی و کاهش انتشار CO2 تا 4 گرم در کیلومتر.

رنج روور جدید 2022: طراحی

این پیشرانه‌های جدید با تکامل مدرن‌تری از سبک رنج روور ترکیب شده‌اند. در جلو، جلوپنجره با الگوی ظاهری جدید تازه‌سازی شده است، چراغ‌های LED استاندارد دیجیتال تیزتر هستند و بیشتر سنسورهای خودرو برای سیستم‌های کمک راننده آن در یک پنل پایین‌تر در سپر تعبیه شده‌اند تا حالت نرم‌تری داشته باشند. ، ظاهر تمیزتر این همچنین به کاهش درگ و بهبود راندمان آیرودینامیکی کمک می کند

به گفته مدیر طراحی لندروور، ماسیمو فراسلا، طراحی رنجروور جدید تماماً در مورد کاهش گرایی است و خطوط و مفاصل بدنه را کاهش می دهد تا برداشتی جدید و کمتر از لوکس مدرن ارائه دهد.

Range Rover - cabin

Range Rover - rear seats

منبع: Auto Express

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۰۰ ، ۱۹:۱۸
pooya pj