CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jbzPR/s3/acura-integra-prototype.webp

Brett T. Evans

این خودروی پنج در دارای یک موتور 1.5 لیتری توربوی پرتوان و یک دستی شش سرعته در دسترس است.

با بازگشت به ترکیب آکورا پس از دو دهه غیبت، اینتگرا پروتوتایپ امشب اولین تعظیم خود را در لس آنجلس انجام داد. و اگر کانسپت های قبلی این خودروساز لوکس نشانه ای باشد، هاچ بک پنج در باید پیش نمایشی بسیار نزدیک از اینتگرا 2023 آینده باشد. اگرچه برخی از جزئیات زیر سوال هستند، اما نمی توان انکار کرد که Integra جدید یک حفره بسیار نوستالژیک را در خط تولید سدان های لوکس آکورا پر خواهد کرد.

مانند نسل اول Integra از سال 1986، نمونه اولیه به شکل یک سدان لیفت بک خواهد بود، هرچند که به وضوح با نشانه های ظاهری فعلی آکورا مدرن شده است. این بدان معناست که چراغ‌های جلو LED با نورپردازی شیک‌شکل که جلوپنجره‌ای زاویه‌دار «پنتاگون الماس» را در جلو قرار می‌دهند. چراغ‌های عقب گسترده با طراحی داخلی بریدگی در دو طرف دریچه عقب تهاجمی فست‌بک ظاهر می‌شوند. یک خط واضح از قوس چرخ جلو بلند می شود، درب جلو را قطع می کند و بدون اینکه طراحی تمیز اینتگرا را خراب کند، کمی تهاجمی به نمایه می دهد. سپرهای جلو و عقب نیز دارای لوگوی "INTEGRA" الهام گرفته شده در پلاستیک هستند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vL9mY/s3/acura-integra-prototype.webp

برآمدگی بلند جلو، نسبت کوچک داشبورد به محور، و خط سقف قوس دار، خیانت به سیویک هاچ بک است که احتمالاً پشت آن نشانه های طراحی آکورا پنهان شده است. با این حال، آکورا در آرایش اینتگرا به خوبی عمل کرد، با جلوی تمیز به لطف جلوپنجره بدون قاب و کاپوت که تا حدودی یادآور نسل دوم اینتگرا با نحوه ادغام آن با سپر و گلگیرها است. حتی رنگ زرد Indy نیز برای یادآوری رنگ زرد Phoenix از Integra Type R در نظر گرفته شده است. با این حال، کسانی که امیدوار به کاهش یکپارچهسازی با سیستمعامل هستند، ناامید خواهند شد.

از آنجایی که این یک تمرین طراحی است، نمونه اولیه Acura Integra که ما شخصاً دیدیم در واقع داخلی ندارد. ما فرض می‌کنیم که از سیویک دوست‌داشتنی به‌عنوان نقطه‌ی پرش استفاده می‌کند، که کمی با بال‌مانند، رنگ‌های متضاد پایین TLX و همچنین مواد نرم‌تر در سرتاسر کابین آرایش می‌کند. ممکن است رابط صفحه لمسی واقعی آکورا نمایان شود، یا اینتگرا می‌تواند از نسخه‌ای از سیستم اطلاعات سرگرمی بصری هوندا سیویک، مملو از صفحه‌نمایش لمسی 9.0 اینچی و اپل کارپلی بی‌سیم و اندروید اتو استفاده کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/l9jBM/s1/acura-integra-prototype.jpg

چیزی قرض گرفته شده

اگرچه به طور رسمی تایید نشده است، اما پروتوتایپ اینتگرا احتمالا بر روی شاسی سیویک هاچ سوار خواهد شد که از یک توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر پرقدرت نیرو می گیرد. این همان عبارتی است که هوندا برای توصیف موتور سیویک سی سدان استفاده می‌کند، اما امیدواریم که آکورا نسبت به 200 اسب بخار قدرت و 192 پوند فوت (149 کیلووات و 260 نیوتن متر) آن خودرو کمی قدرت بیشتری را فشار دهد. حتی اگر نه، اگر سیویک Si با راحتی بالابر می‌خواهید، Integra به همان اندازه نزدیک است و این دلیل کافی برای برخی برای انتخاب آن خواهد بود.

برخلاف مدل دستی Si، 2023 Integra هم گیربکس شش سرعته و هم یک گیربکس اتوماتیک تایید نشده با مشخصات - احتمالاً یک گیربکس دائماً متغیر را ارائه می دهد. دیفرانسیل جلو استاندارد خواهد بود و به نظر نمی رسد که نمونه اولیه Acura Integra (یا جانشین آن که قصد تولید دارد) سیستم چهارچرخ محرک Super Handling با گشتاور را ارائه دهد. پروتوتایپ Integra باید همان ساختار قوی سیویک هاچ بک را داشته باشد (هندلینگ زیرک و رول محدود بدنه) و ما امیدواریم که آکورا یک گزینه تایر تابستانی چسبناک را نیز ارائه دهد تا سدان کامپکت خود را در جاده های پر پیچ و خم حرکت دهد.

توپ کریستال

نسخه تولیدی Integra Prototype باید در اواسط سال 2022 وارد نمایندگی ها شود. قیمت دقیق مشخص نیست، اگرچه آکورا اعلام کرد که این خودروی تولیدی از حدود 30000 دلار شروع خواهد شد و توجه مرسدس بنز کلاس A و BMW سری 2 گرن کوپه گران قیمت را به خود جلب کرد. ما همچنین برای یک اینتگرا تایپ S که از موتور چهار سیلندر 306 اسب بخاری (228 کیلووات) هوندا سیویک تایپ R استفاده می کند، دست به کار شده ایم. چنین تگ یک فویل ژاپنی جذاب برای مرسدس AMG CLA 35 و BMW M235i Gran Coupe خواهد بود، به خصوص اگر دارای حرکات فوق‌العاده دیفرانسیل جلوی اینتگرا باشد.

صرف نظر از این، ما از اینکه می‌بینیم Acura چنین نام داستانی را از گذشته خود احیا می‌کند بسیار هیجان‌زده هستیم و تنها می‌توانیم امیدوار باشیم که این روند ادامه یابد. برای اطلاعات بیشتر در مورد نمونه اولیه Acura Integra و نوع تولید 2023 آن، با ما همراه باشید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Gx4gb/s1/acura-integra-prototype.jpg

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۸/۲۱
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی