CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NGGNJY/s1/2023-maserati-granturismo-spy-photo.jpg

Christopher Smith

کابین خلبان به طرز چشمگیری شبیه طرح چند نمایشگر Grecale است.

توجه اخیر در دنیای مازراتی، GranTurismo Folgore آینده را احاطه کرده است. این کوپه تمام الکتریکی با سه موتور الکتریکی بیش از 1200 اسب بخار (895 کیلووات) قدرت خواهد داشت، اما احتراق داخلی هنوز در مازراتی از بین نرفته است. قبل از ورود Folgore، GranTurismo با موتور بنزینی را خواهیم دید.

موضوع این عکس های جاسوسی است که توسط خواننده ناشناس Motor1.com برای ما ارسال شده است. این خودروی آزمایشی در انظار عمومی دستگیر شد و همچنان همان روکش هندسی آبی/سفید/مشکی را که قبلا دیده بودیم پوشیده بود. این می تواند یک ماشین آزمایشی قدیمی باشد. به نظر می رسد که روکش کامو در روزهای بهتری دیده شده است، و هیچ چیز از اگزوزهای نازک که از پشت خارج می شوند از دست نمی رود. به دلایلی که نمی‌توانیم توضیح دهیم، سه‌طرفه مازراتی روی جلوپنجره پوشانده شده است (علی‌رغم اینکه مازراتی در سرتاسر ماشین چاپ شده است) اما تصاویر نمای واضح و دقیقی از چهره GranTurismo ارائه می‌دهند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkeRz/s1/2023-maserati-granturismo-spy-photo.jpg

با این حال، آنچه در داخل می بینیم اهمیت بیشتری دارد. با پارک کردن نمونه اولیه، دوربین از نزدیک می شود تا طرح داخلی بسیار شبیه به Maserati Grecale را نشان دهد. انعکاس در شیشه، دیدن جزئیات را دشوار می‌کند، اما سیستم اطلاعات سرگرمی دو صفحه‌نمایش عریض که با کنترل‌های دستی در وسط تقسیم شده است را از دست نمی‌دهد. شکل ظاهری شبیه به چیدمان Grecale است و در بالای کنسول مرکزی مشابه نیز قرار دارد. ساعت نمادین مازراتی با دریچه‌های آب و هوای باریک و حتی فرمانی که با Grecale مطابقت دارد، ایستگاه را در مرکز داشبورد نگه می‌دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vxxe3K/s4/2023-maserati-granturismo-interior-spy-photo.webp

آیا GranTurismo جدید با Grecale زیر کاپوت نیز مطابقت دارد؟ شایعات مدت‌هاست که به موتور 3 لیتری نتتونو V6 با توربوشارژ دوقلو اشاره می‌کنند که در MC20 استفاده می‌شود و 621 اسب بخار قدرت دارد. این موتور همچنین در خودروی پرطرفدار Grecale Trofeo استفاده می‌شود، اگرچه قدرت آن به 523 اسب بخار تغییر می‌کند. موتور پایه Grecale یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 296 اسب بخار است، اما دیدن آن موتور در GranTurismo بسیار بعید است. شش گلدان در این مرحله کاملاً تضمین شده است. ما فقط خروجی دقیق را نمی دانیم.

مازراتی در ابتدا قصد داشت سال گذشته GranTurismo جدید را معرفی کند، اما COVID-19 و مشکلات زنجیره تامین جهانی این طرح را از مسیر خود خارج کرد. به این ترتیب، ما باید شاهد رسمی شدن ماشین جدید GT مازراتی باشیم، البته در عرض چند ماه اگر نه چند هفته. با توجه به اینکه رانندگان مازراتی نمونه های اولیه را بدون مراقبت و بدون پوشش در ملاء عام رها می کنند، ما شرط می بندیم که زودتر آن را ببینیم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZxGZ/s1/2023-maserati-granturismo-spy-photo.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eoo1jp/s1/2023-maserati-granturismo-spy-photo.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۰۷
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی