CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

نیسان لیف 2022 با ظاهری تازه وارد اروپا شد.

پنجشنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۲۶ ق.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkBrQ9/s1/2022-nissan-lead-euro-spec-lead-image.jpg

Angel Sergeev

از آوریل امسال، نیسان پذیرش سفارشات نسخه به روز لیف را در بازارهای اروپایی آغاز خواهد کرد. هیچ ارتقای فنی قابل توجهی برای مدل سال جدید وجود ندارد، اگرچه ظاهر بیرونی تازه و گزینه‌های سفارشی‌سازی اضافی باید تقاضای خودروی الکتریکی را تا زمانی که شایعه شده جایگزین سواری بالا در سال 2025 عرضه شود، بالا نگه دارد.

این در اصل همان وسیله نقلیه ای است که در سال 2017 معرفی شد، اما نمای بیرونی با گزینه های چرخ های جدید در اندازه های 16 و 17 اینچی بهبود یافته است. لوگوی به‌روز شده برند نیسان در قسمت جلو، چرخ‌ها و پشت ظاهر می‌شود و همچنین طیف رنگ‌های تازه‌تری نیز وجود دارد. اکنون شامل شش سایه یکنواخت و پنج گزینه رنگی دو رنگ است، از جمله روکش آبی جهانی و آبی مغناطیسی که با قشقایی و آریا جدید مشترک است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G3yOnb/s1/2022-nissan-leaf-euro-spec.jpg

نیسان می‌گوید لیف با دو گزینه باتری در اروپا در دسترس خواهد بود و در حالی که اطلاعات دقیقی در مورد ظرفیت آنها وجود ندارد، ما هیچ دلیلی نداریم که باور کنیم آنها با باتری‌های 40 کیلووات ساعتی و 62 کیلووات ساعتی موجود برای لیف 2021 متفاوت هستند. با بزرگتر از این دو، Leaf e+ (که در ایالات متحده به عنوان Leaf Plus فروخته می شود) حداکثر برد با یک بار شارژ 385 کیلومتر (239 مایل) را دارد که با چرخه WLTP اروپا اندازه گیری می شود.

Leaf 2022 همچنین دو مورد از پیشرفته ترین ویژگی های تکنولوژیکی خود را حفظ خواهد کرد. فناوری ProPilot ماشین الکتریکی را قادر می‌سازد تا به طور خودکار متوقف شود، روشن شود و فاصله ایمن با خودروی جلویی حفظ شود. در عین حال، عملکرد e-Pedal به راننده این امکان را می دهد که تنها با یک پدال شتاب بگیرد، شتاب بگیرد و متوقف شود. آخرین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی NissanConnect به نوبه خود دارای اتصال Android Auto و Apple CarPlay است.

"همانطور که محبوبیت خودروهای الکتریکی همچنان در حال رشد است، نیسان فصل هیجان انگیزی را در داستان تحرک الکتریکی خود دنبال می کند. لیف نقش کلیدی در شکل دادن به دیدگاه نیسان برای تقویت تحرک و فراتر از آن ایفا کرده است، زیرا ما از تخصص خودروهای برقی خود برای راه اندازی 23 خودروی الکتریکی جدید استفاده می کنیم. مدل‌ها - از جمله 15 خودروی برقی کامل - تا سال مالی 2030، "Arnaud Charpentier، معاون نیسان برای منطقه AMIEO.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P3G802/s1/2022-nissan-leaf-euro-spec-interior.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koYMER/s1/2022-nissan-leaf-euro-spec-interior.jpg

منبع: motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۲/۰۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی