CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

2023 Toyota Sequoia Debuts January 25, New Teaser Shows Rear - News Concerns

Chris Bruce

تویوتا همچنین یک سایت تبلیغاتی برای سکویا جدید راه اندازی کرد.

نسل سوم تویوتا سکویا حتی زودتر از حد انتظار وارد بازار خواهد شد. رونمایی از این شاسی بلند بزرگ پنجشنبه، 25 ژانویه، ساعت 21:30 به وقت شرقی خواهد بود. این برند همچنین یک سایت تبلیغاتی برای این مدل راه اندازی کرد و تصویر تیزر جدیدی از این مدل منتشر کرد.

عکس قسمت پایینی هاچ بک سکویا و کمی سپر عقب را نشان می دهد. تنها بخش های قابل توجه طراحی که قابل مشاهده است، روکش فلزی دسته و چراغ های عقب افقی است. همچنین، حروف "SEQUOIA" وجود دارد.

2023 Toyota Sequoia Shows It Rear End, Debuts January 25th | Carscoops

تیزر قبلی ستون عقب خودرو را نشان می داد. خطوط تیز دارد. لبه شیشه کناری دارای پیچ خوردگی واژگون است و کمی شباهت به لندکروزر جدید دارد.

سایت تبلیغاتی تویوتا برای Sequoia دارای سه جعبه با "به زودی" در آنها است که نشان می دهد حداقل سه تیزر اضافی قبل از عرضه SUV ارائه می شود.

تویوتا هنوز نمای جلوی سکویا جدید را نشان نداده است، اما انتظار می رود که شبیه به توندرا جدید باشد. اگر چنین است، پس این SUV دارای جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های Y شکل خواهد بود.

در داخل، Sequoia ممکن است سیستم اطلاعات سرگرمی ارتقا یافته Tundra را نیز داشته باشد که به صورت استاندارد با صفحه نمایش 8.0 اینچی ارائه می شود اما با صفحه نمایش 14.0 اینچی در تریم های سطح بالاتر در دسترس است. سه ردیف صندلی وجود دارد.

ما همچنین پیش‌بینی می‌کنیم که سکویا موتورهای مشترکی با Tundra داشته باشد. اگر چنین باشد، موتور پایه یک موتور 3.5 لیتری V6 توربوشارژ دوقلو با 389 اسب بخار (290 کیلووات) و 479 پوند فوت (649 نیوتن متر) خواهد بود. مشتریان می توانند پیشرانه هیبریدی i-Force Max را با قدرت 437 اسب بخار (326 کیلووات) و 583 پوند فوت (790 نیوتن متر) ارتقا دهند. طرح‌بندی‌های عقب و چهار چرخ متحرک در دسترس خواهند بود.

پس از عرضه در 25 ژانویه، به دنبال سکویا جدید باشید تا قبل از پایان سال در نمایندگی ها به فروش برسد.

منبع: motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۱۱/۰۱
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی