هیوندای الانترا N یک سالن ورزشی کوچک با قدرت 276 اسب بخار است!
اتفاقات عجیبی رخ داده است ، اما با توجه به اینکه i20N و i30N چقدر درخشان هستند ، احتمال اینکه Elantra N جدید Hyundai چیزی غیر از باور نکردنی خوب باشد بسیار ضعیف است. متأسفانه شبیه شانس فروش آن در انگلستان است.
نسخه سالن چهار درب Hyundai’s Passat با نسخه N از همان موتور بنزینی توربوشارژ 2.0 لیتری و DCT هشت سرعته i30N استفاده می کند. با حرکت 276 اسب بخار (یا 286 اسب بخار برای هر بار تا ده ثانیه در هر بار) در ضربه ، Elantra با چرخ جلو می تواند در عرض 5.3 ثانیه سرعت صفر تا 62 مایل در ساعت را تجربه کند و با سرعت 155 مایل در ساعت جلو بیفتد.
گفته می شود "خالصترین بیان" Hyundai's N بخش فعلی است ، Elantra یک دیفرانسیل لغزش الکترونیکی محدود ، ترمزهای 360 میلی متری با خنک کننده بهبود یافته ، کنترل پرتاب ، لاستیک های Michelin PS4S و جادوگری تعلیق بسیار دارد. "محور محرک یکپارچه" برای کاهش وزن و قدرت بیشتر ، فناوری را از WRC وام می گیرد ، در حالی که یک سیستم ورودی جدید طراحی شده است تا پاسخ های موتور را تیزتر کند.
شما همچنین یک سیستم سرگرمی و سرگرمی مخصوص N را در اختیار شما قرار می دهد که به شما امکان دسترسی به دمای روغن و مایع خنک کننده ، گشتاور و فشار توربو و همچنین تایمر دور را می دهد. و البته به نظر جسورانه می رسد. به ما گفته شده که قسمت جلویی از "ظاهر آماده کلاه ایمنی کلاه ایمنی مخصوص راننده" الهام گرفته است. در داخل صندلی های سطل فضای پای عقب را تا 50 میلی متر بهبود می بخشند. خوش دست.
منبع: Top Gear