CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

بی ام و سری 2 کوپه جدید،RWD را نگه می دارد.

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۰۵:۵۰ ب.ظ

The new BMW 2 Series Coupe keeps RWD… and normal grilles | Top Gear

Ollie Kew

به نظر می رسد مبارز کوچک ، مشتاقانه است ، نه؟ و با این حال ، سری 2 جدید کوپه BMW می تواند برای مدت طولانی کمترین خودروی بحث برانگیز BMW باشد. از برخی زوایا دست انداز و دست انداز است. کاملاً اسکات می زند و در دیگران فشار می آورد اما به طور کلی ، BMW سنتی است.

بدون مشبک beavertooth. فقط یک برآمدگی جلوی کوتاه ، برخی شانه های عضلانی و یک صورت سخت. BMW کاملاً به آن افتخار می کند: این یکی بادمجان بنفش را نقاشی کرده است.

آقای Eggplant در اینجا مدل جدید M240i است که از یک موتور 369 اسب بخاری برخوردار است و از یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ شش بنزینی مستقیم بهره می برد. درست است ، BMW هنوز از شش بزرگ خود دست نمی کشد.

این موتور با شکوه M440i است که به جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته بسیار عالی متصل شده است (دیگر هیچ سری 2 دستی وجود ندارد) و چهار چرخ را از طریق سیستم محرک عقب BMW xDrive تمام چرخ محرک تأمین می کند .

کنترل پرتاب را انتخاب کنید و از 0-62 مایل در ساعت در 4.3 ثانیه حرکت کنید و تا حداکثر سرعت محدود 155 مایل در ساعت بروید. ما فقط بررسی کردیم و این باعث می شود این M240i جدید سریعتر از V8 M3 قدیمی باشد.

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798507_h.jpg

اوه ، شما یک متعصب محرک چرخ عقب هستید؟ پس از این با 220i 180 اسب بخار یا 220d 184 اسب بخار و چهار سیلندر آنها کار خواهید کرد. بی ام و حساب می کند دیزل برای بیش از 60 مایل در هر گالن مناسب است. اما اگر شما واقعاً گوش نمی دادید ، شما را می بخشیم و در عوض آنچه را که ممکن است این 2er جدید داشته باشد ، به محض این که M Division دست خود را روی روغن قرار داد ، سرازیر می شویم. مسابقه جدید M2 ، کسی؟

ببینید ، سری 2 این بار فقط یک هاچ بک سری 1 با لباس زیبا نیست. سری 1 اکنون به لطف تعداد زیادی بیت به اشتراک گذاشته شده با مینی ، یک جعبه محرک محرک چرخ جلو است. این بدان معناست که سری 2 بر روی یک پلت فرم کاملاً متفاوت قرار دارد و این به BMW اجازه می دهد تا با شاسی به شهر برود. این بدنه سفت و سخت 105 میلی متر طولانی تر و 64 میلی متر عرض از سری 2 قدیمی است ، اما 28 میلی متر نزدیک به جاده قرار دارد.

مسیرهای جلو و عقب برای کمک به پیچیدن بسیار متورم شده اند. کمربند منفی بیشتری برای نوبت دهی بهتر وجود دارد. پانل های آلومینیوم و بیت های تعلیق سبک تر به کاهش وزن کمک می کنند که جهش رشد در غیر این صورت اضافه می شود.

M240i دارای ترمزهای پیشرفته ، دیفرانسیل عقب و سیستم تعلیق چند حالته تطبیقی ​​است. همه چیزهایی که با یک BMW بزرگ و بزرگ رشد می کنید ، حالا با کوچکترین کوپه سریع.

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798551_h.jpg

بی ام و حتی به لطف دستگاه های هوایی فعال ، پنجاه درصد از بالابر کاهش یافته را حساب می کند. و اگر جابجایی کیف شما نیست ، اما خرید آن است ، خبر خوبی برای شما نیز هست: صندوق عقب 20 لیتر رشد کرده و بارگیری آن راحت تر است.

در داخل ، به نظر می رسد BMW به نوعی از طراحی داخلی جدید خودداری کرده است. به طور جدی ، یکدست قرمز مانند یک سری 3 (یا 4 سری یا 8 سری) است.

شما با صفحه نمایش 12.3 اینچی iDrive و صفحه نمایش کابین خلبان 10.2 اینچی ، یک فرمان ضخیم همراه با چند شیفت تعویض دکمه ، بسیاری از دکمه های مناسب به جای مزخرفات بی فایده حساس به لمس ، و همه فن آوری های معمول BMW که می توانند اتومبیل را به صورت ایستاده متوقف کنند- ترافیک را شروع کنید ، به دنبال پارکینگ یا ناهار جالب در اتاق نشیمن بروید ، با کنترل صدا صدای شما را اذیت کنید و تلفن هوشمند خود را به عنوان کلید ماشین مستقر کنید.

حالا ، با توجه به جدیدترین سری 3 و 4 ، New Two برای رانندگی بسیار مفید خواهد بود. M240i نیز احتمالاً صدای مناسبی ایجاد خواهد کرد. قیمت 220i با 35 هزار پوند شروع می شود و M240i کمی کمتر از 46،000 پوند است.

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798529_h.jpg

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798553_h.jpg

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798546_h.jpg

https://images.hgmsites.net/hug/bmw-2-series_100798543_h.jpg

منبع Top Gear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۴/۱۶
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی