CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۳ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXQPNj/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

Adrian Padeanu

SUV جدید در داخل و خارج کاملاً متفاوت از مدل قبلی خود به نظر می رسد.

عکس‌های جاسوسی متعددی که در چند ماه گذشته به اشتراک گذاشته‌ایم، دروغ نبودند – هیوندای سانتافه جدید یک انحراف کامل از مدل قبلی است. این شاسی‌بلند سایز متوسط ​​با ورود به نسل پنجم خود، از استایل جعبه‌ای با طراوت و چراغ‌های بد بو با موتیف «H» استفاده می‌کند. مدل کاملاً بازطراحی شده با ظاهری خشن‌تر، از آلیاژهای 21 اینچی با لاستیک‌های 245/45 R21 بهره می‌برد که در قوس چرخ‌های مربعی قرار دارند. درب عقب بزرگی به اندازه عرض خودرو دارد.

چراغ‌های عقب کاملاً پایین قرار گرفته‌اند و همان تم "H" را دارند در حالی که لوگوی هیوندای و حروف بزرگ "سانتافه" در صندوق عقب را تزئین می‌کنند. هیوندای در حال حاضر هیچ مشخصات فنی را منتشر نمی کند، اما می گوید فاصله بین دو محور کشیده شده است. به عنوان یک تازگی، سانتافه قدیمی 108.9 اینچ (2765 میلی متر) بین محورها اندازه دارد. این خودروساز کره جنوبی اعتراف می کند که با این طراحی مجدد خیره کننده یک "رویکرد غیر متعارف" در پیش گرفته است تا ظاهری تازه به SUV بدهد و فضای داخلی را به حداکثر برساند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koBMEY/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

سانتافه 2024 با ارسال یک حالت دیفندر 130 هنگام مشاهده از کنار، در داخل نیز دستخوش تغییرات عظیمی شده است. این جدیدترین مدلی است که از صفحه نمایش دوگانه خمیده استفاده می کند، و به روش معمولی هیوندای، شما همچنان کنترل های جداگانه ای برای تنظیمات آب و هوا دارید. دکمه‌ها و دستگیره‌های قدیمی با کلیدهای لمسی خازنی در ترکیبی از قدیمی و جدید ترکیب شده‌اند تا هر دو دنیا را خوشحال کنند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Oo3x0o/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

با فضای سخاوتمندانه بین صندلی های جلو، با فضای کافی برای دو پد شارژ بی سیم کنار هم، به راحتی می توانید متوجه شوید که این وسیله نقلیه وسیعی است. یکی دیگر از روند طراحی که در اینجا مشاهده می کنیم، دریچه هوای مداوم است که از یک طرف داشبورد به طرف دیگر کشیده می شود. پلاستیک بازیافتی برای ساخت کفپوش، سرپوش و حتی پشتی صندلی‌های ردیف دوم و سوم کاملاً تاشو استفاده شد. یکی دیگر از مواد پایدار موجود در داخل چرم است که کارت های در را می پوشاند.

در گالری مجاور، سانتافه 2024 رنگ آمیزی شده با مس دارای آرم "2.5T" در پشت است، در کنار آنچه می توانیم تصور کنیم "HTRAC" است.

اولین نمایش کامل قرار است ماه آینده در کانال یوتیوب هیوندای برگزار شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7Zmgvq/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mNJy0/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/KbBK71/s1/2024-hyundai-santa-fe.jpg

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ تیر ۰۲ ، ۰۱:۵۴
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0e7RMW/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

Anthony Alaniz

کابین می تواند با یک صفحه نمایش بزرگ، تازه شدن قابل توجهی را دریافت کند.

کادیلاک در حال آماده سازی برای به روز رسانی سدان CT5 است. این به روز رسانی شامل نوع CT5-V بلک وینگ با عملکرد بالا خواهد بود که عکاسان جاسوس ما اخیراً در حال آزمایش در معرض دید عموم قرار گرفتند. این سدان از استتار در جلو استفاده می کند و چند عنصر را در عقب پنهان می کند.

CT5-V Blackwing 2024 با چهره ای به روز وارد بازار می شود. ظاهر اصلاح شده نسبت به خودروی فعلی، با سپر جدیدی که تهاجمی تر است، ظاهری دوستانه کمتر خواهد داشت. دهانه‌های بیرونی سپر پایین‌تر به لبه‌ها نزدیک‌تر هستند و استتار جدید چراغ‌های روز عمودی تک تکه را پنهان می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0e7RMW/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

قسمت پشتی بلک وینگ تنها دارای اندکی استتار است که نشان‌ها و بخش کوچکی از چراغ‌های عقب را پنهان می‌کند. کادیلاک هیچ چیز دیگری را از ظاهر آن تغییر نمی دهد.

ما شک داریم کادیلاک تغییرات بزرگی در پیشرانه ایجاد کند. زیر کاپوت CT5-V بلک وینگ فعلی، موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر قرار دارد. این 668 اسب بخار قدرت و 659 پوند فوت گشتاور تولید می کند که با گیربکس شش سرعته دستی Tremec یا 10 سرعته اتوماتیک جفت می شود. V8 می تواند سدان را در 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و به حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت برسد.

عکاسان جاسوسی ما نمای واضحی از کابین کادیلاک ثبت نکرده‌اند، اما عکس‌های جاسوسی قبلی سدان را با داشبورد پوشانده نشان می‌دادند که نشان‌دهنده برخی تغییرات است. عکس‌های جدید نمی‌توانند نگاهی اجمالی داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که راننده سعی کرده است که داشبورد را از دید پنهان کند، زیرا ماشین از کنار دوربین عبور می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1Z4RbK/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

این سدان احتمالاً طرح کابینی را که در کراس اوور XT4 که اخیراً طراحی شده است، دریافت خواهد کرد. این مدل یک صفحه نمایش 33 اینچی دریافت کرد که مجموعه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را تشکیل می داد. صفحه نمایش بزرگ در عکس های جاسوسی قدیمی تر سدان معمولی CT5 کاملاً مشخص بود. طرح خط تیره جدید می‌تواند منجر به اصلاح کادیلاک در پشته IP و چیدمان کنسول مرکزی شود.

کادیلاک نگفته است که چه زمانی می‌توانیم پوشش CT5 اصلاح‌شده را ببینیم، اما باید قبل از پایان سال اتفاق بیفتد. سدان به روز شده باید تا اواسط سال آینده به فروشندگان برسد. کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ 2023 از 94890 دلار شروع می‌شود (قیمت شامل هزینه 1395 دلاری مقصد می‌شود) و مدل 2024 ممکن است کمی افزایش قیمت داشته باشد. مدل های مجهز می توانند بیش از شش رقم قیمت داشته باشند.

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ تیر ۰۲ ، ۱۹:۳۸
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/g4l807/s1/bmw-x1-m35i-xdrive.jpg

Angel Sergeev

این کراس اوور اولین مدل این برند است که سیستم سرگرمی جدید iDrive 9 را دریافت می کند.

BMW از قدرتمندترین نسخه شاسی بلند پایه خود – X1 M35i xDrive 2024 با موتور قدرتمند 2.0 لیتری، ظاهری تهاجمی متناسب با آن و ارتقاء سخت افزاری برای عملکرد بهتر در جاده رونمایی می کند. همچنین اولین محصول BMW خواهد بود که آخرین سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive 9 را دریافت می کند که در اکتبر سال جاری در ایالات متحده به فروش برسد.

به نظر می‌رسد گزارش‌های تابستان گذشته درست بوده‌اند، زیرا X1 M35i xDrive جدید با نسخه‌ای قدرتمندتر از آسیاب 2.0 لیتری این خودروساز عرضه می‌شود. به لطف ارتقاهایی مانند میل لنگ قوی تر، سیستم تامین روغن بهینه، و پوسته ها و کلاهک های یاتاقان اصلی که از موتورهای شش سیلندر BMW منتقل شده اند، این چهار دیگ اکنون 312 اسب بخار قدرت بین 5750 تا 6500 دور در دقیقه و حداکثر گشتاور 295 تولید می کند. پوند فوت از 2000 تا 4500 دور در دقیقه. این نشان دهنده جهش قابل توجهی نسبت به 241 اسب بخار مدل پایه است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/wl4KoN/s1/bmw-x1-m35i-xdrive.jpg

سیستم xDrive BMW که قدرت را به هر چهار چرخ هدایت می کند، به یک جعبه دنده هفت سرعته دوکلاچه با دیفرانسیل مکانیکی لغزش محدود تعبیه شده است. LSD تفاوت سرعت چرخش بین چرخ‌های جلو را محدود می‌کند، که باید دینامیک هندلینگ کراس اوور را در گوشه‌ها بهبود بخشد. نتیجه این تنظیم، شتاب صفر تا 60 مایل در ساعت تنها در 5.2 ثانیه و حداکثر سرعت کنترل الکترونیکی 155 مایل در ساعت است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6Zzrpk/s1/bmw-x1-m35i-xdrive.jpg

قدرت توقف از یک سیستم ترمز یکپارچه جدید ناشی می شود. X1 M35i در حال حاضر اولین مدل M Performance است که با سیستم اختیاری M Compound عرضه می‌شود و از یک کالیپر چهار پیستونی با دیسک‌های 15.2 اینچی در چرخ‌های جلو و واحدهای تک پیستونی با دیسک‌های 13.0 اینچی در عقب استفاده می‌کند. آن پسرهای بزرگ رنگ خاکستری براق دارند و پشت چرخ‌های استاندارد 19 اینچی یا اختیاری 20 اینچی پنهان می‌شوند. آخرین اما نه کم‌اهمیت، سیستم تعلیق M قابل تنظیم BMW نیز در کنار فرمان اسپرت استاندارد است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vxKWx4/s1/bmw-x1-m35i-xdrive.jpg

مطابق با قدرت و عملکرد X1 پرمخاطب، یک نمای بیرونی تهاجمی با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر در قسمت جلو، امتداد دامن‌های جانبی برجسته، اسپویلر سقف مخصوص مدل، و پیش‌بند عقب با دیفیوزر جدید، دارای لوله‌های اگزوز چهارگانه است.

ویژگی برجسته کابین - علاوه بر صندلی‌های اسپرت M، پانل ابزار با تزئینات آلکانتارا و پوشش سقف به رنگ آنتراسیت - جدیدترین نسخه سیستم اطلاعات سرگرمی iDrive BMW است. X1 M35i xDrive اولین مدل از برند باواریا است که فناوری جدید iDrive 9 را دریافت می کند که دارای صفحه اصلی جدید طراحی شده و ساختار منوی بهبود یافته الهام گرفته از دستگاه های الکترونیکی مصرفی است.

همانطور که در بالا ذکر شد، BMW X1 M35i xDrive 2024 را در اکتبر 2023 در نمایندگی های ایالات متحده در اختیار خواهد داشت. قیمت ها از 50,895 دلار با هزینه های مقصد و حمل و نقل شروع می شود. خودروی پرطرفدار X1 در کارخانه BMW Group Regensburg تولید خواهد شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P3WmoX/s1/bmw-x1-m35i-xdrive.jpg

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ تیر ۰۲ ، ۰۶:۲۹
pooya pj