CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0e7RMW/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

Anthony Alaniz

کابین می تواند با یک صفحه نمایش بزرگ، تازه شدن قابل توجهی را دریافت کند.

کادیلاک در حال آماده سازی برای به روز رسانی سدان CT5 است. این به روز رسانی شامل نوع CT5-V بلک وینگ با عملکرد بالا خواهد بود که عکاسان جاسوس ما اخیراً در حال آزمایش در معرض دید عموم قرار گرفتند. این سدان از استتار در جلو استفاده می کند و چند عنصر را در عقب پنهان می کند.

CT5-V Blackwing 2024 با چهره ای به روز وارد بازار می شود. ظاهر اصلاح شده نسبت به خودروی فعلی، با سپر جدیدی که تهاجمی تر است، ظاهری دوستانه کمتر خواهد داشت. دهانه‌های بیرونی سپر پایین‌تر به لبه‌ها نزدیک‌تر هستند و استتار جدید چراغ‌های روز عمودی تک تکه را پنهان می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0e7RMW/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

قسمت پشتی بلک وینگ تنها دارای اندکی استتار است که نشان‌ها و بخش کوچکی از چراغ‌های عقب را پنهان می‌کند. کادیلاک هیچ چیز دیگری را از ظاهر آن تغییر نمی دهد.

ما شک داریم کادیلاک تغییرات بزرگی در پیشرانه ایجاد کند. زیر کاپوت CT5-V بلک وینگ فعلی، موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر قرار دارد. این 668 اسب بخار قدرت و 659 پوند فوت گشتاور تولید می کند که با گیربکس شش سرعته دستی Tremec یا 10 سرعته اتوماتیک جفت می شود. V8 می تواند سدان را در 3.4 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برساند و به حداکثر سرعت بیش از 200 مایل در ساعت برسد.

عکاسان جاسوسی ما نمای واضحی از کابین کادیلاک ثبت نکرده‌اند، اما عکس‌های جاسوسی قبلی سدان را با داشبورد پوشانده نشان می‌دادند که نشان‌دهنده برخی تغییرات است. عکس‌های جدید نمی‌توانند نگاهی اجمالی داشته باشند، اما به نظر می‌رسد که راننده سعی کرده است که داشبورد را از دید پنهان کند، زیرا ماشین از کنار دوربین عبور می‌کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1Z4RbK/s1/2024-cadillac-ct5-v-blackwing-spy-photos.jpg

این سدان احتمالاً طرح کابینی را که در کراس اوور XT4 که اخیراً طراحی شده است، دریافت خواهد کرد. این مدل یک صفحه نمایش 33 اینچی دریافت کرد که مجموعه ابزار دیجیتال و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی را تشکیل می داد. صفحه نمایش بزرگ در عکس های جاسوسی قدیمی تر سدان معمولی CT5 کاملاً مشخص بود. طرح خط تیره جدید می‌تواند منجر به اصلاح کادیلاک در پشته IP و چیدمان کنسول مرکزی شود.

کادیلاک نگفته است که چه زمانی می‌توانیم پوشش CT5 اصلاح‌شده را ببینیم، اما باید قبل از پایان سال اتفاق بیفتد. سدان به روز شده باید تا اواسط سال آینده به فروشندگان برسد. کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ 2023 از 94890 دلار شروع می‌شود (قیمت شامل هزینه 1395 دلاری مقصد می‌شود) و مدل 2024 ممکن است کمی افزایش قیمت داشته باشد. مدل های مجهز می توانند بیش از شش رقم قیمت داشته باشند.

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۴/۲۶
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی