CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۳ مطلب در فروردين ۱۴۰۲ ثبت شده است

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkWAVq/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

Adrian Padeanu

در چین برای بازار محلی تولید خواهد شد.

با در نظر گرفتن تعداد زیادی از مدل های جدید عرضه شده در هر سال، بازار خودروی چین کاملاً جذاب است. یکی از بسیاری از بازیگران محلی، شرکت هیوندای موتور پکن، یک جوینت ونچر 50:50 است که توسط هیوندای و BAIC در سال 2002 ایجاد شد. کمتر از پنج سدان، یک مینی ون و چندین کراس اوور مانند توسان و سانتافه بزرگتر به فروش می رسد. یکی از دیگر مدل های قدیمی ix35 است که گمان می رود این موفاسا جدید جایگزین آن شود.

پیش از حضور عمومی در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در هفته آینده، این مدل کامپکت در تصاویر رسمی فاش شده است. هیوندای پکن این عکس‌های مجاور را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد و طراحی عجیب و غریبی شبیه توسان را نشان داد. چراغ های عمودی پیچیده و چراغ های عقب استوانه ای شکل آن را از کراس اوور کامپکت معروف متمایز می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOXJgX/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

اگرچه مشخصات فنی هنوز توسط هیوندای فاش نشده است، اما این موارد به طور غیرمستقیم زمانی که موفاسا توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تایید شد، اعلام شد. وب‌سایت MIIT نشان داد که این کراس اوور جمع‌وجور 176.1 اینچ (4475 میلی‌متر) طول، 72.8 اینچ (1850 میلی‌متر) عرض و 65.5 اینچ (1665 میلی‌متر) ارتفاع خواهد داشت که مشابه با شاسی‌های کوتاه توسان فروخته شده در اروپا است. اندازه آن 105.5 اینچ (2680 میلی متر) بین محورها است و وزن آن 3227 پوند (1464 کیلوگرم) است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eo6EVK/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

همان سند نشان داد که هیوندای قصد دارد یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی قدیمی با قدرت 160 اسب بخار را به طور انحصاری به چرخ های جلو نصب کند. رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که موفاسا بعداً با تنظیمات هیبریدی نیز ارائه می‌شود، احتمالاً با پیکربندی هیبریدی ملایم 48 ولتی، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست.

پس از حضور عمومی در اتو شانگهای، موفاسا مدت کوتاهی پس از آن در چین به فروش خواهد رسید. صحبتی در مورد عرضه این مدل به بازارهای دیگر وجود ندارد. تا آنجا که به نام مدل مربوط می شود، نام پدر سیمبا از انیمیشن کلاسیک سال 1994 دیزنی، شیر شاه، گرفته شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NG8rLM/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۳۷
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Kbm9v0/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

Christopher Smith

دارای 13 حالت رانندگی، سه موتور الکتریکی، گیربکس هشت سرعته دوکلاچه و نمایشگرهایی برای راننده و "کمک خلبان".

هر روز نیست که لامبورگینی یک سوپراسپرت پرچمدار جدید را معرفی می کند، بنابراین امروز خاص است. ما بیش از یک دهه با آونتادور وقت داشتیم و اکنون جانشین آن بالاخره اینجاست. به Revuelto 2024 سلام کنید، یک ابرخودروی دو سرنشینه که لامبورگینی آن را «آینده ای نزدیک» برای اتومبیلرانی با عملکرد بالا می داند. فناوری‌های زیادی در این خودروی جدید وجود دارد، اما اگر برای دنیایی بدون V12 Lambo آماده نیستید، وقتی می‌گوییم چیزی برای ترس ندارید به ما اعتماد کنید.

چیزهای زیادی برای بحث وجود دارد که بیشتر آنها قبلاً در تیزرهای لامبورگینی برای پیشرانه، شاسی و فضای داخلی پیش نمایش داده شده است. برای تازه کردن حافظه، قلب این پرچمدار یک موتور جدید 6.5 لیتری V12 است که با سه موتور الکتریکی تکمیل شده است تا مجموعاً 1001 اسب بخار (به طور خاص 1000.7 اسب بخار) تولید کند. نیرو از طریق یک جعبه دنده هشت سرعته دوکلاچه جدید به هر چهار چرخ می رسد و حالت تمام الکتریکی برای این هیبریدی پلاگین در دسترس است (یکی از سیزده پیکربندی مختلف با شمارش تنظیمات درایو، باتری و regen). Revuelto از یک شاسی مونوکوک جدید استفاده می کند که لامبورگینی می گوید اولین خودرویی است که ساختار جلویی کاملاً فیبر کربنی دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/XB28mb/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

از نظر عملکرد، شتاب 62 مایل در ساعت در 2.5 ثانیه و 124 مایل در ساعت کمتر از 7 ثانیه طول می کشد. به طور کلی، آخرین لامبو از سرعت 217 مایل در ساعت فراتر خواهد رفت. و اگر می خواهید بی سر و صدا در شهر بچرخید، می توانید حالت تمام الکتریکی را برای تقریباً شش مایل انتخاب کنید، مشروط بر اینکه باتری شارژ کامل داشته باشد.

این خلاصه تیزرهایی است که در چند هفته اخیر دیده ایم. ما بعداً عمیق‌تر به این موضوعات خواهیم پرداخت، اما اکنون، بیایید به چیزی بپردازیم که هنوز ندیده‌اید - بدن.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8A9MWB/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

Revuelto (تلفظ rev-ew-EL-tow) نشان دهنده یک زبان طراحی جدید برای لامبورگینی است. بله، زوایای وحشی زیادی وجود دارد و برخی عناصر کلاسیک به شکل آن در می آیند، مانند تیغه شناور دیابلو روی گلگیرهای عقب و قسمت جلویی شیبدار Murcielago. با نگاهی به Revuelto در نمایه، اگر حال و هوای مهم آونتادور را احساس می‌کنید، شما را سرزنش نمی‌کنیم، اما در تمام این موارد، یک تم Y تکراری را خواهید دید. چراغ های جلو و عقب دارای ساختار Y هستند. ورودی‌های هوای جانبی بزرگ مانند یک فلش به سمت جلو حرکت می‌کنند و Y بیشتری به مخلوط تزریق می‌کنند. مرکز داشبورد نیز دارای یک شکل برجسته Y است.

چرا همه Y؟ لامبورگینی این موضوع را با "عناصر هوافضا" مدرن مرتبط می‌داند و وقتی به جت جنگنده F-35 Lightning II نگاه می‌کنید، کمی منطقی‌تر به نظر می‌رسد. ترکیب با خطوط زاویه دار بدنه و الگوهای شش ضلعی در عقب برای خروجی اگزوز، Revuelto چیزی شبیه به یک جنگنده رادارگریز در مورد آن دارد. کل موضوع هواپیما نیز یک تصادف نیست – لامبورگینی به راننده Revuelto به عنوان خلبان اشاره می کند و مسافر کمک خلبان است. با این حال، همه چیز در مورد آینده نیست. وقتی خلبان و کمک خلبان از وسیله نقلیه خارج می شوند، همچنان این کار را با استفاده از درهای قیچی پیشگام لامبورگینی کانتاچ 50 ساله انجام می دهند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/wl209N/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

طراحی Revuelto صرفاً یک تمرین علمی تخیلی نیست. باله های جانبی پشت چرخ های جلو برای کمک به قیف شدن هوا به ورودی های امتداد مقعر در طراحی شده اند. سقف فرورفته هوا را به بال عقب هدایت می کند و در عین حال فضای سر کمی بیشتری را برای سرنشینان در داخل ایجاد می کند. اسپلیتر جلو هوا را از چرخ‌های جلو پخش می‌کند، در حالی که در عقب، وحشی‌ترین دیفیوزر عقبی که تا به حال در لامبو استفاده شده است، هنگام خنک کردن موتور، نیروی رو به پایین ایجاد می‌کند. بال عقب فعال است و به طور خودکار در صورت نیاز برای موقعیت تنظیم می شود، یا می توان آن را به صورت دستی بین سه حالت برای حداقل یا حداکثر نیروی رو به پایین کنترل کرد.

آیا فرقی می کند؟ در مقایسه با Aventador Ultimae، لامبورگینی می‌گوید که Revuelto 61 درصد کارآمدتر است و 66 درصد نیروی رو به پایین بیشتر در موقعیت‌های بار بالا ایجاد می‌کند. این مطمئناً تایرهای سفارشی بریجستون پوتنزا اسپورت را آزمایش خواهد کرد که دارای ابعاد 265/35R20 در جلو و 345/30R21 در عقب هستند. یک ترکیب بزرگتر چرخ/لاستیک با 265/30R21s در جلو و 355/25R22s برای عقب موجود است. و اگر در تصمیم گیری مشکل دارید، احتمالاً نمی خواهید در مورد 400 انتخاب رنگ مختلف موجود برای نمای بیرونی بشنوید. ببینید، ما به شما گفتیم که بحث زیادی وجود دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/L3vBPl/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

همانطور که گفته شد، موتیف Y در داخل وجود دارد، اما این سه صفحه نمایش دیجیتال هستند که برجسته هستند. هیچکدام بزرگ نیستند. راننده دارای یک بازخوانی دیجیتال 12.3 اینچی با صفحه نمایش پرتره بسیار متوسط ​​8.4 اینچی در وسط است. با این حال، سرنشین یک صفحه نمایش باریک 9.1 اینچی دارد که اطلاعات حیاتی خودرو را نیز نمایش می دهد. هر سه نمایشگر را می توان برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات با انگشت خود بکشید و لامبورگینی بر نقش مسافر به عنوان کمک خلبان تاکید دارد. با دست زدن به چیزهایی مانند عملکردهای آب و هوا، ناوبری یا انتخاب موسیقی، راننده باید روی رانندگی تمرکز کند. و با هفت تنظیمات درایو با عملکردهای فرعی مختلف، 13 حالت برای انتخاب وجود دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkW9K1/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

لامبورگینی همچنین قصد دارد با Revuelto سازگارتر با محیط زیست باشد (نه، واقعا). این خودروساز فرآیندهای جدیدی برای تولید موادی دارد که کارآمدتر هستند. اثاثه یا لوازم داخلی چرم های مختلف را با میکروفیبر ساخته شده از پلی استر بازیافتی ترکیب می کند. و مشابه نمای بیرونی، کمتر از 70 گزینه رنگی برای کابین خلبان وجود دارد.

وقتی صحبت از فناوری پیشرفته به میان می‌آید، Revuelto مرسدس کلاس S نیست، اما سیستم‌های فناوری ارتقا یافته و به‌روزرسانی‌های هوایی برای تازه نگه داشتن همه چیز وجود دارد. این شامل یک سیستم ناوبری پیشرفته است و آمازون الکسا برای کمک به کنترل همه چیز از طریق دستورات صوتی وصل شده است. از طریق اپلیکیشن لامبورگینی یونیکا، مالکان می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند قفل درها از راه دور دسترسی داشته باشند و در صورتی که شخص دیگری اجازه رانندگی با آن را داشته باشد، برخی پارامترهای رانندگی را برای نظارت از قبل تنظیم کنند. اگر یک جویراید غیرمجاز (سرقت وسیله نقلیه AKA) رخ دهد، یک سیستم ردیابی داخلی ممکن است به شما در بازگرداندن خودرو کمک کند.

وقت آن رسیده است که قوای محرکه Revuelto را دوباره مرور کنیم، زیرا این یک چیزی است. یک موتور 6.5 لیتری لامبو V12 آشنا به نظر می رسد، اما این یک موتور کاملاً جدید است که هم سبک تر و هم قدرتمندتر از مدل قبلی خود است. این موتور 813 اسب بخار در 9250 دور در دقیقه و 535 پوند فوت تولید می کند، همه بدون نیاز به توربوشارژر. در سمت هیبریدی، دو موتور الکتریکی برای چرخ‌های جلو و موتور سوم در جعبه‌دنده جدید هشت سرعته مرطوب دوکلاچه نصب شده‌اند که اولین بار برای لامبورگینی است. به جای جلو، به صورت عرضی در پشت موتور نصب شده است و فضایی را برای بسته باتری کوچک 3.8 کیلووات ساعتی در جایی که قبلاً تونل انتقال بود، باز می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/E68MvR/s4/lamborghini-revuelto---foto---2023.webp

بله، این باتری بسیار کوچک است، اما به اندازه کافی است که Revuelto برد فقط الکتریکی حدود شش مایل داشته باشد. همچنین به اندازه کافی کوچک است که موتور بتواند آن را در حدود شش دقیقه دوباره شارژ کند. بدیهی است که ایده در اینجا برای رانندگی مقرون به صرفه نیست، بلکه به عنوان یک مکمل عملکردی برای موتور با امتیاز اضافی عملکرد بدون آلایندگی برای دسترسی به مناطقی است که ممکن است ممنوعیت موتور وجود داشته باشد. Revuelto با قابلیت تمام چرخ متحرک، 1001 اسب بخار قدرت را به زمین یا یک پر سبک 180 اسب بخاری در حالت EV ارائه می دهد، با محور الکترونیکی جلو و موتور الکتریکی نصب شده بر روی جعبه دنده، سیستم چهارچرخ محرک بدون آلایندگی را ارائه می دهد.

لامبورگینی Revuelto را یک "خودروی الکتریکی با عملکرد بالا" می نامد که در HPEV با PHEV جایگزین می شود. اما از هر کلمه‌ای که برای توصیف آن استفاده می‌کنید، Revuelto دارای سخت‌افزاری قوی است که به آن کمک می‌کند تا به سرعت در گوشه‌ها و همچنین در یک خط مستقیم حرکت کند. مهمتر از همه، سیستم فرمان محور عقب جدید است که به بهبود گردش و پایداری کمک می کند. پاسخ بیشتر از طریق ساختار سفت افزایش می یابد - علاوه بر مونوکوک فیبر کربن قوی، عناصری مانند برج های شوک عقب و پایه موتور در یک قطعه ادغام شده اند و وزن، پیچیدگی و انعطاف پذیری را کاهش می دهند.

برای اولین بار می توانید یک لامبورگینی با بردار گشتاور الکتریکی تهیه کنید. با توجه به نام تند لامبورگینی Dinamica Veicolo 2.0، می‌تواند خروجی‌های قدرت خاصی را به هر چرخی بفرستد که بهترین عملکرد را داشته باشد. این سیستم همچنین می‌تواند ترمزهای فردی را برای هدایت خودرو فعال کند، اما لامبورگینی تاکید می‌کند که این تنها در مواقع ضروری برای کمک به حفظ کارایی و "رانندگی طبیعی" استفاده می‌شود.

در مورد ترمزها، Revuelto علاوه بر بازسازی قابل انتخاب ترمز، از درپوش های کربن سرامیکی در هر گوشه استفاده می کند. کالیپرهای جلوی ده پیستونی روی دیسک‌های 16.1 اینچی گاز می‌گیرند (از کالیپرهای شش پیستونی و دیسک‌های 15.7 اینچی در Aventador Ultimae). کالیپرهای چهار پیستون و دیسک‌های 15.4 اینچی ترمز را در عقب کنترل می‌کنند، که دومی نشان‌دهنده افزایش 0.4 اینچی نسبت به پرچمدار قبلی لامبورگینی است.

به طور کلی، نتیجه خودرویی با شاسی است که 10 درصد سبک تر و 25 درصد سفت تر است. موتور سبک‌تر، گیربکس سبک‌تر است، اما لامبورگینی هنوز مجموع جرم رووئلتو را فاش نکرده است. در مورد سایر ویژگی‌های فنی، Corsa حالت حداکثر حمله درایو باقی می‌ماند، اما اکنون حالت‌های فرعی Corsa مانند Recharge وجود دارد که شارژ باتری را نیز در اولویت قرار می‌دهد. و بله، می‌توانید تمام سیستم‌های کنترل پایداری را خاموش کنید و فقط در صورت جرات، آن را انجام دهید.

لامبورگینی Revuelto را نزدیک به پایان سال به عنوان مدل سال 2024 در ایالات متحده عرضه خواهد کرد و قیمت آن در زمان مناسب اعلام خواهد شد. اما با توجه به قیمت بالای 500000 دلاری آونتادور زمانی که در اوایل سال جاری عرضه شد، انتظار نداشته باشید که Revuelto تغییر زیادی نسبت به چک 600000 دلاری شما بدهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEmZkl/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/40LMkK/s1/lamborghini-revuelto---foto---2023.jpg

منبع: MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ فروردين ۰۲ ، ۲۳:۰۹
pooya pj

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mBOov/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

Chris Bruce

قیمت ها قبل از هزینه مقصد از 96666 دلار شروع می شود. دوج قصد دارد 3000 دستگاه برای ایالات متحده و 300 دستگاه برای کانادا بسازد.

پس از یک تاخیر در توسعه و یک کمپین تبلیغاتی طولانی Last Call، Dodge Challenger SRT Demon 170 بالاخره آمد و دارای برخی مشخصات شگفت‌انگیز است. وقتی با سوخت E85 کار می کند، موتور 6.2 لیتری V8 سوپرشارژر 1025 اسب بخار در 6500 دور در دقیقه و 945 پوند فوت گشتاور در 4200 دور در دقیقه تولید می کند. حتی در بنزین E10، خروجی همچنان 900 اسب بخار و 810 پوند فوت است.

هنگام تولید 1025 اسب بخار، Demon 170 می تواند در 1.66 ثانیه به سرعت 60 مایل در ساعت برسد. این یک چهارم مایل را در 8.91 ثانیه با تایید NHRA با سرعت 151.17 مایل در ساعت کامل می کند. به گفته تیم کونیسکیس، رئیس دوج، احتمالاً برای رسیدن به این ارقام باید روی یک نوار درگ آماده باشید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P3nY42/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

نام 170 به دو چیز اشاره دارد. این در درجه اول از اتانول E85 می آید که 170 مقاوم است. کنایه دیگر به موتور جعبه داج Direct Connection Hellephant C170 است که این مدل دارای DNA کمی با آن است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/xqoj6q/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

این فقط یک شیطان مود شده نیست. برای دستیابی به این ارقام عملکرد چشمگیر، دوج مجبور شد تقریباً کل خط پیشرانه را جایگزین کند. میل بادامک تنها جزء اصلی است که از موتور منتقل می شود. حجم سوپرشارژر به 3.0 لیتر در مقابل 2.7 لیتر در Demon می رسد و بدنه دریچه گاز به جای 92 میلی متر در مدل قبلی 105 میلی متر است. این افزایش در حال حاضر 21.3 psi است، در مقایسه با 15.3 psi در Challenger SRT Hellcat Redeye Widebody.

Demon 170 دارای مدیریت هوشمند موتور است که می تواند بگوید چند درصد اتانول در بنزین وجود دارد. این سیستم زمان سوخت رسانی و جرقه را برای بهینه سازی خروجی پیشرانه تنظیم می کند. حتی یک صفحه نمایش روی صفحه ابزار وجود دارد که نسبت اتانول را نشان می دهد. 1025 اسب بخار کامل زمانی در دسترس است که این رقم بیش از 65 درصد باشد.

گیربکس همچنان 8 سرعته اتوماتیک است و Demon 170 از TransBrake 2.0 بهبود یافته بهره می برد. به راننده این امکان را می دهد که دریچه گاز را له کند و سپس یک پدال دنده را بکشد تا در نوار راه اندازی شود. به‌علاوه، یک فرد می‌تواند گشتاور خروجی را با افزایش‌های یک دهم ثانیه تنظیم کند تا سیستم را برای خاموش کردن نیرو در سریع‌ترین روش تطبیق دهد.

لوازم جانبی Dodge Direct Connection به مشتریانی که در مسابقات درگ متمرکز شده‌اند این امکان را می‌دهند تا قطعاتی مانند میله مهار، پانل حذف صندلی عقب فیبر کربنی و حتی چتر نجات سفارش دهند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkWQny/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

مجموعه ای از رادیال های کشش 315/50R17 Mickey Thompson ET Street R در عقب برق را کاهش می دهد. در جلو، لاستیک باریکتر 245/55R18 وجود دارد. با این حال، اگر هوا مرطوب یا سرد باشد، این لاستیک‌ها خوب کار نمی‌کنند، بنابراین دوج یک بسته اختیاری چرخ و تایر را برای مواقعی که رادیال‌های درگ مناسب نیستند، ارائه می‌کند.

خریداران می‌توانند با خرید یک مجموعه اختیاری دیگر از چرخ‌هایی که آلومینیوم و فیبر کربن فورج شده را با هم مخلوط می‌کنند وزن قابل توجهی کاهش دهند. با آنها، Demon 170 20.12 پوند در جلو و 11.98 پوند در عقب نسبت به Challenger Redeye Widebody وزن کم می کند.

سیستم تعلیق از کمک فنرهای تطبیقی ​​Bilstein تشکیل شده است که قسمت عقب را 0.39 اینچ افزایش می دهد. تنظیمات Drag Mode تنظیمات را به گونه‌ای تغییر می‌دهد که جلو را محکم‌تر کند و در عین حال عقب را نرم‌تر کند. در مقایسه با Challenger Hellcat Redeye Widebody، 170 همچنین دارای فنرهای نرم‌تر و میله‌های نوسانی است که باعث بهبود انتقال وزن در حین پرتاب می‌شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/nAZeJl/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

طراحی جلو تا حد زیادی از Demon قبلی نشأت می‌گیرد، اما 170 فاقد گلگیر است - تغییری که 16 پوند را کاهش می‌دهد. یک نشان جدید دارای خالکوبی 170 گردن و چشمان زرد است که به سوخت E85 اشاره دارد.

Demon 170 در 14 رنگ بیرونی موجود است، از جمله سایه های B5 آبی، بنفش Plum Crazy و سبز Sublime. همه آنها با مشکی ساتن فقط روی کاپوت یا روی کاپوت، سقف و صندوق عقب در دسترس هستند.

در داخل، خریداران می توانند Demon 170 را فقط با صندلی راننده با روکش پارچه ای و بدون نیمکت عقب تهیه کنند. برای محدود کردن وزن، می‌توان خودرویی بدون فرش صندوق عقب، عایق صدا و استریو با دو بلندگو را مشخص کرد.

برای افرادی که خواهان تجمل با ماهیچه های خود هستند، ترکیبی از چرم مشکی آلکانترا و لاگونا موجود است. این مجموعه همچنین دارای صندلی های دارای گرمکن و تهویه، فرمان گرم کن و استریو با 18 بلندگو است. سانروف یک گزینه است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/wl2vY6/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

Demon 170 با قیمت 96666 دلار قبل از هزینه مقصد به فروش می رسد. دوج قصد دارد 3300 عدد از آنها بسازد که 3000 عدد برای ایالات متحده و 300 عدد برای کانادا است. با این حال، تعداد نهایی به ظرفیت تولید بستگی دارد زیرا این شرکت فقط از ژوئیه تا 31 دسامبر 2023 آنها را تولید خواهد کرد.

دوج سفارشات را از 27 مارس 2023 آغاز می کند. این شرکت برای جلوگیری از نشانه گذاری، سفارش هایی را که نمایندگی ها در MSRP انجام می دهند، اولویت بندی می کند. خریداران علاقه مند می توانند تخصیص های موجود فروشنده را هم اکنون در DodgeGarage.com مشاهده کنند.

صاحبان یک Challenger SRT Demon اصلی 2018 می توانند یک شماره VIN Demon 170 را درخواست کنند که با مدل قبلی مطابقت دارد. به عنوان مثال، اگر فردی دارای 47امین شیطان باشد، آن شخص می تواند 47امین 170 را دریافت کند.

خریداران بسته‌ای دریافت می‌کنند که شامل یک ظرف به سبک شیطان با حک شده VIN نام مالک و وسیله نقلیه، زیر لیوانی با نشان شیطان و مکعب‌های ویسکی، لیوان‌های سنگ، پوشش نشان سوپرشارژر Demon 170، و یک تصویر در بالای جلد بسته است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ojbqwb/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8A9k1P/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OozrVB/s1/2023-dodge-challenger-srt-demon-170.jpg

منبع:MOTOR1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ فروردين ۰۲ ، ۱۲:۵۰
pooya pj