CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkWAVq/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

Adrian Padeanu

در چین برای بازار محلی تولید خواهد شد.

با در نظر گرفتن تعداد زیادی از مدل های جدید عرضه شده در هر سال، بازار خودروی چین کاملاً جذاب است. یکی از بسیاری از بازیگران محلی، شرکت هیوندای موتور پکن، یک جوینت ونچر 50:50 است که توسط هیوندای و BAIC در سال 2002 ایجاد شد. کمتر از پنج سدان، یک مینی ون و چندین کراس اوور مانند توسان و سانتافه بزرگتر به فروش می رسد. یکی از دیگر مدل های قدیمی ix35 است که گمان می رود این موفاسا جدید جایگزین آن شود.

پیش از حضور عمومی در نمایشگاه خودرو شانگهای 2023 در هفته آینده، این مدل کامپکت در تصاویر رسمی فاش شده است. هیوندای پکن این عکس‌های مجاور را در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر کرد و طراحی عجیب و غریبی شبیه توسان را نشان داد. چراغ های عمودی پیچیده و چراغ های عقب استوانه ای شکل آن را از کراس اوور کامپکت معروف متمایز می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/JOXJgX/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

اگرچه مشخصات فنی هنوز توسط هیوندای فاش نشده است، اما این موارد به طور غیرمستقیم زمانی که موفاسا توسط وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین تایید شد، اعلام شد. وب‌سایت MIIT نشان داد که این کراس اوور جمع‌وجور 176.1 اینچ (4475 میلی‌متر) طول، 72.8 اینچ (1850 میلی‌متر) عرض و 65.5 اینچ (1665 میلی‌متر) ارتفاع خواهد داشت که مشابه با شاسی‌های کوتاه توسان فروخته شده در اروپا است. اندازه آن 105.5 اینچ (2680 میلی متر) بین محورها است و وزن آن 3227 پوند (1464 کیلوگرم) است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eo6EVK/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

همان سند نشان داد که هیوندای قصد دارد یک موتور 2.0 لیتری تنفس طبیعی قدیمی با قدرت 160 اسب بخار را به طور انحصاری به چرخ های جلو نصب کند. رسانه‌های محلی گزارش می‌دهند که موفاسا بعداً با تنظیمات هیبریدی نیز ارائه می‌شود، احتمالاً با پیکربندی هیبریدی ملایم 48 ولتی، اما در حال حاضر هیچ چیز رسمی نیست.

پس از حضور عمومی در اتو شانگهای، موفاسا مدت کوتاهی پس از آن در چین به فروش خواهد رسید. صحبتی در مورد عرضه این مدل به بازارهای دیگر وجود ندارد. تا آنجا که به نام مدل مربوط می شود، نام پدر سیمبا از انیمیشن کلاسیک سال 1994 دیزنی، شیر شاه، گرفته شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NG8rLM/s1/2023-hyundai-mufasa.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۱/۲۷
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی