شایعه شده است که پرچمدار چک بار دیگر در ابعاد بزرگ می شود.
نسل چهارم Skoda Superb ، پنجم اگر مدل اصلی 1934-1949 را در نظر بگیرید ، تا سال 2023 به بازار نمی آید ، اما شایعات هرگز نمی خوابند. گزارش جدیدی از Auto Express با هدف روشن ساختن چگونگی پیشرفت خودروی Mladá Boleslav در نسخه بعدی خود ، که انتظار می رود اندازه آن بیشتر شود تا از Octavia بزرگتر فاصله داشته باشد.
طبق گزارشات ، توماس شفر ، رئیس شرکت ، که بار دیگر در هر دو نوع لیفت بک و واگن به طور رسمی حضور یافته است ، ظاهراً Superb جدید آخرین موتور احتراق گروه فولکس واگن را نشان می دهد. موتورهای بنزینی و دیزلی کارآمدتری در دستور کار هستند تا بتوانند مقررات یورو 7 را که احتمالا در سال 2025 اجرا می شود ، برآورده سازند. در حالی که Skoda نسخه PHEV از Kodiaq را رد کرده است ، Octavia و Superb همچنان از پیشرانه های برقی استفاده می کنند. دو مدل خودروهای ناوگان محبوب هستند.
طرح های اولیه طراحی نشان می دهد که Skoda از نظر ظاهر بیرونی قایق را تکان نمی دهد زیرا Super23 2023 دارای تحولی در طراحی فعلی خواهد بود. ظاهراً تیزتر به نظر می رسد و عریض ترین جلوپنجره را که تا کنون توسط نام تجاری چک نصب شده است ، به کار می گیرد. گفته می شود که لیفت بک دارای خط سقف شیب دار کوپه تر و جلوتر عقب طولانی تر است ، احتمالاً برای ظرفیت بار بیشتر. خطوط قوی و گسترده کاراکتر جلوه ای جذاب تر به نمایه می بخشد.
ظاهراً بزرگترین تغییرات در داخل کابین اتفاق می افتد ، جایی که Superb اصلاح شده یک کابین کاملاً جدید را اتخاذ می کند که به نسل بعدی بزرگترین SUV این شرکت در اواخر این دهه می رسد. شفر به Auto Express گفت "فضای داخلی خودرو یک گام بزرگ به جلو است" ، و افزود که "زبان کاربر جدید ما را شامل می شود ، که به آنچه شما لمس و احساس می کنید گسترش می یابد. فوق العاده ابتدا آن را دریافت می کند ، و سپس [نسل دوم] Kodiaq بعد از."
وی در ادامه گفت که برخی از عناصر داخلی از Enyaq iV اقتباس شده و نشان می دهد که صفحه نمایش لمسی 13 اینچی SUV برقی را دریافت می کند. شوفر تصریح کرد که فضای داخلی Skoda باید "کاربردی ، شفاف و آسان برای استفاده باشد" ، زیرا Auto Express حدس می زند که یک شماره گیری یا سوئیچ فیزیکی می تواند چندین عملکرد را شامل شود.
تولید Superb از Kvasiny در جمهوری چک به کارخانه بازسازی Bratislava VW Group در اسلواکی منتقل می شود و در آنجا خط مونتاژ را با Passat بعدی ، که گفته می شود منحصراً به صورت واگن است ، به اشتراک می گذارد.
منبع: Motor1