CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۲ مطلب در مهر ۱۴۰۰ ثبت شده است

2023 Skoda Superb Rendered After The Official Sketches

Adrian Padeanu

شایعه شده است که پرچمدار چک بار دیگر در ابعاد بزرگ می شود.

نسل چهارم Skoda Superb ، پنجم اگر مدل اصلی 1934-1949 را در نظر بگیرید ، تا سال 2023 به بازار نمی آید ، اما شایعات هرگز نمی خوابند. گزارش جدیدی از Auto Express با هدف روشن ساختن چگونگی پیشرفت خودروی Mladá Boleslav در نسخه بعدی خود ، که انتظار می رود اندازه آن بیشتر شود تا از Octavia بزرگتر فاصله داشته باشد.

طبق گزارشات ، توماس شفر ، رئیس شرکت ، که بار دیگر در هر دو نوع لیفت بک و واگن به طور رسمی حضور یافته است ، ظاهراً Superb جدید آخرین موتور احتراق گروه فولکس واگن را نشان می دهد. موتورهای بنزینی و دیزلی کارآمدتری در دستور کار هستند تا بتوانند مقررات یورو 7 را که احتمالا در سال 2025 اجرا می شود ، برآورده سازند. در حالی که Skoda نسخه PHEV از Kodiaq را رد کرده است ، Octavia و Superb همچنان از پیشرانه های برقی استفاده می کنند. دو مدل خودروهای ناوگان محبوب هستند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/WBlzL/s1/2023-skoda-superb-rendering-rear.webp

طرح های اولیه طراحی نشان می دهد که Skoda از نظر ظاهر بیرونی قایق را تکان نمی دهد زیرا Super23 2023 دارای تحولی در طراحی فعلی خواهد بود. ظاهراً تیزتر به نظر می رسد و عریض ترین جلوپنجره را که تا کنون توسط نام تجاری چک نصب شده است ، به کار می گیرد. گفته می شود که لیفت بک دارای خط سقف شیب دار کوپه تر و جلوتر عقب طولانی تر است ، احتمالاً برای ظرفیت بار بیشتر. خطوط قوی و گسترده کاراکتر جلوه ای جذاب تر به نمایه می بخشد.

ظاهراً بزرگترین تغییرات در داخل کابین اتفاق می افتد ، جایی که Superb اصلاح شده یک کابین کاملاً جدید را اتخاذ می کند که به نسل بعدی بزرگترین SUV این شرکت در اواخر این دهه می رسد. شفر به Auto Express گفت "فضای داخلی خودرو یک گام بزرگ به جلو است" ، و افزود که "زبان کاربر جدید ما را شامل می شود ، که به آنچه شما لمس و احساس می کنید گسترش می یابد. فوق العاده ابتدا آن را دریافت می کند ، و سپس [نسل دوم] Kodiaq بعد از."

وی در ادامه گفت که برخی از عناصر داخلی از Enyaq iV اقتباس شده و نشان می دهد که صفحه نمایش لمسی 13 اینچی SUV برقی را دریافت می کند. شوفر تصریح کرد که فضای داخلی Skoda باید "کاربردی ، شفاف و آسان برای استفاده باشد" ، زیرا Auto Express حدس می زند که یک شماره گیری یا سوئیچ فیزیکی می تواند چندین عملکرد را شامل شود.

تولید Superb از Kvasiny در جمهوری چک به کارخانه بازسازی Bratislava VW Group در اسلواکی منتقل می شود و در آنجا خط مونتاژ را با Passat بعدی ، که گفته می شود منحصراً به صورت واگن است ، به اشتراک می گذارد.

منبع: Motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ مهر ۰۰ ، ۱۷:۰۵
pooya pj

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/09/4_6.jpg?w=211&h=119

Craig Jamieson

این بی ام و نیست.

با توجه به شباهت بسیار زیادی که به Z8 قدیمی دارید ، ممکن است بخاطر این که فکر می کنید بخشوده شوید. و در زیر کاپوت ، 4.8 لیتری V8 ترسناک BMW M3 GTS را خواهید یافت. بنابراین ، اگر شبیه یک اردک باشد ، و یک اردک شبیه اردک باشد ... ما در اینجا چه چیزی را از دست می دهیم؟

خوب ، بی ام و هرگز BMW Z8 کوپه تولید نکرد. حیف تر ، مخصوصاً اکنون که دیدیم چه چیزی می تواند باشد. و ، به عنوان مثال ، دو نفر ، بی ام و نیز این کار را نکرده است - این شکوه و عظمت ناشی از Smit Vehicle Engineering است ، یک لباس سفارشی که توسط Willem و Kaess Smit تأسیس شده است. آنها پس از بریدن دندان های خود با افرادی مانند Singer Vehicle Design و Tesla ، مغازه ای را برای ساخت خودرویی ساختند که جذابیت حسی و احساسی خام بی ام و هایی را که در بزرگسالی شیفته آن بودند ، به تصویر کشید.

و هرچه راه میانبری برای خاموشی و احساسات پیش می رود ، یک مسابقه با احترام V8 از M Division مکان خوبی برای شروع است - هشت بدنه دریچه گاز S65B44 ، فریاد زدن خط قرمز 8500 دور در دقیقه و کمک های سخاوتمندانه خشم افسار گسیخته همه چیزهایی است که ما از دست خواهیم داد. در مورد قدرت بنزین وقتی از بین می رود و برای اطمینان از اینکه هیچ چیزی زیر هر نوع بوشل پنهان نشده است ، ورودی فیبر کربن و اگزوز فولاد ضد زنگ / اینکونل وجود دارد.

در واقع ، ما نمی توانیم تصور کنیم که بحث داخلی شما بر سر این است که آیا شما یکی را می خواهید یا نه ، اما کدام بخش شما بیشتر آن را می خواهد - چشم ها یا گوش های شما. اوه ، و همه اینها به گیربکس شش سرعته دستی مناسب متصل شده است ، که حتی E92 M3 GTS با عملکرد محدود و فقط DCT را افزایش می دهد.

همه اینها خوب و خوب به نظر می رسد (و سپس برخی) ، اما اگر بقیه خودرو از مسیری که Z8 اصلی تعیین کرده است پیروی کنند ، پس چه؟ ببینید ، Z8 اصلی ، شاید ناعادلانه ، بدلیل اینکه بیش از حد یک رزمناو بوده است ، Beemer ساخته شده برای بلوارها بوده است ، نه جاده های B.

ما به سختی فکر می کنیم در اینجا چنین خواهد بود ؛ بر خلاف Z8 اصلی ، Oletha دارای یک دیفرانسیل لغزش محدود مکانیکی مناسب است-مفید است ، هنگامی که 450 اسب بخار قدرت و 320 پوند فوت به محور عقب راه پیدا می کند. بازوهای کنترل آلومینیومی جعلی سفارشی ، ترمزهای AP Racing ، سیستم تعلیق KW قابل تنظیم ، چرخ های مونوبلاک سبک وزن و لاستیک های Michelin Pilot Sport 4S را به آن اضافه کنید و این امکان را برای دور زدن با عبور از بلوار فراهم می کند.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/09/3_5.jpg?w=892&h=502

همچنین ، اگر از چرخ های تک بلوک استفاده نمی کنید و چرا آنها خوب هستند ، به ما اجازه دهید توضیح دهیم. بر خلاف بخش عمده ای از چرخ های آلیاژی ، آنها از یک بلوک فلزی (به همین دلیل نامیده می شوند) آسیاب شده اند ، و آنها را بسیار سبک وزن و قوی می کند. وزن کمتر چرخ به معنی جرم کمتری است ، به این معنی که سیستم تعلیق شما کارهای کمتری برای حفظ کشش دارد. همچنین جرم چرخشی کمتر به معنی شتاب بهتر و ترمز بهتر است. بنابراین ، چیز خوبی است. اما ، مانند همیشه ، ما منحرف می شویم.

برادران Smit به جای شروع با Z8 دردناک و گران قیمت و فوق العاده محدود ، سراغ کوپه Z4 قدیمی رفتند و تقریباً هر قسمت مکانیکی را جایگزین کردند-همانطور که قبلاً برداشت کرده اید-و بدنه نسبتاً Marmite را به نفع فیبر کربن خود کنار گذاشتند. ایجاد. نتیجه ما را وادار می کند تا از کتاب کلیشه های بزرگ موتور نویسنده برای عبارتی برای توصیف آن استفاده کنیم-شاید پشت دست شما زیبا باشد؟ اون یکی کار میکنه؟ - و وزن حاصل 1400 کیلوگرم است. بد نیست ، وقتی بیش از چهار لیتر V8 در جلو وجود دارد ، یک کابین مناسب برای گردش بزرگ با "سیستم صوتی با کیفیت صوتی خوب" در وسط و تفاوت بسیار مناسب در پشت.

بنابراین ، همانطور که گفتیم ، این BMW نیست. اما دقیقاً همان BMW ای است که ما می خواهیم.

منبع: TopGear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مهر ۰۰ ، ۱۴:۴۶
pooya pj