CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

۲ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

Anthony Alaniz

نسل پنجم سواری سوارو WRX چهار چرخ محرک بالاخره آمد. امروز با ظاهر جدیدی از داخل و خارج آغاز می شود که با پلت فرم و موتور جدید همراه شده است. این خودرو در نگاه اول کاملاً آشنا به نظر می رسد ، اما سوبارو برای بهبود عملکرد خود فراتر از افزودن قدرت بیشتر ، چندین تغییر ایجاد کرد. این خودروساز همچنین جدیدترین مدل جدید GT را برای سال 2022 معرفی می کند.

سوبارو موتور توربوشارژ چهار سیلندر WRX 2022 را از 2.0 به 2.4 لیتر افزایش می دهد. قدرت موتور جدید 271 اسب بخار (202 کیلووات) و 258 پوند فوت (349 نیوتن متر) گشتاور از 2000 تا 5،200 دور در دقیقه است. گشتاور بدون تغییر نسبت به مدل نسل چهارم است ، اما WRX جدید سه اسب بخار قدرت اضافی تولید می کند. موتور جدید با یک گیربکس شش سرعته دستی یا Subaru Performance Transmission-CVT-جفت می شود که قدرت را از طریق سیستم AWD سوبارو پمپ می کند. CVT مجهز به یک حالت دستی هشت سرعته است که از طریق دنده های تعویض شده روی فرمان قابل دسترسی است. یک کولر مایع گیربکس خارجی نیز موجود است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pKkNY/s1/2022-subaru-wrx.jpg

موتور جدید ممکن است برای برخی ناامید کننده باشد ، اما WRX 2022 بر روی پلت فرم جهانی سوبارو سوار می شود و چندین پیشرفت را به همراه دارد. شاسی جدید سفت تر از قبل است-افزایش 28 درصدی سختی پیچشی کلی و افزایش 75 درصدی استحکام محل نصب سیستم تعلیق-و به کاهش مرکز ثقل خودرو کمک می کند. سوبارو همچنین به جای زیر فریم ، نوار تثبیت کننده عقب را روی بدنه نصب می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/o07GE/s1/subaru-wrx-2022.jpg

استایل WRX 2022 را می توان تکاملی نامید ، اما کاملاً جدید است. چراغهای LED جدید جلو پنجره جلوپنجره شش ضلعی سوبارو را نشان می دهد که بزرگتر از مدل نسل چهارم است. یک اسکوپ بزرگ و پهن کاپوت بر موضع گسترده مدل تأکید می کند. در عقب نیز همینطور است ، چراغ های عقب جدید - که برای درخشش مانند ماگمای آتشفشانی طراحی شده اند - عناصر یک ظاهر طراحی شده را برجسته می کنند. سوبارو تغییرات کمتری را اعمال کرد ، مانند استفاده از آلومینیوم برای گلگیرهای جلو ، که 5 کیلو وزن کم می کند.

جدید برای سال 2022 تریم GT است (این خودرو سفید بالا است). این دستگاه فقط با اتوماتیک موجود است ، اما دارای دمپرهای کنترل الکترونیکی است. دارای سه تنظیمات - Comfort ، Normal و Sport است - و با یک Drive Drive Select Select جفت می شود که 430 گزینه مختلف سفارشی سازی را در اختیار رانندگان قرار می دهد. صندلی های Recaro منحصر به مدل هستند ، که دارای یک صندلی راننده قدرت هشت جهت است که در مشکی Ultrasuede با دوخت قرمز متضاد پیچیده شده است. همچنین دارای رینگ های اختصاصی 18 اینچی خاکستری مات با لاستیک های تابستانی 245/40 R18 است. مدل های غیر GT گزینه های آلیاژی 17 یا 18 اینچی را دریافت می کنند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/xNmAP/s1/subaru-wrx-2022.jpg

در داخل ، WRX 2022 با چیدمانی کاملاً جدید از مسافران استقبال می کند. صفحه نمایش سرگرمی 11.6 اینچی وجود دارد. Apple CarPlay ، Android Auto ، اتصال بلوتوث و موارد دیگر استاندارد هستند. گزینه ها شامل سیستم صوتی Harman Kardon با 11 بلندگو است. WRX همچنین با فناوری کمک راننده Subaru's EyeSight همراه خواهد بود.

سوبارو هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت ارائه نکرده است ، اما مدل 2021 با قیمتی بیش از 27000 دلار شروع می شود. قیمت ممکن است کمی افزایش یابد ، اما ما انتظار نداریم که افزایش چشمگیری داشته باشد. با بالاخره WRX جدید در اینجا ، می توانیم توجه خود را به انتظار داغ ترین نسخه WRX STI معطوف کنیم. شایعات حاکی از آن است که تابستان آینده آغاز می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ZWL2o/s1/2022-subaru-wrx.jpg

منبع: motor1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ شهریور ۰۰ ، ۲۳:۳۴
pooya pj

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/03cyanedition_01.jpg?w=892&h=502

Tom Harrison

03 فقط برای چین ، پلت فرم مشترکی با Volvo XC40 و Polestar 2 دارد.

در اینجا ماشینی وجود دارد که احتمالاً هرگز ، هرگز در اروپا نمی بینید. این یک نسخه عجیب و غریب از Lynk & Co 03 است که برای جشن سه عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی جهان در این شرکت ساخته شده است. شما ممکن است خودرو را نشناسید ، اما باید رنگ را تشخیص دهید - این کار کار Cyan Racing است ، که 03 را در WTCR اجرا می کند و سال گذشته آن رستومود باشکوه Volvo P1800 را ساخت.

Lynk & Co بخشی از جیلی است که مالک ولوو نیز می باشد. 03 بنابراین بر اساس همان پلت فرم CMA با ولوو XC40 و Polestar 2 است. Cyan تیم مسابقه ای است که قبلاً با نام Polestar شناخته می شد-هنگامی که ولوو این نام را به دلیل عملکرد تمام الکتریکی خود اختصاص داد ، دوباره به Cyan Racing تغییر نام داد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/03cyanedition_03.jpg?w=892&h=502

'03+ Cyan Edition '، که فقط در چین در دسترس خواهد بود ، به طور کامل مشخص شده است. ما در مورد ترمزهای Akebono ، لاستیک های چسبناک میشلن ، یک تقسیم کننده کربنی جلو و بال عقب و دمپرهای Bilstein قابل تنظیم صحبت می کنیم. هرچند که در خط مستقیم به طور قابل توجهی سریع نیست ، و تنها 261 اسب بخار قدرت بازی دارد. مراقب باشید که آن را با مفهوم Lynk & Co Cyan Racing Concept 2019 اشتباه بگیرید ، که "حلقه را در یک سرعت سریع 7 متری 20 ثانیه انجام داد.

منبع: Top Gear

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ شهریور ۰۰ ، ۱۸:۵۹
pooya pj