CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/03cyanedition_01.jpg?w=892&h=502

Tom Harrison

03 فقط برای چین ، پلت فرم مشترکی با Volvo XC40 و Polestar 2 دارد.

در اینجا ماشینی وجود دارد که احتمالاً هرگز ، هرگز در اروپا نمی بینید. این یک نسخه عجیب و غریب از Lynk & Co 03 است که برای جشن سه عنوان قهرمانی مسابقات اتومبیلرانی جهان در این شرکت ساخته شده است. شما ممکن است خودرو را نشناسید ، اما باید رنگ را تشخیص دهید - این کار کار Cyan Racing است ، که 03 را در WTCR اجرا می کند و سال گذشته آن رستومود باشکوه Volvo P1800 را ساخت.

Lynk & Co بخشی از جیلی است که مالک ولوو نیز می باشد. 03 بنابراین بر اساس همان پلت فرم CMA با ولوو XC40 و Polestar 2 است. Cyan تیم مسابقه ای است که قبلاً با نام Polestar شناخته می شد-هنگامی که ولوو این نام را به دلیل عملکرد تمام الکتریکی خود اختصاص داد ، دوباره به Cyan Racing تغییر نام داد.

https://www.topgear.com/sites/default/files/2021/08/03cyanedition_03.jpg?w=892&h=502

'03+ Cyan Edition '، که فقط در چین در دسترس خواهد بود ، به طور کامل مشخص شده است. ما در مورد ترمزهای Akebono ، لاستیک های چسبناک میشلن ، یک تقسیم کننده کربنی جلو و بال عقب و دمپرهای Bilstein قابل تنظیم صحبت می کنیم. هرچند که در خط مستقیم به طور قابل توجهی سریع نیست ، و تنها 261 اسب بخار قدرت بازی دارد. مراقب باشید که آن را با مفهوم Lynk & Co Cyan Racing Concept 2019 اشتباه بگیرید ، که "حلقه را در یک سرعت سریع 7 متری 20 ثانیه انجام داد.

منبع: Top Gear

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۰/۰۶/۰۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی