CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

فولکس واگن تائوس 2025 این است.

سه شنبه, ۲۷ شهریور ۱۴۰۳، ۰۷:۴۶ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lE37GM/s2/2025-volkswagen-taos.webp

Christopher Smith

تغییرات طراحی بیرونی با به‌روزرسانی‌های فنی و قدرت بیشتر زیر کاپوت همراه است.

فولکس واگن تاوس 2025 یک خودروی نسل بعدی نیست، اما به‌روزرسانی ساده مدل سال گذشته نیز نیست. این SUV در نمای بیرونی بازطراحی متوسطی دارد و آن را با سایر خودروهای فولکس واگن تطبیق می دهد. فضای داخلی نیز ارتقا یافته است و موتور قدرتمندتری در زیر کاپوت، از جمله موارد دیگر وجود دارد.

بیایید با نمای بیرونی شروع کنیم، جایی که یک نمای جلو و جلوپنجره جدید پیدا خواهید کرد. در واقع، جلوپنجره در حال حاضر به قسمت پایینی کاهش یافته است و قسمت بالایی از نوار نازک نوری مشابه خودروهایی مانند GTI، Jetta و ID استفاده می کند. وزوز این چراغ‌های جلو به چراغ‌های LED کوچک‌تر - در حال حاضر استاندارد در سراسر خط Taos - در گوشه‌ها متصل می‌شود و قسمت پایینی را برای حمل یک جلوپنجره جدید و بزرگ‌تر می‌گذارد. یک تم مشابه در پشت وجود دارد، یعنی با یک نوار نور که چراغ‌های عقب را به هم متصل می‌کند که هنوز هم اندازه هستند، اما اکنون بدنه‌های بازطراحی شده دارند. بقیه ادامه دارد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/zxq9Jq/s6/2025-volkswagen-taos.webp

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Zngmzz/s6/2025-volkswagen-taos.webp

https://cdn.motor1.com/images/mgl/40EmYk/s4/2025-volkswagen-taos.webp

در همین حال، در داخل، یک داشبورد جدید به لطف صفحه نمایش لمسی مرکزی 8.0 اینچی شناور، مشابه و در عین حال متفاوت به نظر می رسد. این استاندارد در سراسر خط تولید است و جایگزین صفحه نمایش یکپارچه 6.5 اینچی قبلی می شود. در نتیجه، پنل داشبورد بالایی اصلاح شد و فولکس‌واگن برای اندازه‌گیری خوب، تنظیمات جدیدی برای کنترل آب و هوا اضافه می‌کند. از نظر فنی، کنترل فاصله پارک و سیستم نور تطبیقی ​​جلو اکنون در تریم‌های SE در دسترس هستند.

احتمالاً مورد توجه خریداران بالقوه تغییراتی است که در پیشرانه این SUV کوچک ایجاد شده است. هنوز هم از یک موتور 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ استفاده می کند، اما مهندسان به آن رینگ های پیستون جدید، انژکتور، یک اینترکولر بزرگتر و یک محفظه توربو جدید می دهند. نتیجه 174 اسب بخار است که نسبت به مدل قدیمی 16 اسب بخار افزایش یافته است. و اکنون بدون توجه به خط پیشرانه از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به زمین می رود. این جایگزین جعبه هفت سرعته DSG مورد استفاده در مدل‌های چهار چرخ متحرک 4Motion است، تغییری که فولکس‌واگن می‌گوید بهبودی است که مشتریان درخواست کرده‌اند.

و Taos مشتریانی دارد. در بازار ایالات متحده، کوچکترین SUV فولکس‌واگن از زمان معرفی خود برای مدل سال 2022 به طور میانگین حدود 60000 فروش در سال داشته است. برای کمک به جذب خریداران جدید، سال 2025 انتخاب چرخ های بیشتری و سه رنگ بیرونی جدید را برای تائو به ارمغان می آورد: سبز خزه ای روشن، مروارید آبی مونتری و خاکستری یادبود.

قیمت فولکس واگن تاوس 2025 نزدیک به تاریخ فروش آن در اواخر سال جاری اعلام خواهد شد. احتمالاً قیمت آن بیشتر از مدل قبلی خواهد بود که برای مدل پایه Taos S با دیفرانسیل جلو از 25420 دلار شروع می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/MkYJgm/s1/2025-volkswagen-taos.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Rq29kx/s1/2025-volkswagen-taos.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jlw9WR/s1/2025-volkswagen-taos.jpg

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۲۷
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی