CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

نیسان پاترول جدید دارای موتور پایه V6 تنفس طبیعی است.

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۵۹ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pb309v/s2/2025-nissan-patrol.webp

Adrian Padeanu

هنوز هم می توان Armada را بدون توربو داشت، اما نه در ایالات متحده.

بالاخره یک نیسان پاترول جدید وجود دارد. مدل نسل هفتم جایگزین مدل قدیمی ای می شود که کمتر از 14 سال از فروش آن می گذرد. بسیار شبیه به Armada 2025 برای ایالات متحده، V-8 تنفس طبیعی را از دست می دهد. با این حال، پاترول هنوز هم می تواند بدون القاء اجباری داشته باشد. بله، یک وسیله نقلیه کاملاً جدید در سال 2024 با موتور NA عرضه می شود که به طور کلی از برق رسانی صرف نظر می کند.

در حالی که تمام تصاویر و اولین نمایش جهانی از ابوظبی بر روی آفرود غول پیکر با موتور 3.5 لیتری V-6 توئین توربو متمرکز شده است، برخی بازارها نیز از موتور پایه 3.8 لیتری V-6 برخوردار خواهند شد. موتور بدون توربو دارای قدرت 316 اسب بخار و 285 پوند فوت است. این بدان معناست که قدرت آن 109 اسب بخار و 231 پوند فوت کاهش یافته است. چرا کسی باید موتور تنفس طبیعی را روی نیروگاه توربو قرار دهد؟ ما می توانیم حداقل به دو دلیل فکر کنیم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/MkY3Mw/s4/2025-nissan-patrol.webp

از آنجایی که NA به عنوان موتور پایه عمل می کند، ارزان تر خواهد بود. علاوه بر این، برخی تصور می‌کنند که این موتور در درازمدت با کنار گذاشتن جفت توربو موتور قابل اعتمادتر خواهد بود. از طرف دیگر، جدای از قربانی کردن اسب بخار و گشتاور زیاد، مصرف سوخت احتمالاً بسیار بالاتر خواهد بود. این امر به ویژه با توجه به اینکه پاترول یک وسیله نقلیه عظیم و سنگین است صادق است، به طوری که موتور 3.8 لیتری NA باید سخت کار کند. بسیار شبیه موتور توئین توربو، نیرو را از طریق یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به هر دو محور انتقال می دهد.

هیچ صحبتی در مورد نسخه Nismo وجود ندارد، اما ما به شما یادآوری می کنیم که پاترول نسل قبلی یک مشتق با عملکرد بالا تولید کرده است. کمی تهاجمی تر به نظر می رسید و کمی اسب بخار اضافی داشت اما چیزی برای نوشتن نداشت. اگر نیسان یک مدل دیگر عرضه کند و ببیند که در حال حاضر حتی یک آریا نیسمو کاملاً برقی وجود دارد، خیلی تعجب نخواهیم کرد. سال گذشته، ژاپن یک Skyline Nismo دریافت کرد، بنابراین دلایلی وجود دارد که معتقدیم نیسان مایل است خودروهای بیشتری با نشان نیسمو را با خطر رقیق کردن نام تجاری عرضه کند.

پاترول در امارات متحده عربی، عربستان سعودی و سایر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس (GCC) فروخته خواهد شد. در استرالیا، این غول به جای آرمادا به نام گشت نیز شناخته می شود. از اول نوامبر در امارات متحده عربی، عربستان سعودی و منطقه خاورمیانه گسترده تر به فروش می رسد. به طرز عجیبی، موتور دیزلی معرفی نشده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pb309v/s1/2025-nissan-patrol.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9m49p1/s1/2025-nissan-patrol.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/MkY3Mw/s1/2025-nissan-patrol.jpg

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی