CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

نیسان آرمادا 2025

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۵۵ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkNKgx/s2/2025-nissan-armada.webp

Jeff Perez

این شاسی بلند سه ردیفه برای اولین بار دارای موتور جدید، طراحی مجدد تیز و تریم آفرود Pro-4X خشن است.

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند نیسان برای سال 2025 تغییر بسیار زیادی پیدا می‌کند. آرمادا سه ردیفه کاملاً از پایه کنار گذاشته شده است، با نمای بیرونی تیزتر، فضای داخلی با فناوری سنگین، موتور جدید و برای اولین بار در ایالات متحده، تریم ناهموار آفرود

نیروبخش آرمادا 2025 یک موتور 3.5 لیتری V-6 توربوشارژ دوقلو جدید است که از Infiniti QX80 قرض گرفته شده است. در اینجا 425 اسب بخار قدرت و 516 پوند فوت گشتاور، 25 اسب بخار و 103 پوند فوت بهتر از V-8 خروجی است. این موتور جدید با یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک و چهار چرخ متحرک تطبیقی ​​استاندارد جفت می شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/BXxAem/s4/2025-nissan-armada.webp

Armada 2025 شاهد افزایش 25 درصدی استحکام پیچشی نسبت به مدل خروجی و افزایش 57 درصدی در سفتی جانبی است. نیسان می‌گوید این به آرمادا کیفیت سواری بهبود یافته‌ای می‌دهد و با تریم جدید Pro-4X آن را در خارج از جاده توانمندتر می‌کند. و با یک اتصال یدک کش کلاس چهار استاندارد یکپارچه، آرمادا می تواند تا 8500 پوند را یدک بکشد.

تریم آفرود Pro-4X نیسان برای اولین بار به آرمادا راه پیدا می کند و ارتقاهایی مانند لاستیک های 20 اینچی تمام زمینی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، صفحه اسکید فلزی و دیفرانسیل عقب قفل کننده الکترونیکی واقعی را به آن اضافه می کند. این تفاوت قفل زمانی در انحصار نیسان پاترول بازار خاورمیانه بود – اکنون بالاخره در ایالات متحده در دسترس است.

با تعلیق بادی در بالاترین حالت خود، Armada Pro-4X دارای 9.6 اینچ فاصله از زمین و 2.1 اینچ بلندتر از ارتفاع استاندارد است. یک نمای جلوی اصلاح شده با طراحی جلوپنجره سه شیار برگشتی، رویکرد را بهبود می بخشد و سپر عقب ارتقا یافته مشابهی، حرکت را بهبود می بخشد. در مجموع، Armada Pro-4X دارای زاویه نزدیک شدن 33.9 درجه، زاویه شکست 25.3 درجه و زاویه خروج 24.3 درجه است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/8AYPvM/s4/2025-nissan-armada.webp

کسانی که علاقه کمتری به استفاده از Armada خود در خارج از جاده دارند، می توانند مدل جدید Platinum Reserve را انتخاب کنند که در بالای خط تولید قرار دارد. این خودرو دارای چرخ‌های 22 اینچی انحصاری، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، نوار نور LED عقب با میله چراغ عقب با عرض کامل، و ارتقاء داخل آن مانند صندلی‌های ماساژور برای راننده و سرنشین و نمایشگر هدآپ است.

Armada 2025 با تجهیزات ایمنی استاندارد مانند ترمز اضطراری خودکار، کمک نور بالا، نظارت بر نقاط کور، هشدار خروج از خط، و غیره بارگیری شده است. جدید برای سال 2025 یک نمای جلو عریض با دید تا 170 درجه در جلوی خودرو و یک کاپوت "نامرئی" در برخی مدل‌ها مانند Pro-4X است.

Pro Pilot Assist با ورودی فرمان، شتاب و ترمز در تمام مدل‌های 2025 آرمادا به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود. SL و بالاتر حتی سیستم Pro Pilot 2.1 نیسان را ارائه می دهد که شامل عملکرد هندزفری برای رانندگی در بزرگراه است. این خودرو ورودی های ترمز، شتاب و فرمان را با کمک خودکار تغییر خط ترکیب می کند. این سومین مدل نیسانی است که Pro Pilot 2.1 را پس از Ariya و Rogue ارائه می دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZEpQW/s4/2025-nissan-armada.webp

دو صفحه نمایش 12.3 اینچی فضای داخلی را زیبا می کند - یک خوشه دیجیتال و یک صفحه لمسی مرکزی - با عملکردهای Google مانند نقشه ها، دستیار و فروشگاه Play موجود در SL و بالاتر. حرکت به سمت مدل‌های Pro-4X، Platinum، یا Platinum Reserve، دو نمایشگر 14.3 اینچی (مانند نمونه‌های Infiniti QX80) با عملکرد بیشتر را برای شما به ارمغان می‌آورد. Apple CarPlay و Android Auto بی‌سیم در همه موارد استاندارد هستند.

نیسان آرمادا 2025 هنوز قیمتی ندارد، اما این شرکت می‌گوید که با جایگزین‌هایی مانند شورولت تاهو، فورد اکسپدیشن، تویوتا سکویا و سایرین رقابت خواهد کرد. این SUV به روز شده اواخر امسال به فروش می رسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/QevY33/s1/2025-nissan-armada.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/rKEnZE/s1/2025-nissan-armada.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZEpQW/s1/2025-nissan-armada.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jlwxE7/s1/2025-nissan-armada.jpg

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی