CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

آئودی Q5 2025 جدید

چهارشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۳، ۰۴:۲۹ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NQNvx/s2/2025-audi-q5.webp

Alex Goy

آئودی Q5 2025 دارای دو گزینه موتور جدید، فضای داخلی به روز شده و طراحی جدید تیز است.

به اشتراک گذاشتن یک پلتفرم به این معنی است که آنها فناوری زیادی را به اشتراک می گذارند. ممکن است تنظیمات سرگرمی دیجیتال استیج را از A5 تشخیص دهید. این یک صفحه نمایش OLED MMI خمیده بزرگ است که از یک صفحه نمایش مجازی کابین خلبان 11.9 اینچی و یک صفحه نمایش لمسی MMI 14.5 اینچی تشکیل شده است. اولی قسمت هایی را که راننده باید بداند کنترل می کند، در حالی که دومی هر کاری را که انتظار دارید انجام می دهد. برای رانندگانی که مهارت مکالمه ندارند، یک صفحه نمایش 10.9 اینچی اختیاری برای مسافران وجود دارد که می‌توانند با آن بازی کنند.

همچنین می‌توانید صفحه نمایش قابل تنظیم Q5 را تشخیص دهید، که علاوه بر نمایش اطلاعات حیاتی، به رانندگان اجازه می‌دهد تا در هنگام پرواز در میان عملکردهای مختلف اطلاعات سرگرمی حرکت کنند. یک چراغ تعامل پویا پهنای کابین خلبان را می‌پوشاند و به اتفاقاتی که برای ماشین می‌افتد واکنش نشان می‌دهد، نمایش خوش‌آمدگویی منظمی ارائه می‌دهد یا هنگام خروج، نمایشی دلپذیر را ارائه می‌دهد.

به عنوان یک SUV، باید کاربردی باشد. با نشستن در داخل آن، فضای زیادی برای انسان‌های با اندازه متوسط ​​(به‌طور متوسط) از جلو و عقب وجود دارد، بنابراین خانواده‌های معمولی نباید هیچ شکایتی داشته باشند، مگر اینکه قد همه آنها هفت فوت باشد، یا به طور منظم مقادیر زیادی 2x4 خریداری کنند. آئودی می گوید 52.0 فوت مکعب فضا در صندوق عقب با صندلی های پایین وجود دارد، بنابراین شما می توانید قبل از اینکه تصمیم بگیرید به کامیون نیاز دارید کمی با آن کار کنید. قیمت در اروپا از 52,300 یورو، تقریباً 58,000 دلار شروع می شود و SQ5 از 82,900 یورو یا حدود 92,000 دلار شروع می شود.

مشخصات کامل ایالات متحده هنوز در حال تصمیم گیری است، به این معنی که ارقام مسافت پیموده شده EPA، سطوح تریم و قیمت هنوز ناشناخته است. با نزدیک‌تر شدن زمان عرضه Q5 و SQ5 در سال 2025، اطلاعات بیشتری خواهیم فهمید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/eoKoNE/s1/2025-audi-q5.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NGgGVG/s1/2025-audi-q5.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/E6x6A3/s1/2025-audi-q5.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jlwlZR/s1/2025-audi-q5.jpg

منبع: Motor1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳/۰۶/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی