CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7Zm2KJ/s3/2024-hyundai-elantra-exterior-spy-photo.jpg

Christopher Smith

مدل جدید قبلاً در کره جنوبی معرفی شده است، اما این اولین نگاه ما در آمریکای شمالی با نشان Elantra است.

هیوندای در حال تجدید نظر در ظاهر سدان های خود در سراسر جهان است و النترا در ردیف بعدی قرار دارد. این اولین باری نیست که ما این سدان فیس لیفت شده را می بینیم، اما این اولین نگاه ما به یک مدل آمریکای شمالی است که نشان النترا را بر تن دارد.

شاید به یاد بیاورید که هیوندای آوانته در اوایل ماه مارس ظاهر شد. این نامی است که به سدان کامپکت در بازار خانگی هیوندای کره جنوبی داده اند و به طور کامل با نزدیک به 50 تصویر ارائه شده است. همیشه این احتمال وجود دارد که تغییراتی برای بازارهای مختلف ایجاد شود، اما دسته جدید عکس‌های جاسوسی ما همان فاسیای به‌روز شده را نشان می‌دهد که مشبک تک تکه بحث‌برانگیز مدل فعلی را به بخش‌های بالا و پایین تقسیم می‌کند. درمان مشابهی برای خواهر و برادر بزرگتر سوناتا انجام شد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koBGrN/s3/2024-hyundai-elantra-exterior-spy-photo.webp

با فاسیای جدید چراغ‌های جلو باریک‌تر و گلگیرهای به‌روز شده برای سازگاری با تغییرات ارائه می‌شود. یک کاپوت جدید دارای خطوط مجسمه‌سازی شده بدنه است که برای اتصال به خطوط مشابه روی فاسیا به جلو کشیده می‌شوند و نشان بزرگ هیوندای در وسط قرار گرفته است. نمای عقب نیز به روز شده است و با تغییرات جزئی در چراغ های عقب در بالا، ظاهری جسورانه و جدید را به قسمت پایینی ارائه می دهد. نشان در پشت نشان می دهد که این Elantra خاص یک سطح تریم محدود است. به طور خلاصه، دقیقاً شبیه آوانته ای است که چند ماه پیش دیدیم.

در حالی که مشاهدات LA ما شامل عکس‌های داخلی نمی‌شود، دلیلی وجود ندارد که باور کنیم تفاوتی با آوانته به‌روزرسانی‌شده خواهد داشت، که تفاوتی با Elantra فعلی ندارد، اما برای چند تغییر فنی تفاوتی ندارد. یک داشبورد داخلی از جمله ویژگی های جدید است، به همراه یک سیستم تهویه مطبوع هوشمند که به کاهش احتمال کپک زدن در خودرو کمک می کند. البته، تضمینی وجود ندارد که این اقلام بخشی از Elantra جدید در آمریکای شمالی باشند.

برای طرفداران عملکرد، Elantra N باید بازگردد. این در حال حاضر با آوانته به‌روزرسانی شده، پیش‌نمایش شده در ماه آوریل وجود دارد، اگرچه هنوز هیچ خبری در مورد تغییرات احتمالی در پیشرانه وجود ندارد. الانترا N فعلی 276 اسب بخار قدرت دارد، در حالی که در ایالات متحده، الانترا استاندارد دارای یک موتور 2.0 لیتری چهار دیگ با قدرت 147 اسب بخار یا یک موتور 1.6 لیتری توربو با 201 اسب بخار است. النترا هیبریدی نیز وجود دارد که از یک موتور 1.6 لیتری غیر توربو و یک موتور الکتریکی با قدرت 139 اسب بخار استفاده می کند.

ما انتظار داریم که هیوندای به‌زودی، احتمالاً در چند هفته آینده، اما حداکثر تا پاییز، النترا 2024 را به‌طور رسمی معرفی کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mNpA1/s1/2024-hyundai-elantra-exterior-spy-photo.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲/۰۲/۲۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی