CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://img-s-msn-com.akamaized.net/tenant/amp/entityid/AA13SL5d.img?h=630&w=1200&m=6&q=60&o=t&l=f&f=jpg

Angel Sergeev

این شاسی بلند از فناوری اطلاعات سرگرمی iDrive 8 BMW بهره می برد.

با جابجایی بیش از 82000 دستگاه در سال گذشته، بی‌ام‌و X5 پرفروش‌ترین نام این برند در سال 2022 در ایالات متحده بود. با این حال، رقابت در بخش SUV لوکس خواب نیست و اخیراً مرسدس بنز از خودروی تازه‌شده رونمایی کرد. محدوده GLE. بی‌ام‌و خیلی منتظر نمی‌ماند تا X5 فیس لیفت شده را معرفی کند و گزارش جدید نشان می‌دهد که اولین نمایش برای سه شنبه آینده، 7 فوریه برنامه‌ریزی شده است.

این اطلاعات از سوی همکاران ما در بلاگ BMW آمده است. در مقاله اخیری که جزئیات فیس لیفت مرسدس GLE را شرح می دهد، نیکو دماتیا، سردبیر می گوید که X5 LCI قرار است پنج روز دیگر رونمایی شود. ما نمی دانیم که چه زمانی اولین نمایش آن آغاز می شود، اما مطمئناً جزو اولین کسانی در جهان خواهیم بود که در مورد X5 فیس لیفت شده گزارش می دهیم، پس با ما همراه باشید.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzX4BM/s1/bmw-x5-hybrid-spy-shots.jpg

با این حال، ما می دانیم که تازه سازی SUV لوکس باواریا تجدید نظرهای بصری زیادی را به همراه نخواهد داشت. در جلو، ما انتظار داریم که چراغ‌های جلوی اصلاح‌شده و جلوپنجره رادیاتور را ببینیم. در پشت، چراغ‌های عقب احتمالاً گرافیک داخلی جدید و همچنین برخی تغییرات کوچک دیگر در طراحی نمای عقب دارند.

با این حال، بهبودهای قابل توجهی در داخل کابین وجود خواهد داشت. X5 به‌روزرسانی شده مطمئناً فناوری iDrive 8 بی‌ام‌و را با صفحه‌نمایش دوگانه برای داشبورد دریافت خواهد کرد. گزینه های جدید تریم و اثاثه یا لوازم داخلی نیز محتمل است، اگرچه تاکنون چیزی تایید نشده است. به تازگی، BMW iDrive 9 جدید را معرفی کرده است، اما احتمالاً تا زمانی که مدل نسل بعدی از راه برسد، در X5 در دسترس نخواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/40ZO4K/s1/bmw-x5-hybrid-spy-shots.jpg

در زیر کاپوت نیز تغییراتی ایجاد خواهد شد. شایعات در خیابان این است که خودروساز می خواهد X5 xDrive45e را با یک پلاگین هیبریدی قدرتمندتر جایگزین کند. این PHEV جدید موتور 3.0 لیتری شش سیلندر خطی توربوشارژ BMW را با یک موتور الکتریکی برای حداکثر قدرت 389 اسب بخار (290 کیلووات) و 443 پوند فوت (600 نیوتن متر) گشتاور جفت می کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEK0ll/s1/bmw-x5-hybrid-spy-shots.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۱۴
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی