CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VzXqxG/s3/2024-mercedes-amg-cla-class.jpg

Chris Bruce

چندین مدل دارای یک سیستم الکتریکی 48 ولتی و یک استارت ژنراتور مبتنی بر تسمه هستند.

سری جدید مرسدس بنز CLA کلاس 2024 با ظاهری به روز، فناوری بهبود یافته و ارتقاء پیشرانه وارد بازار می شود. کل خانواده مدل های اصلاح شده اواخر امسال در ایالات متحده به فروش می رسد. قیمت گذاری نزدیک به ورود آنها در دسترس خواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/40ZnXM/s1/2024-mercedes-amg-cla-class.jpg

به عنوان نقطه ورود در خط تولید، CLA 250 دیفرانسیل جلو و CLA 250 4Matic تمام چرخ محرک وجود دارد. آنها همچنان از یک توربوشارژ 2.0 لیتری چهار سیلندر با قدرت 221 اسب بخار (165 کیلووات) استفاده می کنند. این پیشرانه دارای یک سیستم الکتریکی 48 ولتی و یک استارت ژنراتور تسمه محور است که 13 اسب بخار (10 کیلووات) قدرت تولید می کند تا زمانی که سیستم استارت-استاپ موتور را خاموش می کند، به آرامی حرکت کند.

این خودروها دماغه ای به روز شده با نمای جلوی بازطراحی شده و الگوی ستاره ای برای مش در جلوپنجره مرکزی دریافت می کنند. چراغ های جلو دارای گرافیک جدیدی در داخل لامپ ها هستند. در پشت، طراحان دیفیوزر را تغییر می دهند.

مرسدس مدل‌های جدید CLA 250 را در رنگ‌های جدید Hyper Blue و Starling Blue ارائه می‌کند. همچنین سه طرح چرخ اضافی نیز وجود دارد.

در داخل، آنها اکنون به صورت استاندارد با صفحه نمایش 10.25 اینچی برای خوشه ابزار و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی عرضه می شوند. نرم افزار MBUX دارای سبک های جدید نمایش کلاسیک، اسپرت و محتاطانه است. فرمان از چرم Nappa استفاده می کند و نسخه گرم شونده نیز یک آپشن است. انتخاب‌های به‌روزشده تریم کابین شامل موادی با ظاهر کربن تیره، چوب نمدار قهوه‌ای با منافذ باز یا میکروفیبر قهوه‌ای است. استریوی اختیاری Burmester از قابلیت Dolby Atmos بهره می برد.

پکیج پارکینگ استاندارد است و شامل دید دوربین 360 درجه است. بسته کمک راننده موجود برای بهبود کنترل فرمان برای سیستم کمکی حفظ بین خطوط به روز شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Mk3oxp/s1/2024-mercedes-amg-cla-class.jpg

خط تولید AMG CLA از مدل های 35 و 45 S تشکیل شده است. 35 همچنین دارای یک سیستم الکتریکی 48 ولتی و استارت ژنراتور مبتنی بر تسمه است. موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ همچنان 302 اسب بخار (225 کیلووات) تولید می کند. اکنون به جای گیربکس هشت سرعته دوکلاچه، به جای گیربکس هفت چرخ دنده فعلی متصل می شود.

45 S اکنون 416 اسب بخار (310 کیلووات) به جای 382 اسب بخار قبلی (285 کیلووات) تولید می کند. گشتاور به جای 354 پوند فوت (480 نیوتن متر) به 369 پوند فوت (500 نیوتن متر) می رسد. مرسدس زمان تخمینی شتاب را به 60 مایل در ساعت (96 کیلومتر در ساعت) 4.0 ثانیه تغییر نمی دهد.

مدل‌های AMG نیز دارای نمای جلویی جدید هستند. چراغ های جلو و عقب گرافیک اصلاح شده ای دارند. 45 S با بسته پلاس آئرودینامیک AMG موجود است که یک اسپویلر عقب ثابت اضافه می کند.

35 سه طرح چرخ جدید دریافت می کند. مجموعه استاندارد شامل چرخ‌های 10 پره و 18 اینچی با روکش مشکی براق و سطوح ماشین‌کاری شده است. یک گزینه 19 اینچی دارای پنج جفت پره است و دارای سطوح ماشینکاری شده یا لبه ماشینکاری شده است.

45 استاندارد با طراحی 19 اینچی با سطوح ماشینکاری شده عرضه می شود. ظاهر 19 اینچی دیگر اختیاری است.

در داخل، گزینه‌های تودوزی جدید ترکیبی از Sage Grey و Black MB-Tex یا ترکیبی اختیاری از چرم قرمز و مشکی هستند. تریم چوب نمدار قهوه ای منافذ باز موجود است. یک فرمان به روز دارای دو پره روی هم در موقعیت های ساعت 3 و 9 است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/RqnwxA/s1/2024-mercedes-amg-cla-class.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/XB3QMk/s1/2024-mercedes-benz-cla-class.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/pb0yeV/s1/2024-mercedes-benz-cla-class.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEK8ng/s1/2024-mercedes-benz-cla-class.jpg

منبع:MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۱۱/۰۱
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی