Opel Mokka Electric 2023 با قدرت بیشتر و باتری بزرگتر معرفی شد.
اکنون می تواند 20 درصد بیشتر از قبل پیش رود.
Stellantis متعهد شده است تا پایان این دهه در اروپا صرفاً برقی شود، و برای رسیدن به آن، سعی دارد با درمان تدریجی اضطراب محدوده، خریداران بیشتری را جذب کند. پژو E-308 در ماه سپتامبر قبل از مدل مشابه Astra Electric در اواخر ماه گذشته معرفی شد که هر دو دارای باتری 54 کیلووات ساعتی بودند. با ظرفیت قابل استفاده 51 کیلووات ساعت، بسته لیتیوم یونی اکنون در موکا الکتریک برای مدل 2023 نصب می شود.
به لطف باتری بزرگتر، برد کراس اوور ساب کامپکت الکتریکی از 338 به 406 کیلومتر (210 تا 252 مایل) قبلی در چرخه WLTP افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش 20 درصدی است. حدود نیم ساعت طول می کشد تا باتری تا 80 درصد شارژ شود، مشروط بر اینکه از یک ایستگاه DC 100 کیلوواتی استفاده کنید. جالب توجه است که مصرف انرژی به 15.2 کیلووات ساعت در هر 100 کیلومتر (62 مایل) کاهش یافته است.
لازم به ذکر است که برد کمی کمتر از E-308 (400 کیلومتر یا 250 مایل) و آسترا الکتریک (416 کیلومتر یا 258 مایل) است. با ارتقای بسته باتری E-208 توسط پژو، فقط زمان زیادی است که Corsa مربوطه آب اضافی را دریافت کند. تصاویر جاسوسی نشان داده است که سوپرمینی یک فیس لیفت در اواسط چرخه دریافت خواهد کرد که احتمالاً همراه با باتری برتر خواهد بود.
با بازگشت به Mokka Electric در دسترس، این موتور الکتریکی قدرتمندتر در جلو با قدرت 156 اسب بخار (115 کیلووات) و گشتاور فوری 260 نیوتن متر (191 پوند فوت) دریافت می کند. این موتور الکترونیکی که از آسترا الکتریک گرفته شده است، قدرت کافی برای شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از 10 ثانیه و حداکثر سرعت کنترل الکترونیکی 93 مایل در ساعت (150 کیلومتر در ساعت) دارد.
اگر قبلاً متوجه نشده اید، اوپل در حال تغییر نام خودرو است. در آینده، به جای Mokka-e با نام Mokka Electric شناخته می شود. این آن را با Astra Electric اخیراً معرفی شده مطابقت می دهد و منطق به ما می گوید که Corsa-e نیز با فیس لیفت قریب الوقوع خود به Corsa Electric تغییر نام خواهد داد.
منبع:MOTOR1