Opel Grandland GSe مدل 2023 با نزدیک به 300 اسب بخار و AWD معرفی شد.
کراس اوور هیبریدی پلاگین دارای یک موتور 1.6 لیتری توربو و دو موتور الکتریکی است.
با توجه به رونمایی Astra GSe در ماه گذشته، اوپل در حال دوبرابر کردن پیشنهادات "بزرگ اسپورت الکتریکی" خود با Grandland GSe است. برای دقت، این به خودی خود مدل جدیدی نیست زیرا ما به نسخه Hybrid4 با نام جدید نگاه می کنیم. کراس اوور هیبریدی پلاگین اولین خودروی تولیدی اوپل بود که یک موتور احتراقی را با یک موتور الکتریکی ترکیب کرد که در ماه می 2019 عرضه شد و سپس در ژوئن 2021 فیس لیفت انجام شد.
در آینده، این خودرو به عنوان Grandland GSe به بازار عرضه می شود تا در کنار هاچ بک و واگن Astra GSe قرار گیرد. این کراس اوور جمع و جور ترکیبی از یک موتور بنزینی 1.6 لیتری توربوشارژ با یک جفت موتور الکتریکی برای تولید مجموع 296 اسب بخار قدرت است. این پانچ الکتریکی کافی است تا مدل چهار چرخ متحرک را در 6.1 ثانیه به سرعت 62 مایل در ساعت (100 کیلومتر در ساعت) برساند و سپس به سرعت 146 مایل در ساعت (235 کیلومتر در ساعت) برسد. در حالت الکتریکی، حداکثر سرعت به صورت الکترونیکی به 84 مایل در ساعت (135 کیلومتر در ساعت) تنظیم می شود.
بسیار شبیه به Astra GSe، سیستم تعلیق مجدد و فرمان مجدد کالیبره شده برای تیزتر شدن هندلینگ و ارائه یک درایو پویاتر دریافت می کند. گرندلند GSe دارای پایههای مک فرسون در جلو و چند پیوند در عقب با فنرها و دمپرهای سفتتر است که از فناوری میرایی انتخابی فرکانس (FSD) کونی بهره میبرد. PHEV اسپرت بر روی چرخهای 19 اینچی با طراحی برگرفته از آلیاژهای نصب شده در مفهوم rad Manta GSe سوار میشود.
برای اینکه آن را از نسخه های معمولی Grandland متمایز کنید، مردم روسلشیم می توانند به صورت اختیاری کاپوت را مشکی رنگ کنند تا با سقف و درپوش آینه های جانبی مطابقت داشته باشد. نسخه GSe همچنین دارای یک دیفیوزر سفارشی عقب و نشان ویژه در درب عقب است. در داخل، صندلی ها با آلکانترا پیچیده شده اند و پشتیبانی جانبی بیشتری را ارائه می دهند.
GSe به طور موثر جایگزین GSi می شود زیرا این برند آلمانی برای عصر برق اجتناب ناپذیر آماده می شود. از آنجایی که شرکت مادر Stellantis قول داده است تا سال 2028 تولید مدلهای Opel/Vauxhall با موتورهای احتراقی در اروپا را متوقف کند، زودتر از آن چیزی است که فکر میکنید.
منبع: MOTOR1