CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/3WWOO6/s3/2024-bugatti-mistral.webp

Adrian Padeanu

همه 99 خودرو قبلاً با قیمت 5 میلیون یورو به فروش رسیده اند.

دوران W16 در حال پایان است زیرا بوگاتی با میسترال با موتور چهار توربو 8 لیتری خداحافظی می کند. رودستر مبتنی بر Chiron به دلیل وزش باد از دره رودخانه رون نامگذاری شده است که در دهه 1960 الهام بخش یک کوپه/کانورتیبل همنام فروخته شده توسط مازراتی (و نیسان میسترال دهه 1990 در ژاپن) بود. در مورد خودروهای گذشته، ماشین بدون سقف Molsheim دارای نشانه های طراحی برگرفته از Type 57 Roadster Grand Raid است.

تاثیر دهه 1930 را می توان در جلوپنجره خمیده و همچنین اسکوپ های هوای دوگانه نصب شده روی سقف برای خنک کردن موتور مشاهده کرد. در حالی که استایل به یک مدل کلاسیک بازمی‌گردد، به نظر می‌رسد Mistral ترکیبی بین Divo و La Voiture Noire در بسته‌بندی رودستر با طرح X برای چراغ‌های عقب است که ما را به یاد Bolide مخصوص پیست می‌اندازد. پیکربندی چراغ عقب به بوگاتی این امکان را می دهد که دریچه هایی را بین پرتوهای X برای اهداف خنک کننده نصب کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ojjzzl/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

برای اولین بار در یک بوگاتی W16 از چرم بافته شده روی کارت های درب استفاده شد. علاوه بر این، تعویض دنده که از یک بلوک جامد آلومینیومی ساخته شده است دارای لهجه های چوبی و یک درج کهربایی است که «فیل رقصنده» رامبراند بوگاتی را نشان می دهد که روی کاپوت رودستر Type 41 Royale نیز یافت می شود. البته نکته اصلی کابین، برداشتن سقف برای شنیدن صدای W16 و چهار توربوشارژر آن در محل کار است.

در قلب میسترال همان موتور 1577 اسب بخاری موجود در Chiron Super Sport 300+ وجود دارد که در سال 2019 به سرعت 304.773 مایل در ساعت (490.484 کیلومتر در ساعت) رسید. بوگاتی در مورد سرعت مضحک صحبت می کند که برای Mistral، "اینجا وجود دارد. فقط یک هدف می تواند در ذهن داشته باشد: تبدیل شدن به سریع ترین رودستر جهان یک بار دیگر." این می تواند دنباله ای از ویرون 16.4 گرند اسپرت ویتس و عملکرد 254.04 مایل در ساعت (408.84 کیلومتر در ساعت) در سال 2013 باشد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Mkkzzp/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

بسیار محتمل است که میسترال سریعتر از ویرون GSV حرکت کند، زیرا مزیت آن نزدیک به 400 اسب بخار است. با توجه به اینکه بوگاتی چندی پیش گفته بود که دیگر علاقه ای به دنبال کردن رکوردها ندارد، باید دید که آیا یک حرکت پرسرعت واقعی انجام می شود یا خیر. ما می دانیم که هنسی می خواهد برخی از این اقدامات را با ونوم F5 رودستر جدیدی که این هفته رونمایی کرد، انجام دهد.

بوگاتی تنها 99 دستگاه از میسترال را تولید خواهد کرد و قصد دارد تحویل آن را در سال 2024 آغاز کند، زمانی که اولین خودرو از 40 خودروی پیست Bolide نیز قرار است به صاحبان واقعی خود برسد. در حالی که Bolide با قیمت 4 میلیون یورو در دسترس بود، میسترال قیمت برچسب 5 میلیون یورویی داشت. "داشت" زیرا همه آنها قبلاً برای آنها صحبت شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/G33NNJ/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkjjR/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jllQQe/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/xqqMMG/s1/2024-bugatti-mistral.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی