CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/6ZZlEl/s3/porsche-911-sally-special.jpg

Chris Bruce

911 یک بار در هفته اتومبیل مونتری عرضه خواهد شد.

پورشه سالی کاررا را از فیلم کلاسیک Pixar Cars با ساخت یک 911 که این شرکت به درستی آن را Sally Special می‌نامد، زنده می‌کند. این خودرو در هفته خودروی مونتری امسال رونمایی شد.

پورشه برای ایجاد Sally Special از اعضای تیم خلاق اصلی Cars کمک گرفت. هدف این بود که سالی کاررا را بگیریم و ظاهر این شخصیت را در یک 911 مدرن و جاده‌رو به کار ببریم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/E66lOe/s1/porsche-911-sally-special.jpg

در این فیلم، طراحی سالی کاررا از یک 911 2002 الهام گرفته شده است. این یکباره از 911 Carrera GTS فعلی به عنوان نقطه شروع استفاده می کند. قدرت از یک توربو دوقلوی 3.0 لیتری تخت شش با قدرت 473 اسب بخار (353 کیلووات) و 420 پوند فوت (569 نیوتن متر) گشتاور تامین می شود و سالی اسپیشال دارای گیربکس هفت سرعته دستی است.

فرآیند ساخت شامل ارائه رنگ منحصر به فرد سالی آبی متالیک برای خودرو بود. آنقدر نزدیک است که می خواهید سایه روی سالی کاررا را در دنیای واقعی ببینید. هنگامی که اسپویلر مستقر می شود، وسیله نقلیه حتی خالکوبی نواری شخصیت را نشان می دهد.

Sally Special بر روی مجموعه‌ای از چرخ‌های توربوی منحصربه‌فرد سوار می‌شود، مانند مدل‌های 911 نسل 996. در این مورد، اندازه آن‌ها 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/mMMQOv/s1/porsche-911-sally-special.jpg

در داخل، عناصر بیشتری در سالی بلو متالیک وجود دارد. این رنگ روی داشبورد، کنسول وسط و تزئینات درب ظاهر می شود. این شرکت از تزئینات پارچه ای ویژه با طرح چهارخانه و هایلایت های آبی برای قسمت هایی از صندلی ها و پانل درها استفاده می کند. چرم گچی رنگ کنتراست این ماده را ارائه می دهد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Znn083/s1/porsche-911-sally-special.jpg

اگر دقت کنید، تعداد زیادی تخم مرغ کوچک عید پاک وجود دارد. به عنوان مثال، یک نشان روی ستون B، امضای سالی کاررا را نشان می دهد. آرم Cars روی درپوش‌های میل سوپاپ لاستیک‌ها، پانل درها و کنار صندلی‌ها ظاهر می‌شود. دکمه انتخاب حالت رانندگی در کنار فرمان اکنون "حالت کاچو" را نشان می دهد. نقاشی کوچکی از سالی کاررا در سمت سرنشین داشبورد قرار دارد.

پورشه سالی ویژه را برای خیریه به حراج می گذارد. خریدار یک ساعت همسان، یک روکش ماشین و یک سری چرخ دوم دریافت می کند. به‌علاوه، با کتابی از طراحی‌های باب پاولی، طراح تولید اتومبیل‌ها عرضه می‌شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/YAAX6r/s1/porsche-911-sally-special.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNlBn/s1/porsche-911-sally-special.jpg

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۵
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی