CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/NGGLg2/s1/frente-do-fiat-fastback-2023.webp

Adrian Padeanu

پاسخ فیات برزیل به فولکس واگن نیووس (که در اروپا با نام تایگو فروخته می شود) در قالب فست بک جدید پس از کانسپت همنامی که در نوامبر 2018 رونمایی شد. این یک SUV کوچک است که با چوب کوپه شکست خورده و از نظر مکانیکی با پالس مرتبط است. سوار بر همان پلت فرم MLA. این اساساً تکاملی از معماری MP1 است که برای Argo و Cronos استفاده شده است.

مشخصات فنی هنوز فاش نشده است، اما باید از نظر اندازه مشابه پالس باشد. دومی 4.1 متر (161.4 اینچ) طول، 1.77 متر (69.8 اینچ) عرض، و 1،57 متر (62.2 اینچ) ارتفاع، با فاصله بین دو محور 2.53 متر (99.7 اینچ) است. به نظر می رسد فیات فست بک جدید دارای اورهنگ های طولانی تری است و ما می توانیم استدلال کنیم که می تواند از مجموعه ای از چرخ های بزرگتر استفاده کند. به دلیل خط سقف شیب دار، بعید است که کوپه-SUV با ظرفیت بار 370 لیتری (13 فوت مکعب) پالس مطابقت داشته باشد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/qkkVlL/s1/traseira-do-fiat-fastback-2023.webp

همکاران ما در Motor1.com برزیل معتقدند که عرضه محلی برای ماه اکتبر به عنوان گران ترین مدل فیات برزیل پس از 500e و خودروهای تجاری برنامه ریزی شده است. شایعات حاکی از آن است که Fastback منحصراً با موتورهای توربوشارژ به فروش می رسد، یعنی یک واحد سه سیلندر 1.0 لیتری با قدرت 130 اسب بخار و یک موتور بزرگتر 1.3 لیتری با قدرت 185 اسب بخار. بسته به انتخاب موتور، انتظار می رود این کوپه-SUV دارای یک گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یک CVT باشد.

تصاویری از فضای داخلی منتشر نشده است، اما منطق به ما می گوید که کابین تا حد زیادی از پالس منتقل می شود. این بدان معناست که یک دسته ابزار دیجیتال هفت اینچی در کنار یک صفحه نمایش لمسی 10.1 اینچی قرار می گیرد و در عین حال کنترل های جداگانه ای را برای تنظیمات آب و هوا حفظ می کند. فضای سر برای سرنشینان عقب به دلیل پایین بودن خط سقف ممکن است آسیب ببیند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/GxWGq/s3/fiat-pulse-interno.webp

نفسمان را حبس نمی‌کنیم تا Stellantis فست‌بک را به اروپا بیاورد، جایی که در مقابل VW Taigo قرار می‌گیرد. به طور ناامید کننده ای، فیات در آمریکای جنوبی بسیار فعال تر از قاره کهن است و بعید است که در آینده قابل پیش بینی تغییر کند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/VPMpl/s3/fiat-pulse-interno.webp

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی