CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

مرسدس GLB فیس لیفت 2024 برای اولین بار انجام شد.

پنجشنبه, ۱۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/W88E86/s1/2024-mercedes-glb-facelift-spy-photo.webp

Adrian Padeanu

کراس اوور جمع و جور هفت نفره در حال فروکش کردن است.

مرسدس GLB که در ژوئن 2019 رونمایی شد، هنوز نسبتا تازه به نظر می‌رسد، اما این تصاویر جاسوسی نشان می‌دهند که در حال حاضر روی یک فیس لیفت ملایم کار شده است. این ستاره سه پر در آلمان در حال آزمایش یک نمونه اولیه استتار شده از کراس اوور جمع و جور هفت سرنشین است که در کل نمای جلو و همچنین روی و اطراف چراغ‌های عقب پنهان شده است.

نگاهی به کاموی چرخشی، گرافیک جدیدی برای چراغ‌های جلو و عقب است. چراغ‌های LED در روز ظاهراً دستکاری شده‌اند، اما به نظر می‌رسد خود خوشه‌ها همان شکل را دارند. تغییرات بیشتری در جلوپنجره و سپر ایجاد خواهد شد، اما چیزی برای نوشتن در مورد GLB تا حد زیادی ثابت باقی خواهد ماند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/ojj4j7/s1/2024-mercedes-glb-facelift-spy-photo.jpg

تصاویری از فضای داخلی در این مجموعه اولیه موجود نیست، اما به نظر می رسد که کابین کاملاً در معرض دید قرار گرفته است، بنابراین نشان می دهد که قرار است حمل شود. این نباید تعجب آور باشد زیرا فضای داخلی GLB به لطف تنظیمات دو صفحه نمایش MBUX آن مدرن باقی مانده است، اگرچه سنت گرایان چینش قدیمی را با نمایشگرهایی که به طور مرتب در داشبورد ادغام شده است ترجیح می دهند.

در حالی که GLB برای دیدن یک مدل نسل بعدی به عنوان بخشی از خط تازه تاسیس "Entry Luxury" این شرکت زنده خواهد ماند، ما نمی توانیم در مورد برخی از خودروهای کامپکت موجود در مجموعه گسترده مرسدس نیز چنین چیزی بگوییم. این برند پریمیوم قصد دارد با توقف تولید هاچ‌بک و سدان کلاس A در سال 2025، عرضه‌های اولیه خود را ساده‌تر کند. روزنامه آلمانی Handelsblatt می‌داند که مینی‌ون کلاس B نیز با زمان قرض‌گیری زندگی می‌کند در حالی که CLA و CLA Shooting ترمز زنده خواهد ماند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/OoonoM/s1/2024-mercedes-glb-facelift-spy-photo.jpg

AMG به GLB فعلی درمان گرم "35" داده است اما از عرضه با مدل پرچرب "45" خودداری کرده است. باید دید که آیا این اتفاق با فیس لیفت وسط سیکل که باید در مقطعی در سال 2023 به طور رسمی معرفی شود یا خیر. احتمالاً در ماه های آینده پوشش خواهد داد.

منبع: MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۱۳
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی