CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

بی ام و Z4 فیس لیفت 2023 برای اولین بار رویت شد.

پنجشنبه, ۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۰۳:۰۲ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/jllkxR/s1/2023-bmw-z4-first-spy-photo.webp

Adrian Padeanu

به نظر می رسد LCI رودستر از iDrive 8 صرف نظر می کند مگر اینکه آن را در نمونه های اولیه تکامل یافته تر ببینیم.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/bggLzw/s1/2023-bmw-z4-first-spy-photo.jpg

اگرچه جاسوسان ما نمی‌توانستند نگاهی به داخل بیاندازند، برخی از عکس‌های جاسوسی پیوست شده نشان می‌دهند که نمونه اولیه طراحی داشبورد فعلی Z4 را دارد. به عبارت دیگر، رودستر اسپرت هنوز به جای تغییر به تنظیمات جدید با صفحه نمایش های کنار هم، به iDrive 7 قدیمی چسبیده بود. سنت گرایان استدلال می کنند که همه چیز برای بهتر شدن است زیرا حفظ طرح فعلی به این معنی است که Z4 فیس لیفت شده به جای اینکه توسط صفحه لمسی بلعیده شود، کنترل های HVAC جداگانه را حفظ می کند.

چرا BMW به Z4 جدیدترین iDrive 8 خود را نمی دهد؟ به همین دلیل که تغییرات طراحی به حداقل می رسد - با توجه به ضعیف بودن فروش کانورتیبل، بازگشت سرمایه کافی نیست. در تلاشی برای افزایش تقاضا، اعتقاد بر این است که یک گیربکس دستی برای موتور شش سیلندر (M40i) ارائه می شود، برخلاف امروز که تنها آسیاب چهار دیگ کوچکتر با پدال کلاچ عرضه می شود. چنین حرکتی به دنبال تصمیم تویوتا مبنی بر معرفی سوپرا 3.0 با تعویض چوب خواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/lEE1KM/s1/2023-bmw-z4-first-spy-photo.jpg

به گفته افراد آشنا با دستور کار BMW، Z4 LCI در ماه نوامبر وارد تولید خواهد شد. اگر این درست باشد، به این معنی است که ما تنها چند ماه تا اولین نمایش رسمی آن فاصله داریم. مدل G29 همانطور که در بین علاقه مندان شناخته می شود، ظاهراً در اکتبر 2025 زمانی که Magna Steyr تولید خود را در کارخانه گراتس در اتریش به پایان می رساند، وجود نخواهد داشت، بدون اینکه جایگزین مستقیمی در چشم باشد.

در حقیقت، گمان می‌رود که BMW با ادغام مدل‌های دو در سری 4 و سری 8 دو در، در سال 2026، محصولات کانورتیبل خود را کاهش دهد. ممکن است در حالی ناپدید شود که سری 8 کوپه گرن کوپه زنده بماند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/RqqOnx/s1/2023-bmw-z4-first-spy-photo.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۴/۲۳
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی