CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33J9G/s3/2022-bmw-3er-limousine.jpg

Christopher Smith

گزینه‌های موتور برای این به‌روزرسانی میان چرخه یکسان باقی می‌مانند، که باید اواخر امسال به نمایندگی‌های ایالات متحده برسد.

تعداد کمی از خودروها در خط تولید BMW به اندازه سری 3 ماندگار مهم هستند. یک مدل به روز شده برای سال 2023 وجود دارد که تلاش می کند آن را در بخش سدان های لوکس اسپرت رقابتی نگه دارد و تغییرات اندکی را در بیرون با به روز رسانی قابل توجه داخلی ارائه می دهد. فناوری اضافی در قالب سیستم عامل iDrive 8 BMW از کابین جدید این سدان بیشترین استفاده را می کند.

بیایید نگاهی گذرا به چیزهای جدید در بیرون بیاندازیم. با توجه به معرفی اخیر خودروهای BMW، ممکن است به روز رسانی سری 3 2023 را نسبتا محافظه کارانه بدانیم. چراغ‌های جلوی تقسیم‌شده یا جلوپنجره‌ای با دیافراگم پیدا نخواهید کرد، اگرچه جلوپنجره پایینی روی فاسیا بزرگ‌تر است. دریچه های گوشه با شکل L متمایز طراحی شده اند که در المان های LED چراغ های جلو جدید منعکس شده است. بریدگی‌های پایین لنزها از بین رفته‌اند و خطوط تیز بدنه مربوطه روی فاسیا به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. جلوپنجره کلیه کمی عریض‌تر است و نتیجه کلی، چهره تمیزتر در مقابل مدل خروجی است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eeWqW/s3/2022-bmw-3er-limousine.webp

شما یک موتیف مشابه را در عقب پیدا خواهید کرد، اگرچه بسیار کمتر دراماتیک است. چراغ های عقب شکل کلی خود را حفظ می کنند اما کمی نازک تر هستند. فاسیای عقب بازطراحی شده دارای اشکال L بیشتری با بازتابنده های عمودی است که در محفظه های مشکی قرار گرفته اند. آنها به سمت پایین مخروطی می شوند و در پایه با خروجی های اگزوز در هر طرف قرار می گیرند. از دیگر ویژگی‌های بیرونی می‌توان به گردهای مخصوص BMW Motorsport به سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل روی کاپوت، صندوق عقب و درپوش چرخ‌ها برای مدل‌های M340i اشاره کرد که به افتخار پنجاهمین سالگرد BMW M.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/0eeWrm/s3/2022-bmw-3er-limousine.webp

خبر بزرگ برای این تازه سازی با تغییر شکل داشبورد شیشه ای به گوش می رسد و به دور از محافظه کاری است. همانطور که انتظار می رفت، سری 3 دارای یک صفحه نمایش منحنی عظیم است که به طور یکپارچه پانل ابزار راننده را با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مرکزی ترکیب می کند. راننده 12.3 اینچ املاک دیجیتالی برای اطلاعات حیاتی دریافت می کند، با یک ایستگاه نگهدارنده صفحه نمایش 14.9 اینچی در وسط. کابین شیشه‌ای نیاز به تغییراتی در داشبورد مرکزی داشت، جایی که دریچه‌های باریک‌تر و عملکردهای کنترل آب و هوای جابجا شده را خواهید دید. با حرکت به سمت کنسول مرکزی، انتخابگر دنده برای گیربکس هشت سرعته اتوماتیک اکنون با یک اهرم تعویض بسیار کوچکتر جایگزین شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNQrg/s3/2022-bmw-3er-limousine.webp

همراه با گلخانه جدید و جذاب، فناوری بیشتری نیز وجود دارد، به ویژه با سیستم iDrive این سدان که اکنون سیستم عامل OS 8 را اجرا می کند. ب ام و می گوید که گرافیک و ساختار منو ظاهری شبیه گوشی هوشمند را در خود جای داده است و عملکردی که باعث استفاده بیشتر از دستورات صوتی می شود. ویژگی‌های دیجیتالی بیشتری برای دسترسی راننده و مسافران وجود دارد، از جمله سیستم ناوبری نقشه‌های بی‌ام‌و مبتنی بر ابر، که در تمام مدل‌های سری 3 2023 استاندارد است. اتصال 5G نیز در دسترس است و حداکثر 10 دستگاه دیجیتالی قادر به اتصال و استفاده از آن هستند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33Jmy/s3/2022-bmw-3er-limousine.webp

در زیر پوست، همان گزینه های پیشرانه سری 3 را خواهید دید. این شامل موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ در پایه 330i است که 255 اسب بخار قدرت دارد. در مدل هیبریدی پلاگین 330e با قدرت ترکیبی 288 اسب بخار با برق همراه شده است. M340i با موتور 3.0 لیتری I6 بی‌ام‌و که 382 اسب‌بخار قدرت دارد، پیشروی خود را افزایش می‌دهد. 330e و M340i با سیستم چهارچرخ متحرک xDrive این خودروساز در دسترس هستند و برای سال 2023، چرخ‌های 18 اینچی به‌صورت استاندارد در سراسر جهان عرضه می‌شوند.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZEqK/s3/2022-bmw-3er-limousine.webp

ب ام و هنوز آماده صحبت در مورد قیمت 3er جدید نیست. برای مقایسه، قیمت 330i 2022 از 42445 دلار و M340i با احتساب هزینه های مقصد، 55695 دلار است. انتظار می‌رود قیمت‌های به‌روزرسانی‌شده نزدیک‌تر به عرضه‌ی بی‌ام‌و سری 3 2023 در بازار ایالات متحده باشد که در حال حاضر برای ماه جولای برنامه‌ریزی شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/koolyP/s1/2022-bmw-3er-limousine.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZoXP/s1/2022-bmw-3er-limousine.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۲۸
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی