CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

https://cdn.motor1.com/images/mgl/vx4r0Y/s6/2023-honda-civic-type-r-sets-fwd-lap-record-at-suzuka.jpg

Adrian Padeanu

نسل بعدی سیویک تایپ R برای اولین بار در می 2020 جاسوسی شد، اما تا اکتبر 2021 بود که هوندا هات هاچ را کنایه زد. از آن زمان تا کنون چند پیش‌نمایش رسمی دیده‌ایم، و حالا بالاخره می‌دانیم که چه زمانی آن لباس قرمز ظاهر می‌شود. استفن کالینز، مدیر هوندا استرالیا در گفتگو با مجله Carsales اعلام کرد که اولین نمایش جهانی در ماه آینده برگزار خواهد شد:نسل بعدی سیویک تایپ R برای اولین بار در می 2020 جاسوسی شد، اما تا اکتبر 2021 بود که هوندا هات هاچ را کنایه زد. از آن زمان تا کنون چند پیش‌نمایش رسمی دیده‌ایم، و حالا بالاخره می‌دانیم که چه زمانی آن لباس قرمز ظاهر می‌شود. استفن کالینز، مدیر هوندا استرالیا در گفتگو با مجله Carsales اعلام کرد که اولین نمایش جهانی در ماه آینده برگزار خواهد شد:

"این [هوندا سیویک تایپ R 2023] به طور کامل در ژوئن در تابستان اروپا نمایش داده خواهد شد - چیزهای استتار شده زیادی نشان داده شده است."

اولین نمایش جهانی آن با اولین حضور در ایالات متحده در اوایل ماه جولای و در جریان رویداد NTT IndyCar Series در دوره آموزشی خودروهای ورزشی Mid-Ohio دنبال خواهد شد. به اندازه کافی عجیب، نمونه اولیه هوندا که در اوهایو به نمایش گذاشته خواهد شد، همچنان مبدل خواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1mJx9/s1/honda-civic-type-r-spy-shots-wing-and-exhaust.jpg

سیویک تایپ R جدید که تصور می شود آهنگ قو برای هوندای تنها بنزینی در اروپا باشد، انتظار می رود از تکامل موتور 2.0 لیتری توربوشارژ خود استفاده کند. مدل قدیمی FK8 316 اسب بخار قدرت ارائه می کرد، اما علاقه مندان امیدوارند که مهندسان اسب های بیشتری در اصطبل پیدا کنند. شایعات اولیه در مورد هیبریدی شدن ظاهراً بی‌اساس بوده‌اند، بنابراین کارشناسان به احتمال زیاد می‌توانند مطمئن باشند که CTR فرمول ICE را حفظ خواهد کرد.

هوندا قبلاً تأیید کرده است که سیویک تایپ R که فقط هاچ بک است، به طور انحصاری با گیربکس دستی عرضه می شود، دقیقاً مانند سدان Si. این احتمال وجود دارد که مدل نسل بعدی بخواهد رکورد دور پیست نوربرگ رینگ را برای سریعترین خودروی تولیدی دیفرانسیل جلو به دست آورد. این عنوان در حال حاضر متعلق به رنو مگان RS Trophy-R با زمان 7 دقیقه و 40.1 ثانیه در آوریل 2019 است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/33l16/s1/honda-civic-type-r-spy-shots.jpg

سیویک تایپ R با سه پدال، موتور بنزینی قوی و بدون برق‌رسانی، در حال تبدیل شدن به یکی از آخرین خودروهای مقرون‌به‌صرفه است که به فرمول سنتی پایبند است. در عین حال، به طور قابل ملاحظه ای متمدن تر از سلف نژادی خود به نظر می رسد. گفته می شود، این خودرو همچنان دارای یک بال عقب بزرگ و سیستم اگزوز سه گانه à la Ferrari 458 Italia خواهد بود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/Y1XWe/s1/honda-civic-type-r-spy-shots.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی