CARNEWS

اخبار خودرو

CARNEWS

اخبار خودرو

اخبار خودرو جهان

فورد E-Transit سفارشی 2023 با حداکثر برد 236 مایل معرفی شد.

دوشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۸:۱۱ ب.ظ

https://cdn.motor1.com/images/mgl/AkkgL6/s1/ford-e-transit-custom.webp

Adrian Padeanu

فورد E-Transit سفارشی 2023 با حداکثر برد 236 مایل معرفی شد

فورد پرو، بازوی تجاری اختصاصی Blue Oval که در سال 2021 تأسیس شد، برای اولین بار در نیمه دوم آوریل، اسب کار الکتریکی جدید خود را به نمایش گذاشت. در آن لحظه، بسیاری از ما معتقد بودیم که نوار نور LED متعلق به Tourneo Custom بدون موتور احتراقی است. با این حال، این در واقع اینطور نیست زیرا خودروی الکتریکی مورد بحث E-Transit Custom است که زیر E-Transit بزرگتر قرار دارد.

در مقایسه با Transit Custom با موتور ICE، بزرگترین تغییرات در قسمت جلو اعمال شده است، جایی که E-Transit Custom دارای یک جلوپنجره براق است که توسط چراغ‌های LED کاملاً بازطراحی شده احاطه شده است. سمت راست سپر دارای درگاه شارژ است، در حالی که در سمت چپ جلوپنجره نشان "E" قرار دارد. گرافیک جدید چراغ های جلو در قسمت عقب که نشان های «E Transit» و «Custom» سیاه شده اند، منعکس شده است.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/7ZZvA6/s1/2022_ford_e-transit_custom_06-copia.jpg

فورد در مورد مشخصات فنی سخت‌گیرانه صحبت می‌کند و فقط می‌گوید E-Transit Custom می‌تواند تا ۳۸۰ کیلومتر (۲۳۶ مایل) بین شارژ را طی کند. به خاطر داشته باشید که رقم محدوده نهایی نیست، بلکه تخمین شرکت بر اساس چرخه WLTP است. باید دید که آیا از همان بسته باتری 68 کیلووات ساعتی E-Transit استفاده خواهد کرد یا خیر. ما می دانیم که از شارژ سریع DC پشتیبانی می کند، که در مورد برادر بزرگترش به 115 کیلو وات ترجمه می شود.

جزئیات بیشتر در ماه سپتامبر منتشر خواهد شد و در این بین، Autocar گزارش می دهد که فورد پرو قصد دارد E-Transit Custom را با همان موتورهای الکتریکی 181 و 265 اسب بخاری که در E-Transit دیده می شود، به فروش برساند. هر دو در محور عقب قرار دارند و گشتاوری تقریباً فوری 318 پوند فوت (431 نیوتن متر) تولید می کنند. این باید به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت در کمتر از هفت ثانیه و حداکثر سرعت تقریباً 85 مایل در ساعت (137 کیلومتر در ساعت) ترجمه شود.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/9mmyxb/s1/2022_ford_e-transit_custom_07-copia.jpg

مجله بریتانیایی همچنین بر این باور است که E-Transit Custom فورد بعدی است که سیستم سرگرمی اطلاعاتی SYNC 4 را با صفحه نمایش 12 اینچی با شکوه ارائه می کند تا ون برقی بزرگتر را تکرار کند. بسته باتری به عنوان یک منبع انرژی برای تامین انرژی دستگاه های خارجی به دلیل عملکرد شارژ خودرو تا بار تا 2.3 کیلو وات دو برابر می شود.

اگرچه امروز فاش شده است، تولید E-Transit Custom تا سال 2023 آغاز نخواهد شد. مونتاژ در کارخانه فورد اوتوسان در کوجائلی، ترکیه، جایی که نسل بعدی فولکس واگن ترانسپورتر تمام الکتریکی نیز ساخته خواهد شد، انجام خواهد شد. این دومین خودرو از مجموع پنج خودروی برقی فورد پرو است که تا سال 2024 در اروپا به فروش می رسد.

https://cdn.motor1.com/images/mgl/2NNL1M/s1/ford-e-transit-custom.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/1ZZQO7/s1/ford-e-transit-custom.jpg

https://cdn.motor1.com/images/mgl/P33gj8/s1/2022_ford_e-transit_custom_05-copia.jpg

MOTOR1

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۲/۱۹
pooya pj

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی